Minkälainen ihmisjoukko jättää puhelimensa kotiin kun lähtee kauppaa, kirjastoon jne?
Onko syynä huono akku eli luurin pitää olla jatkuvasti johdon päässä, vai pelkääkö että puhelin katoaa?
Kommentit (55)
Aloittaja luuli olevansa fiksu ja muita parempi, mutta paljastuikin aika reppanaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan puhelimet ovat suklaalevyn kokoisia, eli suorastaan jättimäisiä. Hankalia kuljettaa mukana, kun melkeinpä pitäisi sitä varten joku laukku olla mukana. Eivät mahdu mihinkään vyökoteloon, kuten kunnolliset vanhan ajan puhelimet.
Nonii, kiitti vaan. Nyt alkoi tekeen mieli suklaata😂
Sellainen IHMISJOUKKO joka syö hernekeittoa pitämättä. Aina tätä spämmäystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka ei koe tarvetta olla koko ajan tavoitettavissa eikä kärsi puhelinaddiktiosta.
Jos aistiherkillä olis koko ajan puhelin, tulis hulluksi eli rasittuusi liikaa ja alkais jo päässäkin surista sähköisesti? :D
Siihen en ota kantaa kun en ole aistiherkkä. Tykkään vaan välillä lähteä esim. asioilleni ilman luuria ja olla siellä ihan omassa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja luuli olevansa fiksu ja muita parempi, mutta paljastuikin aika reppanaksi.
Aloittaja oli ööhpuppa, eli reppanoiden itsevaltias.
Minä jätän puhelimen aina kotiin kun lähden pois kotoa. Jos en sitten matkoille lähde. En kuitenkaan vastaa puhelyihin ruokakaipassa, bussissa, kadulla kävellessä tai kirjastossa asioidessani. Olen harkinnut pöytäpuhelinta itselleni.
https://fyndiq.fi/tuote/lankapuhelin-4g-5g-sim-kortin-tuella-langaton-g…
Olen narsisti ja jätän siksi puhelimen aina kotiin ja ghostailen.
En kanna puhelinta treenipaikalle enkä töihin. En ole työpaikan "pakollisessa" vatsapissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan puhelimet ovat suklaalevyn kokoisia, eli suorastaan jättimäisiä. Hankalia kuljettaa mukana, kun melkeinpä pitäisi sitä varten joku laukku olla mukana. Eivät mahdu mihinkään vyökoteloon, kuten kunnolliset vanhan ajan puhelimet.
Kunnollisia vanhan ajan puhelimia ei kannattanut kuljettaa mukanaan, koska niillä ei tehnyt mitään. :)
Saattoihan niillä soittaa, mikä lienee puhelimen päätehtävä.
Eläkeläinen, jolle se puhelin on ostettu juuri siksi, että saisi tarvittaessa apua kun lähtee yksin kotoa.
Mitä mä puhelimella kaupassa teen? En yhtään mitään. On ihan tarpeeksi idiootteja liikenteessä jotka eivät osaa liikkua millään muotoa eteenpäin ilman puhelinta. Kyllä se auto liikkuu ilman puhelinta. Kyllä bussissa voi vaikka katsoa ikkunasta ulos. Kyllä polkupyörälläkin ajo on turvallisempaa ilman puhelinta kourassa. Ja kävely.
Vierailija kirjoitti:
Syynä on se, että en halua olla aina tavoitettavissa.
Mitä mä sillä puhelimella siellä kaupassa tai kirjastossa teen? En yhtään mitään. Joten miksi ottaisin sen mukaan. Jos jollain tulee mulle asiaa sillä aikaa, niin se selviää mulle sitten myöhemmin. Mulla on muutenkin lähes aina puhelin älä häiritse-tilassa, jolloin läpi tulee vain mun miehen ja lasten viestit ja puhelut. Muita ilmoituksia ei tule. Katson puhelinta silloin, kun se mulle sopii ja sen aikaa kun itse haluan. Luen viestit silloin ja soitan takaisin, jos joku asia vaatii puhelun selvitäkseen. Yleensä ei vaadi.
Kaikkein mieluiten jättäisin puhelimen kokonaan kotiin esim. lähtiessäni viikoksi mökille, mutta on kai se mukana pidettävä, että edes jotenkin saa yhteyden, jos jollekin jotain sattuu.
Entä jos sinulle sattuu jotain, miten saat apua?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä puhelimella kaupassa teen? En yhtään mitään. On ihan tarpeeksi idiootteja liikenteessä jotka eivät osaa liikkua millään muotoa eteenpäin ilman puhelinta. Kyllä se auto liikkuu ilman puhelinta. Kyllä bussissa voi vaikka katsoa ikkunasta ulos. Kyllä polkupyörälläkin ajo on turvallisempaa ilman puhelinta kourassa. Ja kävely.
Mulla on puhelin aina laukussa. En sitä erikseen sieltä ala ottaa pois. Hyvin vähän tulee puheluita ja viestejä, ei ole häiriöksi.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläinen, jolle se puhelin on ostettu juuri siksi, että saisi tarvittaessa apua kun lähtee yksin kotoa.
Entä jos näet sen eläkeläisen kellahtaneen tajuttomana tielle eikä ketään muuta ole lähellä, ja sun puhelin on kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä sillä puhelimella siellä kaupassa tai kirjastossa teen? En yhtään mitään. Joten miksi ottaisin sen mukaan. Jos jollain tulee mulle asiaa sillä aikaa, niin se selviää mulle sitten myöhemmin. Mulla on muutenkin lähes aina puhelin älä häiritse-tilassa, jolloin läpi tulee vain mun miehen ja lasten viestit ja puhelut. Muita ilmoituksia ei tule. Katson puhelinta silloin, kun se mulle sopii ja sen aikaa kun itse haluan. Luen viestit silloin ja soitan takaisin, jos joku asia vaatii puhelun selvitäkseen. Yleensä ei vaadi.
Kaikkein mieluiten jättäisin puhelimen kokonaan kotiin esim. lähtiessäni viikoksi mökille, mutta on kai se mukana pidettävä, että edes jotenkin saa yhteyden, jos jollekin jotain sattuu.
Tuskin kukaan kaupassa tai kirjastossa yksin on?
Mulla on aina luuri korvalla, jopa nukkuessa😎
Olenhan kaupungin tavoitelluin poikamies🤣
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina luuri korvalla, jopa nukkuessa😎
Olenhan kaupungin tavoitelluin poikamies🤣
Ja heität hiivat tosta vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, me kaikki kuoltiin ennen kännyköitä kun ei saatu apua.
Minun ei tarvitse kuin nostaa puhelinta, se tärähtää, jos on tullut puhelu tai viesti. Jossakin vaiheessa iltaa kurkistan akun varauksen tilan, mökillä se hupenee lähes itsekseen. Puhelinparka ei näet ymmärrä, mihin tolppaan pitäisi olla yhteydessä, mökki kun on useamman eri tukiaseman kantaman risteyksessä.