Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valahtaneet kasvot, mikä kasvohoito olisi tehokkain?

Vierailija
01.07.2026 |

Ikää 38v.

Ryppyjä ei ole, mutta täyteläisyys alkaa kadota. Kollageeni katoaa, posket alkavat roikkua, eli nuo nasolabial juonteet näkyy ikävästi. Silmätkin näyttävät että olisivat painuneet syvemmälle kuoppiinsa.

Pistoshoitoja en uskalla ottaa.

Kokemuksia esim näistä: 

Hifu hoito

Ultraäänikohotus

Radiofrekvenssihoito

Tai jotakin muuta?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sä oot ottanu noita laitehoitoja?

Nehän nimenomaan aiheuttaa täyteläisyyden katoamisen, jos niitä ottaa liikaa tai liian kovalla voimakkuudella. Ne siis hajottaa sen rasvan. Rasva tekee täyteläisyyden.

En ole ottanut yhtään mitään. Ai, minä taas luin, että saavat aikaiseksi kollageenin tuottamisen, mikä tuo kasvoille takaisin täyteläisyyttä. Ap

Googleta aiheesta englanniksi. Jengi itkee siellä, kun laitehoidot ovat vieneet ihonalaisen rasvan. 

Varsinkin youtube videoiden kommenteissa jengi puhuu näistä

RF-hoidot hoidot. Ei suinkaan kaikki hoidot. On myös videoita siitä miltä ne tekevät ihon alla. Sculptra on myös huono kaveri, jos suunnittelee kasvojenkojotusta myöhemmin. 

Ahaa, ajattelin että kaikki kollageenia herättelevät hoidot aiheuttaisivat tuota. Oliskohan hifuhoito turvallisempi tai jopa sofwave hoitoa netistä tutkin, se on kyllä jo todella hintava. Ap 

Voithan kokeilla, mutta eivät ne nosta lihaksia ja rasvakerrosta. Vain veitsi pystyy siihen. 

Paljon olen lukenut hyviä kokemuksia että saavat kasvot näyttämään täyteläisimmiltä

Vierailija
42/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojooga.

Mutta pitää olla käytännössä päivittäisrutiini. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta kasvot näyttää sille mille kroppa

Vierailija
44/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojooga, katso googlesta.

Vierailija
45/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja lihansyönti vanhentaa tehokkaasti ja kaikenmaailman lääkkeet, stressi näkyy

Vierailija
46/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt kohotukseen mesolankoja. Kellään kokemusta?

Vierailija
47/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 ja mullakin alkaa kasvot valahtaa. Käytän kollageenia jauheena ja ennemminkin niveliin kuin kasvoihin, mutta tuntuu tekevän ihosta kimmoisamman. Kuitenkin minusta on loppuviimeksi ihan sama jos naama alkaa valahtaa pikku hiljaa, olen 40 ja vanheneminen kuuluu asiaan. Voihan sitä tietysti yrittää hidastaa ja terveyden kannalta tehtävät toimenpiteet kannattavatkin. 

Vierailija
48/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavia tällaiset aloitukset.

Ei sille mitään voi. Sen tajuaa tyhmempikin.

Vierailija
49/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeri ihan minimiin ruokavaliosta ja liikuntaa +riittävästi unta, että nestepöhötys lähtee kasvoista

Tämä.

Turha kuvitella että kaikenlaisista kalliista hoidoista on apua jos perusasiat eivät ole kunnossa.

Tupakka ja  alkoholi ehdottomasti pois, samoin auringon otto. Terveellinen ruokavalio ja tarpeeksi nesteitä. Monipuolinen liikunta. Ihon kuorinta ja kosteutus, sauna myös hyvä ihon puhdistumiseen ja pintaverenkierron elvyttämiseen.

Mutta kelloa ei voi kääntää takaisin, me kaikki vanhenemme ja se näkyy ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
50/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketolla? Ne näyttää aivan zombilta

Vierailija
51/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokeri ihan minimiin ruokavaliosta ja liikuntaa +riittävästi unta, että nestepöhötys lähtee kasvoista

Tämä.

Turha kuvitella että kaikenlaisista kalliista hoidoista on apua jos perusasiat eivät ole kunnossa.

Tupakka ja  alkoholi ehdottomasti pois, samoin auringon otto. Terveellinen ruokavalio ja tarpeeksi nesteitä. Monipuolinen liikunta. Ihon kuorinta ja kosteutus, sauna myös hyvä ihon puhdistumiseen ja pintaverenkierron elvyttämiseen.

Mutta kelloa ei voi kääntää takaisin, me kaikki vanhenemme ja se näkyy ennemmin tai myöhemmin.

Mun mielestä moni tupakka- tenutäti on paljon nuorekkaampi kuin nämä terveelliseati kituuttajat.

Monella ei ole edes ollut vaihdevuosia.

Vierailija
52/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi mesolangat myös. Ilmeisesti sopivat leukalinjan kohotukseen?

Vierailija
53/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin ylipainon karistamisen seurauksena silmäluomien roikkuminenkin väheni ja  joka aamu ja ilta suoritetun tehokkaan kasvojumpan vaikutuksesta roikkuvat vielä vähemmän eikä jumppaan mene aikaa kuin vain minuutti tai kaksi. Kasvojen ihoa kannattaa hoitaa sillä hyvin hoidettu iho häivyttää myös myös ryppyjä ja juonteita, seerumeja kannattaa siis käyttää säännöllisesti. Myös sillä on vaikutus ihoon mitä suuhunsa tunkee, kasvispainotteinen ruokavalio hoitaa myös ihoa. Hiusten leikkaustyylillä ja kampauksella on myös merkitystä; kun maan vetovoima alkaa vetää ilmettä alaspäin on aika luopua vaikutusta lisäävästä hiustyylistä ja valita sellainen leikkaustyyli mikä kohottaa kasvojen ilmettä. Iho veltostuu joka tapauksessa iän kertyessä ja ryppyjä tulee väistämättä, mutta niiden vaikutusta voi hälventää edellä mainituilla keinoilla. Jos rahaa on voi tietysti kääntyä kaineuskirurgian puoleen tai ottaa jotain täyteaineita..

Vierailija
54/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sä oot ottanu noita laitehoitoja?

Nehän nimenomaan aiheuttaa täyteläisyyden katoamisen, jos niitä ottaa liikaa tai liian kovalla voimakkuudella. Ne siis hajottaa sen rasvan. Rasva tekee täyteläisyyden.

En ole ottanut yhtään mitään. Ai, minä taas luin, että saavat aikaiseksi kollageenin tuottamisen, mikä tuo kasvoille takaisin täyteläisyyttä. Ap

Googleta aiheesta englanniksi. Jengi itkee siellä, kun laitehoidot ovat vieneet ihonalaisen rasvan. 

Varsinkin youtube videoiden kommenteissa jengi puhuu näistä

RF-hoidot hoidot. Ei suinkaan kaikki hoidot. On myös videoita siitä miltä ne tekevät ihon alla. Sculptra on myös huono kaveri, jos suunnittelee kasvojenkojotusta myöhemmin. 

Ahaa, ajattelin että kaikki kollageenia herättelevät hoidot aiheuttaisivat tuota. Oliskohan hifuhoito turvallisempi tai jopa sofwave hoitoa netistä tutkin, se on kyllä jo todella hintava. Ap 

Voithan kokeilla, mutta eivät ne nosta lihaksia ja rasvakerrosta. Vain veitsi pystyy siihen. 

Paljon olen lukenut hyviä kokemuksia että saavat kasvot näyttämään täyteläisimmiltä

Hetkellisesti. Kiristää ihoa ja turvottaa. Mutta hoito pitää toistaa kohtuullisen usein. 

Saattaa silti olla ihan riittävä alle nelikymppiselle. 

Vierailija
55/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä. Tulos on lyhytikäinen ja langat eivät ikinä katoa kokonaan. 

Vierailija
56/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huvittavia tällaiset aloitukset.

Ei sille mitään voi. Sen tajuaa tyhmempikin.

Miten niin ei mitään voi? Katsopa Hollywood julkkiksia, näyttävät 10-20v nuoremmilta. Että kyllä sille jotain voi.

Vierailija
57/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on vaan hyväksyä valahtaminen ja muut iän merkit. Itsekin stressasin muutaman vuoden 45 ikävuoden paikkeilla siitä, kun ulkonäkö muuttuu. Ja googlasin kaikkea kasvojenkohotuksesta pistoshoitoihin. Ja jonkin aikaa mikroneulasin naamaani ja käytin kovia tehoaineita, mikä vain aiheutti rosacean puhkeamisen - mun iholle se kaikki oli liikaa. 

Sitten totesin, että ei, en lähde tähän. Että aion hyväksyä myös ulkonäön osalta sen etten ole enää nuori, eikä mun tarvi näyttää nuorelta. Valahtaminen, nasolabiaalit, sibeliusryppy, silmien painuminen tummiin kuoppiin, ne on tullut ja kaikki ne on luonnollisia iän merkkejä. Ihan ookoo. Tissitkin nyt jo roikkuu, 51-vuotiaana. Ei haittaa menoa mitään, ja on valtava helpotus kun oma ulkonäkö ei ole enää ollenkaan kiinnostavien asioiden listalla. Ei se pinnan "kiillottelu" kuitenkaan muuta solu- ja elintason vanhenemista mihinkään, joten ei kiinnosta.

Vierailija
58/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kuten jo totesinkin, minulla on terveelliset elämäntavat. Niillä nyt ei kuitenkaan näytä 10v nuoremmalta. Jotkut harvat ikäiseni voivat näyttää, mutta se johtuu kyllä sitten ihan kasvojen muodosta yms. Kyllä sille vanhentuneelle namaalle voi aika paljonkin täyteainehoidoilla, kasvojenkohotuksella tai vastaavilla. Monet Hollywood julkkikset näyttävät ikäistään 10-20v nuoremmilta, en usko että ihan pelkällä meikillä se on tehty. Ihmisiä keitä tunnen, en osaa sanoa, kun en tiedä onko kukaan ottanut namaaansa mitään, näistä harvemmin ääneen puhutaan. AP

Vierailija
59/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpointa on vaan hyväksyä valahtaminen ja muut iän merkit. Itsekin stressasin muutaman vuoden 45 ikävuoden paikkeilla siitä, kun ulkonäkö muuttuu. Ja googlasin kaikkea kasvojenkohotuksesta pistoshoitoihin. Ja jonkin aikaa mikroneulasin naamaani ja käytin kovia tehoaineita, mikä vain aiheutti rosacean puhkeamisen - mun iholle se kaikki oli liikaa. 

Sitten totesin, että ei, en lähde tähän. Että aion hyväksyä myös ulkonäön osalta sen etten ole enää nuori, eikä mun tarvi näyttää nuorelta. Valahtaminen, nasolabiaalit, sibeliusryppy, silmien painuminen tummiin kuoppiin, ne on tullut ja kaikki ne on luonnollisia iän merkkejä. Ihan ookoo. Tissitkin nyt jo roikkuu, 51-vuotiaana. Ei haittaa menoa mitään, ja on valtava helpotus kun oma ulkonäkö ei ole enää ollenkaan kiinnostavien asioiden listalla. Ei se pinnan "kiillottelu" kuitenkaan muuta solu- ja elintason vanhenemista mihinkään, joten ei kiinnosta.

Se on täysin ok olla tekemättä mitään. Mutta on heitäkin jotka haluavat hoitaa ihoa kotona ja klinikalla. Sekin on täysin ok. Tarkoitus ei ole näyttää nuoremmalta vaan freesiltä.

Mikään kasvohoito tai kotijumppa ei auta valahtaneisiin kasvoihin. Laseritkin on tarkoitettu ihon pinnan kuntoon. Valahdus tapahtuu syvemmällä lihaksissa ja luonnollisen rasvan väheneminen vielä kiihdyttää sitä.

Alle nelikymppiselle, hyvä kotihoito suojaamaan auringon tuhoja ja pintaryppyjä. ikääntyminen alkaa yleensä kulmista. Niiden kohotus piristää ja on aika yksinkertainen toimenpide. Esivaihdevuosissa kasvojen vanheneminen kiihtyy ja siihen ei oikeastaan auta kuin kirurginen kohotus, mutta sitä tuskin kukaan tekisi sinulle vielä ainakaan Suomessa. Yleensä kaikki jotka lopulta päätyvät leikkaukseen ovat ennen sitä käyttäneet tuhansia ja tuhansia muihin hoitoihin, olematta silti tyytyväisiä.

Vierailija
60/91 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyminen. Hoida muita asioita itsessäsi. Sitten katse muualle.

Hyvä puoli säästö etkä muutu tunnistamattomaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän