Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kp14 tuhru??!!

19.05.2007 |

hei!

saattaa olla tyhma kysymys mutta itse en ole ikina tallaista kokenut. nyt siis kp14 ja huomasin kerran pienta tuhrua. mista voi johtua? en tassa kierrossa kayta hormoneja eli se ei voi aiheuttaa. ovis on yleensa aiemmin, mutta voiko sen aikana tulla tuhrua? ja mista se johtuu? en ole tehnyt ovistesteja kun olen vahan niinkuin ' hoitotauolla' niin ajateltiin jattaa kaikki testailut, mutta oisko tama kuitenkin ovista? ja jos niin niin onko se jo tapahtunut vai tapahtuuko se just silloin kun tuhruttaa? kaikkea sita joutuukin miettimaan....muta kun tulee jotain uutta niin sita myos vahan pelastyy....

kiitos jos jaksatte vastailla nainkin hassuun kysymykseen!

annu

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omakohtaista kokemusta, joten en osaa tarkemmin vastata:

olen kuitenkin kuullut, että oviksen aikaan voisi tuhruttelua ilmetä. Toisaalta kauankos sun oviksesta on, kun kiinnittymisaikaankin kai voi vähän vuotelua olla....?!

Killa

Vierailija
2/5 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhun voi aina luottaa!!! onnea muuten inssiin tai siis piinaan. luin etta oli kivulias....harmi! mulla on sama, eka inssi taysin vaivaton, mutta sen jalkeiset tuskaa ja kestaa puolisenkin tuntia! no toivotaan ettei sun enaa tartte penna, etta ++ parahtais tasta kierrosta!

tosta mun tuhrusta... kun en ole tehny testeja niin en tietty ole varma milloin ovis ois ollu. luulin etta korkeintaan 4pv sitten. ja eilen oli taas uudestaan semmosta ovismaista alaselkakipua ehka viela voimakkaampaakin. etta en nyt tieda missa mennaan. limoista paatellenkin ovis ois jo ohi....kauheen araksi sita tulee naitten juttujen kanssa. sita kay miettimaan kaikkea pahaa...

tsemppia sulle kovasti ja kiitos etta taas vastailit. toivottavasti muutkin laittaa kokemuksiaan tai vaan ajatuksiaan niin rauhottuu mieli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oviksen aikana esiintyä tuhrua. Mulla tuhrutteli pari kiertoa sitten oviksen aikoihin ja olin ihan paiseessa, että mistä on kysymys. Mulla itse asiassa esiintyi pienoista vuotoa viitenä pvänä ja ehdin sinä aikana soittaa klinikalle 2 kertaa (nimim. " Vauhko" ) - ja kummallakin kerralla vaan rauhoittelivat ja sanoivat, että se on ihan normaalia. Eli no hätä :)

-Buumi

Vierailija
4/5 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oviksen aikoihin useastikin, mutta varmasti voi tulla ovisvuotoa ilman kierukkaakin.

Vierailija
5/5 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos teille ihanille ihmisille kun viitsitte vastailla!

makin soitin jo klinikalle mutta taalla on immeiset niin tylyja (ei tietty kaikki!!!), tuskin kuuntelivat ja sanoivat etta ' pitaa odottaa' ja mina kysyin etta ' mitahan mina sitten odotan?' ' no kuukautisia' ....niin, mutta lahinnahan mua kiinnosti etta onko siella jotain vikaa, kystaa tai jotain...

eli kiitos, rauhotitte mieltani enemman kuin hoitsut lapsettomuusklinikalla. ei sielta sanottu etta on normaalia, ala hattaile. vaan ODOTA! no, sitten kun on hataileva mieli niin jaksa sitten ' rauhassa' odotella kaksi viikkoa tai jotain, just!

kaikkea hyvaa teille tulevalle. tuttuja nimimerkkeja oli...

ankkis, joko on inssi ohi ja piina alkanu?

tsemppia ja hyvaa mielta!!!