Meidän seksielämä tilastoina
Olemme noin 40-vuotiaita, kaksi lasta.
Tässä meidän seksielämä tilastoina tänä vuonna eli ensimmäisen kuuden kuukauden ajalta:
- miehen tekemät aloitteet 9 kpl, joista torjuttu 1 kpl
- naisen tekemät aloitteet 2 kpl, kumpaakaan ei torjuttu
- seksiä yhteensä 10 kertaa
- suuseksiä naiselle 10 kertaa
- suuseksiä miehelle 0 kertaa
- 10 yhdyntää
- naisen orgasmit 21 kpl
- miehen orgasmit 10 kpl
Ehkä kesälomalla saisi vähän buustia näihin lukuihin?
Kommentit (28)
Ei ole kirjattu ylös, muttaihan jokapäivä on, saamme aina molemmat, ja konsteja on monia. On hanjobeja ja nuolentaa sen sellaista. Ei ikinä kieltäydytä.
Taidamma olla hyvä pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kaksiset lukemat, osanotot.
No ei ole, ei. Seksi on hyvää silloin kun sitä on, mutta sitä on aika harvoin.
Ruuhkavuosia eletään. Ei siinä ole seksi päällimmäisenä mielessä, kun lapset sairastaa ja työt ja muut velvollisuudet pitäisi kuitenkin hoitaa.
Kysyy viitseliäisyyttä ja hyvää kommunikointia. Täällä kohta 17v pitkä suhde, ruuhkavuodet, vaimo raskaana ja seksiä on melkein joka päivä. Arkeen saattaa eksyä parit pikaiset mutta pääosin pitkän kaavan mukaan.
Oli sitä huonoimmillaankin kerran tai kaksi viikossa mutta parempi näin
Ihan hyvät lukemat! Ei tarvitse kokoajan enää tupn ikäisenä olla kulli pillussaan!
Vierailija kirjoitti:
Itse tilastoin, jotta voin nähdä pitkän ajan kehityksen. Muutoksethan tällä elämänalalla usein tapahtuvat huomaamatta. Alla pieni esimerkki, mitä on tapahtunut vuoden ensimmäisen 6kk aikana, lähivuosina:
2026: Panoja 45, vaimon orgasmeja 99, miehen orgasmeja 88
2025: 61, 101, 89
2024: 61, 99, 87
2023: 48, 73, 75
2022: 62, 104, 87
2021: 67, 112, 84
2020: 51, 102, 67
2019: 57, 109, 75
Tosta nyt jos yhteen vetää, niin aika tasaista, muutamia poikkeamia. Näissä tunnistettu syy. Eli voin todeta, että olen (ja ilmeisesti vaimokin) aika tasa-libidoinen vuodesta toiseen, mitään massiivista (esi)vaihdevuosi romahdusta ei ole huomattavissa.
Tilaistoista saa myös tukea keskusteluihin, kun voi kysyä esimerkiksi onko vaimo tyytyväinen seksin määrään, vaikka tämä vuosi on yhdyntöjen suhteen ollut hieman edellisiä vähälukuisempi.
Terv,
n48m50
Olen kateellinen. 52 kertaa vuodessa +- 5 viimeiset 10 vuotta. Lauantaisaunan jälkeen peiton alla. Huone kesälläkin pimeä.
Tilastoista pistää silmään huikea orgasmien määrä. Ap:llakin nainen tullut kahdesti per kerta? Jos seksielämä on surkeaa, luulisi, että sitten ei kiinnostaisi pakosti loppuun asti. Mä olen joskus ollut jopa "villissä" seksisuhteessa missä orgasmeja oli vähemmän, kuin seksikertoja, yleensä vain toinen sai.
Vierailija kirjoitti:
Tilastoista pistää silmään huikea orgasmien määrä. Ap:llakin nainen tullut kahdesti per kerta? Jos seksielämä on surkeaa, luulisi, että sitten ei kiinnostaisi pakosti loppuun asti. Mä olen joskus ollut jopa "villissä" seksisuhteessa missä orgasmeja oli vähemmän, kuin seksikertoja, yleensä vain toinen sai.
Nää on näitä jotka nuolee ja sormettaa emännälle aina puolikymmentä orkkua, todellisuus voi olla toista.
Ihanan aktiivista teillä. Olipa meilläkin. Tänä vuonna mieheni on kahdesti vastannut aloitteeseeni .(