Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miljoonan euron avustuspetos - Sorasod ry maahanmuuttajajärjestö

Vierailija
02.07.2026 |

Poliisi tutki törkeänä avustuspetoksena, juttu kuitenkin vanheni käsiin. Tilalle perustettiin toinen , eli - Tule mukaan ry, jossa samoja henkilöitä mukana.

ANNA PALAA WILLE RYDMAN

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra allekirjoitti  120 miljoonan ja 35 miljoonan shekit Kokoomuksen vaalirahoittajille. 

Tekevälle sattuu varsinkin kännipäissään.

Vierailija
22/28 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olen näitä järjestöjä seurannut niin ainakin niissä on ollut aina iso projekti kun haettu stealta avustusta. Ja pitänyt olla hyvät perustelut. 
Jos on mennyt siellä huonot hakemukset läpi, niin onko syy hakijassa vai myöntäjässä? 

Toi on ihan perusteltu kysymys. Ei se hullu ole joka pyytää, vaan se joka antaa.

Tämä! Ja siis tottakai kannattaa yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra allekirjoitti  120 miljoonan ja 35 miljoonan shekit Kokoomuksen vaalirahoittajille. 

Tekevälle sattuu varsinkin kännipäissään.

Ketju käsittelee kuitenkin tutkinnassa ollutta avustuspetosta. Tee aloitus tuosta asiasta.

Vierailija
24/28 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Karpon poika on herättelemässä henkiin isänsä tvohjelmaa. Seurailen mielenkiinnolla uskaltaako alkaa tutkia näitä vai keskittyykö vain johonkin Perähikiän kaavoitusriitoihin.

Vierailija
25/28 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olen näitä järjestöjä seurannut niin ainakin niissä on ollut aina iso projekti kun haettu stealta avustusta. Ja pitänyt olla hyvät perustelut. 
Jos on mennyt siellä huonot hakemukset läpi, niin onko syy hakijassa vai myöntäjässä? 

Toi on ihan perusteltu kysymys. Ei se hullu ole joka pyytää, vaan se joka antaa.

Ja siis uskon että kaikenlaisille yksityisille taidesäätiöille tulee jos jonkinlaista hakemusta. Jos itse myöntävät epämääräisillä hakemuksilla epämääräisille hakijoille niin se on minusta täysin myöntäjän omaa osaamattomuutta. 

Vierailija
26/28 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis uskon että kaikenlaisille yksityisille taidesäätiöille tulee jos jonkinlaista hakemusta. Jos itse myöntävät epämääräisillä hakemuksilla epämääräisille hakijoille niin se on minusta täysin myöntäjän omaa osaamattomuutta. 

Siitähän nämä avustuspetokset kielii että valtiolla on saatananasti löysää rahaa.

Vierailija
27/28 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän nämä avustuspetokset kielii että valtiolla on saatananasti löysää rahaa.

Toi on oikeesti hyvä pointti, että onko avustuksen myöntäminen liian löyhää. Valvooko sitä kukaan oikeasti.

WILLE...LISÄÄ HOMMIA SULLE

Vierailija
28/28 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä, mutta olisiko tässä tilanteessa järjestöjen syyttelyn sijaan syytä käydä läpi ja selvittää valtion avustusten myöntämisprosesseja ja perusteita? 

En tiedä kenen tehtäviin kuuluu tätä ratkoa, mutta tästä voisi ministeri ottaa koppia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme