JUURI NYT! SURMA-auto Taksi Helsingin taksi Vantaalta!!!
asia vahvistetaan Ilta-Sanomille! Kyseessä TAKSI Helsingin taksi!!! Auto rekisteröity Vantaalaiselle yritykselle joka tekee keikkaa Taksi Helsingille!!! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012111740.html
Kommentit (55)
TaksiHelsingissänollut aina hyvö palvelu. Eivät sorsi ihonvärin mukaan mutta ovat vaatineet että kuski osaa asiansa.
"Törmäys ei ollut tahallinen."
Joo, pakeni kuitenkin paikalta. Varmaan taas kerran "mielenterveysongelmainen, masentunut, ahdistunut."
Olen aina käyttänyt Taksi Helsingin palveluja kun olen tarvinnut taksikyytiä, olen ollut erittäin tyytyväinen. Firmalla on hyvä maine. Käsittämätön tapaus.
Tää on taas sen Bernerin syy! Niinkuin muutkin taksikuskien töppäillyt.
Vantaa taitaa olla Suomen Chicago 😂🤣😂🤣
On ennekuulumatonta että taksi pakenee kolaripaikalta. Miksi taksitoiminnan ja kuskien taso on romahtanut? Eikä korjausta saatu aikaan!
Nykyään saa pelätä ottaessaan taksin, mitähän sieltä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Tää on taas sen Bernerin syy! Niinkuin muutkin taksikuskien töppäillyt.
Vaikka Berner oli kepulainen hän oli salaa tyypillinen vihervasemmistolainen nainen, jolla asuntobisneksiä. Hyvin suurella joukolla vasemmistolaisia naisia on asuntobisnes pääkaupunkiseudulla.
Mmuuttajia lisää = bisnes kasvaa. Muuten asunnot ovat tyhjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vantaalainen taksikuski. Eli tais olla TAAS vihervassarien ja demarien kultapoika asialla.
"Vantaalaismies".
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
"Törmäys ei ollut tahallinen."
Joo, pakeni kuitenkin paikalta. Varmaan taas kerran "mielenterveysongelmainen, masentunut, ahdistunut."
Sekä apeat verhot roikkuvat ikkunassa kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuski oli ähl ämi.
Tuskinpa jos vahvasti päihtynyt.
Poliisi epäilee miehen syyllistyneen törkeään rattijuopumukseen.
Riittääkö näyttö? Oakeni baariin juuri siksi, että voi sanoa että joi vasta tapahtuneen jälkeen.
Taksi Helsingin johtaja: alkotestien tekeminen kuuluu viranomaisille.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, onko uhrit yrittäneet saada taksia vai mitä toikkaroineet siellä kaistalla.
Kuolinsyytutkintaraportti tuskin tulee tänne kaikkien luettavasi ja analysoitavaksi
Oisitko muutaman huutomerkin vielä saanut mahtumaan aloitukseen?
On se hyvä, että taksilakia kiristetään. Saadaan kaikki epäluotettavat kuskit, hämäräperäiset firmat ja äppitaksit kuriin. Tilalle vain luotettavia suomalaisia taksifirmoja.