Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut töistä läksijäislahjaa

Vierailija
30.06.2026 |

Kuitenkin tetistä, harjoitteluista ja työkokeiluista olen saanut. Olisi luullut, että töistäkin saisi, mutta ei tullutkään mitään. 

Pitäisikö teidän mielestä saada läksiäislahja? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Jos ei ole kyse eläkkeelle lähdöstä, niin se lähtö on oikeastaan aina joko vastoin työntekijän tahtoa tai vastoin työnantajan tahtoa, joten miksi sellaisessa tilanteessa annettaisiin lahja.

Sitten on tietty niitä tilanteita, joissa joku on opiskeluaikana töissä jossakin ei niin oman alan hommissa ja valmistuttuaan lähtee ns oikeisiin töihin, niin näissä on kyllä ollut läksiäisiä lahjoineen.

Vierailija
22/27 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain hopeaiset kynttiläjalan ja hedelmäkulhon, kukkakimpun ja koko porukalle tarjotut kakkukahvit, työtodistuksen pyysin arvosteluilla ja sain suosituksilla.Työsuhde päättyi työnantajan eläköitymiseen.

Työnantajalla oli myös näppinsä pelissä minun uuteen työpaikkaani sijoittumisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olit siellä töissä?

Alle vuoden olin

No ihan ymmärrettävää sitten. Jotkut eivät saa kymmenienkään vuosien jälkeen mitään.

Vierailija
24/27 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolme vuotta eräässä työpaikassa, ihan siis tavallisena työntekijänä. Sain läksiäislahjaksi kultaiset korvakorut, ja kultaisen kaulakorun. 
En odottanut mitään sellaista. 

Vierailija
25/27 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär suoritti palkallista harjoittelua apteekissa ja sai todella arvokkaan läksiäislahjan ( iso aaltomaljakko täynnä apteekkituotteita)) apteekkarilta. Meillä päiväkodissa muistetaan lasten kanssa kortein ja lauluin, mutta muistetaan, saattaa saada pienen ruukkukukankin mukaan.

Vierailija
26/27 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä sain hopeaiset kynttiläjalan ja hedelmäkulhon, kukkakimpun ja koko porukalle tarjotut kakkukahvit, työtodistuksen pyysin arvosteluilla ja sain suosituksilla.Työsuhde päättyi työnantajan eläköitymiseen.

Työnantajalla oli myös näppinsä pelissä minun uuteen työpaikkaani sijoittumisessa.

Minäkin sain kynttilänjalan. Toimari halusi työntää sen väenväkisin mun perseeseen. Tykkäsin kovasti.

Vierailija
27/27 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama jankkaaja on vähintään kerran kuukaudessa ilman läksiäislahjaa. Poistoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi