Mies ei halua naimisiin, vaikka meillä on yhteinen lapsi ja hän on konservatiivinen
Olen raskaana ja miehelle avioliitto kanssani on lähinnä vitsin aihe. Olen tästä surullinen.
Koen että mieheni nöyryytti minua tällä asialla sukulaisteni edessä, en viitsi tätä avata ihan tarkkaan kyseistä tilannetta, ettei minua tästä tunnisteta. Tuli selväksi että ajatus avioliitosta kanssani sopii lähinnä vitsin aiheeksi.
Vakavasti emme ole avuoitumisesta puhuneet, koska hän ei halua asiasta edes puhua kanssani. Tuota vitsiä en halua ottaa puheeksi. Hän varmasti ymmärtää että se oli loukkaavaa, mutta silti kiistäisi sen että siinä oli mitään loukkaavaa. Joten pelkkää harmia aiheutuisi, jos kertoisin, että olen asiasta surullinen.
Olin jo taas pitkästä aikaa lämmennyt enemmän tälle suhteelle ja minulla oli usko yhteiseen tulevaisuuteen vahvistunut, mutta nyt on suoraan sanoen masentuneet fiilikset. En voi mitään. Tämä raskaus varmasti pahentaa tunnereaktiotani, kun olisin kaivannut vahvistusta parisuhteellemme enkä muistutusta siitä, että mies ei halua sitoutua eikä taida minua rakastaa. Näin asian tulkitsen.
En halua mitään isoja häitä tai mitään ihmeellistä. Olisi vain kiva jos mies joskus sanoisi että rakastaa minua eikä päin vastoin vitsaile kustannuksellani. Se että hän ei halua sanallakaan puhua aiheesta miksei halua naimisiin, kertoo siitä, ettei rakasta.
En tosiaan tiedä miksi sitten haluaa asua kanssani ja haluaa lapsia kanssani. Kertokaa te jos tiedätte. Onko muilla kokemuksia? Voisiko joku avata miten tuo mies ajattelee.
Mies ei näytä sitä tajua, miten tällainen vaikuttaa suhteeseemme. Tuosta hetkestä mielenkiintoni mieheen taas lopahti. Tässä nyt pitää sitten tsempata itseäni. Kynnys erota on korkea ja vaikka erottaisiin, keskittyisin seuraavat vuodet lapsiin. Muuten mukava mies, mutta en usko että rakastaa minua.
Joku varmaan sanoo, että panosta vaan suhteeseen entistä enemmän niin kyllä se siitä iloksi muuttuu. Ja aika parantaa haavat..
Kommentit (46)
Hohhoijaa, taas tämä jaarittelijahullu.
Miksi teet lapsia miehelle joka pitää sinua vitsinä?
Olisit suostunut siihen avioehtoon
Tämmöinen tuskan parahdun Porvoosta tällä kertaa.
No huh. Ede mä en usko tähän aloitukseen.
M35