Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sukupuolta ei saa olettaa"

Vierailija
30.06.2026 |

Mä oon sitä mieltä, että turvallisuuden nimissä jopa pitää olettaa. Tämän lisäksi ihminen sukupuolittaa toisen ihmisen aivan automaattisesti. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puhun kuten haluan, tytöistä, pojista, esimiehistä, palomiehistä, lakimiehistä. Vihervasemmisto puhuu miten haluaa. Vapaa maa.

Puhut esimiehistä ja lakimiehistä, vaikka kyseessä olisi nainen?

Vierailija
22/24 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin olettamista siinä on? Kyllä 99% ihmisistä ovat aivan selvästi sitä sukupuolta miksi ovat syntyneetkin. Joidenkin kohdalla voi olla jotain hämääviä tekeviä mutta kyllä mies on aina selvästi miehen näköinen ja nainen naisen, vaikka olisi jollain leikkauksilla ja hormonihoidoilla menty luonnonvastaisia tekoja tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein olet oikeasti tilanteessa, jossa tämä on sinulle turvallisuuskysymys? Kyllä se on useimmille ihan tahallista vallankäyttöä, alistamista ja lokerointia. 

Vierailija
24/24 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolia ei saa olettaa mutta noin sanovat henkilöt itse mielellään yleensä olettavat eri mieltä kanssaan olevat fasisteiksi, persuiksi ja nat seiksi. Onko kenties vähän kaksinaismoralismia ja sen lisäksi noussut vähän keltainen kuonaneste päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme