Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

moi

21.11.2005 |

.onko muita , jotka laihtuneet aivan kamalasti ite imetyksen yhteydes?vaik syö hyvin...mut vaatteet roikkuu...mä imettäny pian 7kk....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu sama ongelma. Esikoisen kanssa kuihduin todella olemattomaks ja nyt on kulunu reilu 3 kk tän toisen vauvan syntymästä ja 20 kg lähteny.Eli nyt oon samoissa mitoissa ku ennen raskautta ja täytyy toivoo että en kuites enempää laihtuis..mielummin toisin päin. Ennen lapsia olin aina sellanen sopusuhtainen mutta eka synnytyksen jälkeen oon kyl ollu aina liian laiha. Lukuunottamatta tietenkin tää toinen raskausaika jolloin tosiaan lihoin tuon 20 kg. Mut ei auta ku yrittää syödä paljon!!Vaikka ei se mua tähän mennessä oo auttanu:)

Vierailija
2/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paino putosi alkuimeyksen aikana kahdeksan kiloa alle ennen raskautta olleen painon alle. Imetän viisikuukautista poikaamme edelleen, mutta nyt painoa on saatu kolme kiloa lisää eli olen nyt viisi kiloa alle lähtöpainon. Kivaa, kun mahtuu päälle vaatteet, jotka ei ole mahtuneet moneen vuoteen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imettänyt 6 kk ja paino on 4 kg vähemmän kuin ennen raskautta jolloin olin niukin naukin normaalipainoinen. Nyt syön kuin hevonen enkä kieltäydy herkuista, mutta paino vaan laskee ja vaatteet roikkuu. Ei ole erityisen kaunista kun lonkkaluut ja kylkiluut paistaa paidan läpi ja farkut tippuu ellei vedä vyötä tiukkaan. Ongelmansa kullakin, mutta normaalipainoinen ei voi ymmärtää kuinkan inhottavaa voi olla tahtomattaan kasa luita. Luulenpa että tilanne kuitenkin korjaantuu kun tyttö kasvaa.

Kaisu

Vierailija
4/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana sain moitteita neuvolassa, kun paino nousi liikaa(yht. 20kg) Sanottiin, että ylimääräisestä on tosi vaikea päästä eroon, kun vauva on syntynyt...Joopajoo. Nyt on lähtenyt 25 kg ja vaatteet on karmean näköisiä päällä. Varsinkin reidet ja takapuoli on hävinneet jonneen. Olen ostanut parit uudet farkut, kun mieskin alkoi jo hekottaa mun lököttäville " äijähousuille" ;) Nyt siis tytär 10kk ja imetyskerrat sen verran harvenneet, että tuskin paino enää putoaa. On se kuitenkin mukavaa olla joskus ihan oikeasti hoikka!

Vierailija
5/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin tuli kanssa 18 kg raskausaikana ja kaikki ylimääräinen oli kyllä rasvaa, turvotuksia ei tullut missään vaiheessa.

On tää hassua, miten naisen kroppa menee äärilaidasta toiseen, enää ei osaa edes vaatteita katsoa kaupassa itselleen... Ja onhan kaikki niin yksilöllistä; veljenvaimo pähkäilee kun paino ei laske millään ja vatsa on 4 kk synnytyksestä vielä melkoinen, naurahti että on samanlainen kuin seitsemännellä kuulla raskaana, mutta minä taas koitan hänen seurassaan pullistella vatsaani kun itsellä meni jo synnärillä kuopalle eikä sellaista vatsanahkaröllykkääkään jäänyt. Veljenvaimo kun surkeana synnytyksensä jälkeen sanoi, että kunpa hänenkin vatsansa vielä tulisi yhtä litteäksi. Nyt tämä tulitikku lähtee syömään :-)

Kaisu taas

6/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetin 6kk kunnes pika itse päätti että rinta saa jäädä. Imetyksen lippuvaiheessa ja sen jälkeen paino vaan yht' äkkiä tippui. ennen raskautta meni n.38-40 koon housut, nut menee 34-36. Eli kiloja on todella paljon hävinnyt. inhottaa vaan kun ei haluais olla näin laiha ja kaikki tutut ja sukulaiset vaan voivottelee että oletpa laihtunut. Ja kylevät syönkö kunnolla. Joku kerta varmaan tiuskaisen että olkaa jo hiljaa. Kun otdellakaan en näin laiha halua olla.