Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valahtaneet kasvot, mikä kasvohoito olisi tehokkain?

Vierailija
01.07.2026 |

Ikää 38v.

Ryppyjä ei ole, mutta täyteläisyys alkaa kadota. Kollageeni katoaa, posket alkavat roikkua, eli nuo nasolabial juonteet näkyy ikävästi. Silmätkin näyttävät että olisivat painuneet syvemmälle kuoppiinsa.

Pistoshoitoja en uskalla ottaa.

Kokemuksia esim näistä: 

Hifu hoito

Ultraäänikohotus

Radiofrekvenssihoito

Tai jotakin muuta?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota itsesi normaalipainon ylärajalle.

Tee kasvojumppaa.

Hommaa jotkut hyvät kasvorasvat.

Vierailija
22/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijän vaihto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollageeni on huijaus. Hiero hiekkapaperia kasvoihin, se tuottaa runsaasti kollageenia.

Vierailija
24/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös valahtaneet kasvot. En usko että siihen auttaa mikään. Ei ainakaan kasvovoiteet.

Mulla taas ei ole yhtään valahtaneet vaikka olen jo 45. Mulla on pienikokoiset ja "vähälihaiset" kasvot ja niiden muoto tulee luustosta. Kiva, että voitin edes jossain lotossa :)

Vierailija
25/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sä oot ottanu noita laitehoitoja?

Nehän nimenomaan aiheuttaa täyteläisyyden katoamisen, jos niitä ottaa liikaa tai liian kovalla voimakkuudella. Ne siis hajottaa sen rasvan. Rasva tekee täyteläisyyden.

En ole ottanut yhtään mitään. Ai, minä taas luin, että saavat aikaiseksi kollageenin tuottamisen, mikä tuo kasvoille takaisin täyteläisyyttä. Ap

Googleta aiheesta englanniksi. Jengi itkee siellä, kun laitehoidot ovat vieneet ihonalaisen rasvan. 

Varsinkin youtube videoiden kommenteissa jengi puhuu näistä

RF-hoidot hoidot. Ei suinkaan kaikki hoidot. On myös videoita siitä miltä ne tekevät ihon alla. Sculptra on myös huono kaveri, jos suunnittelee kasvojenkojotusta myöhemmin. 

Vierailija
26/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollageeni on huijaus. Hiero hiekkapaperia kasvoihin, se tuottaa runsaasti kollageenia.

Mikroneulaus on helpoin ja halvin tapa uudistaa ihoa. Neulauskyniä voi ostaa kotiin. 

Vierailija
27/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös valahtaneet kasvot. En usko että siihen auttaa mikään. Ei ainakaan kasvovoiteet.

Mulla taas ei ole yhtään valahtaneet vaikka olen jo 45. Mulla on pienikokoiset ja "vähälihaiset" kasvot ja niiden muoto tulee luustosta. Kiva, että voitin edes jossain lotossa :)

Tunnen tällaisia tyyppejä. Onnea! Karita Tuomola on samanlainen. 

Vierailija
28/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän nimenomaan aiheuttaa täyteläisyyden katoamisen, jos niitä ottaa liikaa tai liian kovalla voimakkuudella. Ne siis hajottaa sen rasvan. Rasva tekee täyteläisyyden.

En ole ottanut yhtään mitään. Ai, minä taas luin, että saavat aikaiseksi kollageenin tuottamisen, mikä tuo kasvoille takaisin täyteläisyyttä. Ap

Googleta aiheesta englanniksi. Jengi itkee siellä, kun laitehoidot ovat vieneet ihonalaisen rasvan. 

Kiitos, täytyy tutustua kyllä. Ap

Vierailija
29/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kasvojoogaa. Vahvistaa kasvon lihaksia, joka siten nostattaa. Voi myös siloittaa juonteita. Instasta löytyy paljon näitä kasvojoogatilejä.

Vierailija
30/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

RF-hoidot hoidot. Ei suinkaan kaikki hoidot. On myös videoita siitä miltä ne tekevät ihon alla. Sculptra on myös huono kaveri, jos suunnittelee kasvojenkojotusta myöhemmin. 

Ahaa, ajattelin että kaikki kollageenia herättelevät hoidot aiheuttaisivat tuota. Oliskohan hifuhoito turvallisempi tai jopa sofwave hoitoa netistä tutkin, se on kyllä jo todella hintava. Ap 

Vierailija
31/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollageenia kapseleina voi kokeilla. Itse olen huomannut sen kiinteyttävän ihoa, vaikka en odottanut siltä suurta vaikutusta ja aloin käyttää sitä lähinnä ennalta ehkäisevästi. Halvatkin tuotteet toimii. 

Ilmainen keino on kokeilla kasvojoogaa tms. Jossain Iltalehden jutussa muutama vuosi sitten kerrottiin jostain kasvojumpasta, jonka perusliikkeisiin löytyy ohjeet Facebookista. Olen tehnyt viittä liikettä muutaman vuoden ja huomaan eron, vaikka olen sairastanut toispuoleisen kasvohalvauksen monta vuosikymmentä sitten. 

Vierailija
32/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tunkilla.

Vierailija
33/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kasvojoogaa. Vahvistaa kasvon lihaksia, joka siten nostattaa. Voi myös siloittaa juonteita. Instasta löytyy paljon näitä kasvojoogatilejä.

No tätä olen myös miettinyt. En vaan ole saanut aikaiseksi aloittaa. Ehkä olen vähän skeptinenkin auttaako muka. Mutta voisihan aloittaa kokeilun, päivittäin muutama minuutti lienee riittävän siihen. Ap

Vierailija
34/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tällaisia tyyppejä. Onnea! Karita Tuomola on samanlainen. 

Esim. Mica Ikosella on samanlainen rakenne kasvoissa kuin mulla.

Vierailija
35/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, ajattelin että kaikki kollageenia herättelevät hoidot aiheuttaisivat tuota. Oliskohan hifuhoito turvallisempi tai jopa sofwave hoitoa netistä tutkin, se on kyllä jo todella hintava. Ap 

Voithan kokeilla, mutta eivät ne nosta lihaksia ja rasvakerrosta. Vain veitsi pystyy siihen. 

Vierailija
36/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollageenia kapseleina voi kokeilla. Itse olen huomannut sen kiinteyttävän ihoa, vaikka en odottanut siltä suurta vaikutusta ja aloin käyttää sitä lähinnä ennalta ehkäisevästi. Halvatkin tuotteet toimii. 

Ilmainen keino on kokeilla kasvojoogaa tms. Jossain Iltalehden jutussa muutama vuosi sitten kerrottiin jostain kasvojumpasta, jonka perusliikkeisiin löytyy ohjeet Facebookista. Olen tehnyt viittä liikettä muutaman vuoden ja huomaan eron, vaikka olen sairastanut toispuoleisen kasvohalvauksen monta vuosikymmentä sitten. 

Kasvojooga joka tapauksessa ”virkistää kasvoja, tai ainakin itselle tulee sellainen eloisa olo kun on tehnyt kasvojoogaa. Jos kiinteyy samalla niin plussaahan se vain on.

Vierailija
37/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Knoppisääntö: jos kasvot näyttävät mielestäsi paremmilta, kun nostat niitä sormilla yläposkista, leikkaus tai hyväksyntä. Muu on rahan tuhlausta. 

Vierailija
38/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valahtamista korjaa mikään muu kuin kirurginen kasvojenkohotus. Sitä ei varmaan ihan vielä kannata tehdä; tuskin on mistään huomattavasta roikkumisesta kuitenkaan kyse. Keskity ihon kosteuttamiseen, tretinoiiniin, aurinkosuojan käyttöön ja pigmenttimuutosten hoitoon. 

Lasereissa on hyviä ja huonoja puolia. Kannattaa perehtyä niihin tarkkaan etukäteen, jos meinaat kokeilla. Botoxia tarpeen mukaan, jos haluat. Mutta pistäjän on oltava hyvä! Ei millekään "kauneusklinikalle" hoitajan käsiteltäväksi, vaan ihan plastiikkakirurgin pakeille. Maltillinen määrä täyteainetta strategisesti ohimoihin, leukalinjaan ja poskipäihin saa kasvot näyttämään täyteläisemmältä ja ikään kuin kohottaa, mutta pitää olla todella hyvä pistäjä (kirurgi, jolla on hyvä silmä mittasuhteille ja anatomialle). Huulia ei kannata lähteä täyttämään, moni sokeutuu siinä kyllä. Eikä silmänalusiin myöskään täyteaineita! Tosi moni saa siitä ongelmia.

Kasvojenkohotus ja sen kanssa rasvansiirto sitten 5-15 vuoden päästä. Senkään tulokset eivät ole pysyviä, vaan kasvojenkohotus pitää uusia 7-15 vuoden välein, jos haluaa pysyä hyvännäköisenä.

Vierailija
39/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvojooga joka tapauksessa ”virkistää kasvoja, tai ainakin itselle tulee sellainen eloisa olo kun on tehnyt kasvojoogaa. Jos kiinteyy samalla niin plussaahan se vain on.

Jooga on hindulaista hengellisyyttä. 

Vierailija
40/41 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä olennaisempaa on koko kropan ja varsinkin kaula-yläselkä-rinta-alueen lihasten kunto. Ne ovat kasvojen pohja.