Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis Museokortin hinta !!!

Vierailija
30.06.2026 |

86 euroa. On aika suolainen hinta. Sitten kun siihen joutuu hankkimaan vielä HSL:n matkakortin, niin eipä ihme, ettei Helsingin keskustassa käy juuri enää ketään; autiota on.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minusta liian kallis. Kertalippu Ateneumiin maksaa jo jotain yli 20 euroa! Tietysti jos käy museossa pari kertaa vuodessa, niin sitten on kallis. Minulla museokortti on ollut aika kovassa käytössä, kun sillä pääsee kivasti moniin lastenpaikkoihinkin sitten "ilmaiseksi", esim Heurekaankin tai Museo Leikkiin.  Museokortti kannattaa kyllä ostaa black fridayn tarjouksesta tai vastaavasta - noita tarjouksia näyttää olevan kuitenkin melko usein. 

Montako euroa halvemmalla tarjouksesta? Muistaakseni taannoin oli tarjoushinta 7 e halvempi.

Miksi tässä kaikki kirjoittavat Ateneumin pääsylippujen hinnoista? Yksikö vain keskenään kommentoi vai muutama pks:lla asuva?

Mulla muualla asuvana Ateumista ja Museokortista muistissa tilanne museokäynniltä, kun joku vanhempi nainen ystävättärensä kanssa käyttäytyi asiattomasti jotakuta näyttelyvierasta kohtaan. Se asiaton käyttäytyjä taisi ollakin paikassa jonka sisäl ei oikeasti häntä kiinnosta. Ja se mihin hän puheessaan tarttui oli puheen kohteen kännykän kannessa ollut Hämeenlinnan taidemuseosta rappiotaiteen näyttelystä muistoksi jäänyt pääsylipputarra, jossa kuva karskib näköisestä seilorista. Rumaa puhetta rouvalta! Kövitkö muuten tuon rappiotaiteen katsomassa, vexi salmen taidekokoelmaa.

Normaalihinta on 86€ maksoinkohan 74€ viimeksi Black Friday alennuksesta. Ihan hyvä ale se on, 14%.

Oliko todella jo tuolloin 86 e?

Itse muistan jonkin black friday tai muu kampanja-ale juurikin luokkaa 7 e alennus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä