Meidän seksielämä tilastoina
Olemme noin 40-vuotiaita, kaksi lasta.
Tässä meidän seksielämä tilastoina tänä vuonna eli ensimmäisen kuuden kuukauden ajalta:
- miehen tekemät aloitteet 9 kpl, joista torjuttu 1 kpl
- naisen tekemät aloitteet 2 kpl, kumpaakaan ei torjuttu
- seksiä yhteensä 10 kertaa
- suuseksiä naiselle 10 kertaa
- suuseksiä miehelle 0 kertaa
- 10 yhdyntää
- naisen orgasmit 21 kpl
- miehen orgasmit 10 kpl
Ehkä kesälomalla saisi vähän buustia näihin lukuihin?
Kommentit (28)
Vähän kyynistä listata tommosta, laittaisit energias siihen miten saisit luvut nousuun.
Meillä on helposti tilastoitavaa tämä.
- miehen tekemät aloitteet 0 kpl
- naisen tekemät aloitteet 3 kpl, mikään ei johtanut mihinkään koska naista ei enää kiinnosta yksipuolisesti vain tyydyttää miehen munaa eikä mies lukuisista asiasta keskusteluista huolimatta tehnyt taaskaan makkarin puolella muuta kuin tarjonnut munaansa. Ei kuulemma uskaltanut ottaa ohjia kun "ei osaa"
- seksiä yhteensä 0 kertaa
- suuseksiä naiselle 0 kertaa (koko suhteessa)
- suuseksiä miehelle 0 kertaa (mutta kymmeniä kertoja koko suhteessa)
- 0 yhdyntää
- naisen orgasmit 0 kpl
- miehen orgasmit 0 kpl
Ja juu, eroan kunhan löydän uuden työn joka ei sidottu vahvasti tähän paikkakuntaan, mieskin tämän tietää
N35
Surullista luettavaa. Miksi tyydytte huonoon seksielämään?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on helposti tilastoitavaa tämä.
- miehen tekemät aloitteet 0 kpl
- naisen tekemät aloitteet 3 kpl, mikään ei johtanut mihinkään koska naista ei enää kiinnosta yksipuolisesti vain tyydyttää miehen munaa eikä mies lukuisista asiasta keskusteluista huolimatta tehnyt taaskaan makkarin puolella muuta kuin tarjonnut munaansa. Ei kuulemma uskaltanut ottaa ohjia kun "ei osaa"
- seksiä yhteensä 0 kertaa
- suuseksiä naiselle 0 kertaa (koko suhteessa)
- suuseksiä miehelle 0 kertaa (mutta kymmeniä kertoja koko suhteessa)
- 0 yhdyntää
- naisen orgasmit 0 kpl
- miehen orgasmit 0 kpl
Ja juu, eroan kunhan löydän uuden työn joka ei sidottu vahvasti tähän paikkakuntaan, mieskin tämän tietää
N35
Kiinnostaako sihteerin paikka, työ ei ole vaikeaa, asuvaatimuksena minihame?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kaksiset lukemat, osanotot.
No ei ole, ei. Seksi on hyvää silloin kun sitä on, mutta sitä on aika harvoin.
Ruuhkavuosia eletään. Ei siinä ole seksi päällimmäisenä mielessä, kun lapset sairastaa ja työt ja muut velvollisuudet pitäisi kuitenkin hoitaa.
Karmeaa. Tuo on melkein meidän yksi viikonloppu. Nyt on työpäivä takana, mutta pari kertaa on jo ehditty.
M50/N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, ei. Seksi on hyvää silloin kun sitä on, mutta sitä on aika harvoin.
Ruuhkavuosia eletään. Ei siinä ole seksi päällimmäisenä mielessä, kun lapset sairastaa ja työt ja muut velvollisuudet pitäisi kuitenkin hoitaa.
Jotain hyvää kuitenkin. Kesälomalla kannattaa petrata ja jos ei määrään niin laatuun. Hotellihuoneen ottaa ja siellä laadukkaasti monta kertaa tilastoja kaunistamaan?
Tilastoijat ovat aika säälittävää porukkaa.
Tämä on kyllä jännä. Meillä menee kirjaimellisesti aina niin että minä (nainen) teen aloitteen. Mieheni on kyllä innolla mukana, mutta aloitetta ei jotenkin vaan uskalla/ei tunnu luontevalta tehdä. Mutta minulle tämä onneksi sopii, päinvastoin saan itse päättää sopivan hetken (kun on nätit alusvaatteet, ym.)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä jännä. Meillä menee kirjaimellisesti aina niin että minä (nainen) teen aloitteen. Mieheni on kyllä innolla mukana, mutta aloitetta ei jotenkin vaan uskalla/ei tunnu luontevalta tehdä. Mutta minulle tämä onneksi sopii, päinvastoin saan itse päättää sopivan hetken (kun on nätit alusvaatteet, ym.)
Ai niin; meidän tilastot olisi jotakuinkin
Minun tekemiäni aloitteita 1-5 viikossa (riippuen työkiireistä, ym.) Mieheni tekemiä aloitteita yksi viimeisen 6kk aikana
Kaikki aloitteet johtaneet seksiin
90% kerroista sisältää suuseksiä miehelle, ehkä 1-2 kertaa suuseksiä minulle (en hirveästi tykkää ottaa vastaan, viihdyn antopuolella enemmän)
Kaikki aloitteet johtaneet miehen laukeamiseen, minä tulen noin 20% kerroista ja tämäkin on oma toiveeni. En tykkää siitä väsymyksestä ja löysästä olosta.
Nyt lomalla ja tarkoitus olisi saada seksiä niin paljon kuin mahdollista
Miehen tekemiä aloitteita n. 65 kpl. Seksiä sama määrä. Miehen orgasmeja suunnilleen sama määrä, naisen kerrottuna ehkä 1,2-1,5 kertoimella. Kuusikymppinen pariskunta, yhdessä reilu kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vielä säälittävämpiä on ne, joilla ei ole mitään muuta tilsatoitavaa kun saamatta jääneet kerrat.
Viime vuonna kerran, tänä vuonna on ollut vähän hiljaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä säälittävämpiä on ne, joilla ei ole mitään muuta tilsatoitavaa kun saamatta jääneet kerrat.
No eivätkö ne ole juuri samoja henkilöitä?
Kun seksiä on riittävästi, ei sitä tarvitse laskea.
Miksi AP et ota mieheltäsi suihin?
Hyvää kuntoilua se on näin ikämiehellekkin. Jokseenkin kerran viikossa on tuo matsi. Ei sitä passaa unohtaa tai väliin jättää. Kyllä joku pieni ruksi pitää kalenteriin laittaa ,että mielessä pysyy .
Kattelin tuosa itekki vähä tilastoja. Viimeset viitisen vuotta nollaa näyttää. Ja sitä ennen mitä harvakseltaan oli emännän hieromista ja nuolemista, ei sitä meikäläinen henkilönä tainnu kiinnostaa ollenkaan. Saipahan orkkunsa kullia.
Vierailija kirjoitti:
Kattelin tuosa itekki vähä tilastoja. Viimeset viitisen vuotta nollaa näyttää. Ja sitä ennen mitä harvakseltaan oli emännän hieromista ja nuolemista, ei sitä meikäläinen henkilönä tainnu kiinnostaa ollenkaan. Saipahan orkkunsa kullia.
Lisätään vielä ettei se koskenut minuun oikeestaan milläänlailla ja yleensä halus takaapäin ni ei tarvinnu katella mua.
Itse tilastoin, jotta voin nähdä pitkän ajan kehityksen. Muutoksethan tällä elämänalalla usein tapahtuvat huomaamatta. Alla pieni esimerkki, mitä on tapahtunut vuoden ensimmäisen 6kk aikana, lähivuosina:
2026: Panoja 45, vaimon orgasmeja 99, miehen orgasmeja 88
2025: 61, 101, 89
2024: 61, 99, 87
2023: 48, 73, 75
2022: 62, 104, 87
2021: 67, 112, 84
2020: 51, 102, 67
2019: 57, 109, 75
Tosta nyt jos yhteen vetää, niin aika tasaista, muutamia poikkeamia. Näissä tunnistettu syy. Eli voin todeta, että olen (ja ilmeisesti vaimokin) aika tasa-libidoinen vuodesta toiseen, mitään massiivista (esi)vaihdevuosi romahdusta ei ole huomattavissa.
Tilaistoista saa myös tukea keskusteluihin, kun voi kysyä esimerkiksi onko vaimo tyytyväinen seksin määrään, vaikka tämä vuosi on yhdyntöjen suhteen ollut hieman edellisiä vähälukuisempi.
Terv,
n48m50