Ne ihmiset jotka lähestyvät sinua deittisovelluksissa on oma tasosi
Oma tasosi on he joilta saat tykkäyksiä ja viestejä.
Kommentit (61)
Minua ei ole yksikään nainen löhestynyt koskaan. Silti 150 saatu sänkyyn. Nainen on reikä.
Miten taso sitten tulkitaan, jos mies swaippaa lähes kaikki naiset oikealle, niin ovatko ne kaikki siis hänen tasoaan?
Ok. Itse en tiedä, ketkä kaikki ovat laittaneet minulle tykkäyksen, koska swaippaan itse melkein kaikki vasemmalle. Swaippaan oikealle vain kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Eise niin aivan toimi. Olen ollut tinderissä alusta asti. Joskus 2021 tuli jotain aivan a+-luokan suomalaisia mallikaunottaria matcheiksi. Nykyään jotain av-mammoja :Ddd Olen yksen mielummin
Kävitkö treffeillä a+ luokan mallin kanssa, kerro siitä lisää.
1. TASO tarkoittaa sijaintia oman sukupuolen hierarkiassa. Taso ei muutu sen mukaan, kuka sinua lähestyy deittiapissa.
2. MARKKINA-ARVO tarkoittaa kysyntää tietyllä markkinalla. Esimerkiksi keskitasoisen miehen markkina-arvo voi olla heikko deittiapissa, jos miesten osuus apissa on 80%.
Vierailija kirjoitti:
1. TASO tarkoittaa sijaintia oman sukupuolen hierarkiassa. Taso ei muutu sen mukaan, kuka sinua lähestyy deittiapissa.
2. MARKKINA-ARVO tarkoittaa kysyntää tietyllä markkinalla. Esimerkiksi keskitasoisen miehen markkina-arvo voi olla heikko deittiapissa, jos miesten osuus apissa on 80%.
Wtf? Missä ihmeen sukupuolen hierarkiassa? Miten sellainen muka muodostuu? Miehet iästä riippumatta tavoittelevat useimmiten nuoria naisia kuin vanhoja naistoimitusjohtajia, ja naiset arvostavat useimmiten koulutusta ja varallisuutta ulkonäön ohella (jonka pitää olla siedettävä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf? Missä ihmeen sukupuolen hierarkiassa? Miten sellainen muka muodostuu? Miehet iästä riippumatta tavoittelevat useimmiten nuoria naisia kuin vanhoja naistoimitusjohtajia, ja naiset arvostavat useimmiten koulutusta ja varallisuutta ulkonäön ohella (jonka pitää olla siedettävä).
Jos otetaan esim. 100 naista ja miestä, jotka laittavat vastakkaisen sukupuolen haluttavuusjärjestykeen, niin siitä saadaan muodostettua hierarkia, jos yleisesti halutuimmat ovat kärjessä. Eli halutuimmat ovat tasokkaita. Eli sukupuolen hierarkia muodostuu vastakkaisen sukupuolen arvostusten mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otetaan esim. 100 naista ja miestä, jotka laittavat vastakkaisen sukupuolen haluttavuusjärjestykeen, niin siitä saadaan muodostettua hierarkia, jos yleisesti halutuimmat ovat kärjessä. Eli halutuimmat ovat tasokkaita. Eli sukupuolen hierarkia muodostuu vastakkaisen sukupuolen arvostusten mukaan.
Mutta mitä merkitystä tällä on ihmisten pariutumisen kanssa? Jos henkilö etsii kumppaniksi tietynlaista ihmistä, hänen pariutumisensa kannalta on olennaista se, ovatko hänen etsimänsä ihmiset kiinnostuneita hänen kaltaisistaan ihmisistä ja erityisesti, jos hän kiinnostuu jostain tietystä ihmisestä, on olennaista vain se, onko sen tietyn ihmisen kiinnostus vastavuoroista. Ainakin minun pariutumiseni todennäköisyyttä ei ennusta lainkaan sadan sattumanvaraisesti valitun miehen kiinnostukset, kun hyvin todennäköisesti ne sata sattumanvaraisesti valittua miestä on juuri niitä, jotka eivät itseäni kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä merkitystä tällä on ihmisten pariutumisen kanssa? Jos henkilö etsii kumppaniksi tietynlaista ihmistä, hänen pariutumisensa kannalta on olennaista se, ovatko hänen etsimänsä ihmiset kiinnostuneita hänen kaltaisistaan ihmisistä ja erityisesti, jos hän kiinnostuu jostain tietystä ihmisestä, on olennaista vain se, onko sen tietyn ihmisen kiinnostus vastavuoroista. Ainakin minun pariutumiseni todennäköisyyttä ei ennusta lainkaan sadan sattumanvaraisesti valitun miehen kiinnostukset, kun hyvin todennäköisesti ne sata sattumanvaraisesti valittua miestä on juuri niitä, jotka eivät itseäni kiinnosta.
Lisäksi se, että muutkin pariutuvat sankoin joukoin kuin ne, jotka listattaisiin tuollaiseen halutuimpien kärkeen. Veikkaanpa, että valtaosa ihmisistä ei ole niitä, jotka määritettäisiin halutuimmiksi, mutta silti valtaosa löytää kumppanin.
"Naisen taso on se kuinka tasokkaan miehen saa viralliseen suhteeseen kanssaan.
Miehen taso on se kuinka helposti ja paljon saa sänkyseuraa."
Miksi? Kyllä minä ainakin ihan miehenä olen paljon kateellisempi sille miehelle joka saa parisuhteeseen mahdollisimman hyvän naisen enkä sille joka saa paljon irtopanoja.
Irtopanot ovat ivan yliarvostettuja, hyvä parisuhde täysin aliarvostettu.
Ok no mitä minä teen sillä tiedolla, että he ovat "tasoni"? Ei se muuta sitä, millaisista ihmisitä itse olen kiinnostunut. Ja toisaalta vaikka tietäisin että "selvä, nuo epäkiinnostavat ovat siis omaa tasoani" niin eihän se auta minua määrittämään muiden ihmisten tasoa. Että jos tapaankin livenä kiinnostavan ihmisen, niin en tiedä, onko hän omaa tasoani, ennen kuin kokeilen, tuleeko meistä pari. Ja toisaalta mitä väliä sillä edes on, ketkä ovat omaa tasoani? Onko se tieto jotenkin hyödyllistä vai?
Vierailija kirjoitti:
Eiks miehet lähesty kaikkia naisia?
No jos tinderissä 10/100 naisesta on jollain tavalla tykättävissä. Eli 90/100 menee vasuriin nii mitäpä luulet puäitääkö väitteesi paikkaansa. Nämä vasuriin menevät ovat ilman tekstiä olevia sekä sekavia profiileja. Naisilla on paljon todella huonoja profiileja, kuvissa esitetään Tunturi vaellukset, salit, festarit, ulkomaan reissut jne. Tekoäly Kuvineen, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ok no mitä minä teen sillä tiedolla, että he ovat "tasoni"? Ei se muuta sitä, millaisista ihmisitä itse olen kiinnostunut. Ja toisaalta vaikka tietäisin että "selvä, nuo epäkiinnostavat ovat siis omaa tasoani" niin eihän se auta minua määrittämään muiden ihmisten tasoa. Että jos tapaankin livenä kiinnostavan ihmisen, niin en tiedä, onko hän omaa tasoani, ennen kuin kokeilen, tuleeko meistä pari. Ja toisaalta mitä väliä sillä edes on, ketkä ovat omaa tasoani? Onko se tieto jotenkin hyödyllistä vai?
No niinpä. Eikä rikas tai kaunis ole välttämättä itselle se kaikista kivoin tai mieluisin kumppani eivätkä kaikki rikkaat miehet halua 20-vuotiasta malli vaimokseen, aika monien juttujen pitää henkilökemioiden lisäksi natsata, että viihtyy pidemmän aikaa toisen seurassa. Kertapanot ovat sit aivan eri juttu, eihän niissä ehdi tutustua kunnolla kehenkään, joten ulkonäkö tai status edellä niihin mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tinderissä 10/100 naisesta on jollain tavalla tykättävissä. Eli 90/100 menee vasuriin nii mitäpä luulet puäitääkö väitteesi paikkaansa. Nämä vasuriin menevät ovat ilman tekstiä olevia sekä sekavia profiileja. Naisilla on paljon todella huonoja profiileja, kuvissa esitetään Tunturi vaellukset, salit, festarit, ulkomaan reissut jne. Tekoäly Kuvineen, ei kiitos.
Se, että sinä swaippaat vasemmalle tektittömät ja kuvattomat, ei tarkoita, että muut miehet tekevät samoin. Vaan päinvastoin: tekstitön ja kuvaton naisprofiili saa miehiltä paljon tykkäyksiä. Ja eivät nuo tunturit, festarit, salit, matkustelut yms. ole turn off niille, jotka myös harrastavat noita. Todella monessa miehen profiilissa on myös kyseisiä asioita. Ei Tinderissä ole ideanakaan yrittää saada tykkäyksiä kaikilta, vaan idea on rajata tykkäykset itselle potentiaalisesti sopiviin kumppaneihin, ja silloinhan homma toimii, jos noiden harrastuskuvien perusteella ne swaippaavat vasemmalle, joille kyseiset harrastukset ovat miinusta, ja ne sitten oikealle, jotka harrastavat samantyylisiä asioita.
Mitä tekoälykuviin tulee, on hämmentävää, miten moni mies swaippaa sellaisetkin oikealle. Olisi kiinnostavaa tietää, eivätkö he tajua, että kuva on tehty teoälyllä, vai eivätkö he vain välitä. Hyvä esimerkki tällaisesta on Milla Sofia, josta on avoimesti kerrottu, että kyseessä on tekoälyllä tehty hahmo, mutta silti miehet sinnikäästi pyytävät treffeille, kehuvat ulkponäköä ja sitä, miten hyvännäköinen kyseinen "henkilö" on. Ehkä fantasia ja mielikuvitusleikki on niin kiehtova, että todellisuudella ei ole enää väliä?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun lähestyisikin. Olen vain hiukan ylipainoinen, mutta en ymmärrä pukeutumisesta mitään 45 v nainen. Olen kokeillut kolmea eri deittisovellusta ja on ollut kyllä hiljaista. Täällä puhutaan paljon, että heti on miehet iholla tai tulee koko ajan tykkäyksiä ym. Voin sanoa, että miehetkin ovat nirsoja kuten useat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Eikä rikas tai kaunis ole välttämättä itselle se kaikista kivoin tai mieluisin kumppani eivätkä kaikki rikkaat miehet halua 20-vuotiasta malli vaimokseen, aika monien juttujen pitää henkilökemioiden lisäksi natsata, että viihtyy pidemmän aikaa toisen seurassa. Kertapanot ovat sit aivan eri juttu, eihän niissä ehdi tutustua kunnolla kehenkään, joten ulkonäkö tai status edellä niihin mennään.
Suomessa rikkailla miehillä on tavanomaisesti samanikäinen vaimo. Eikä Suomen kaltaisessa maassa muutenkaan varallisuus näyttele niin suurta osaa pariutumisessa - oikeastaan sen merkitys on aika olematon. Ne voivat vaikuttaa tuloluokan häntäpäässä, eli työttömien tai joidenkin wolt-lähettien voi olla vaikeampi löytää kumppania, koska iso osa ihmisistä haluaisi kumppanilla olevan vähintään tavanomaiset, itsenäisen toimeentulon mahdollistavat tulot, eli jokin tavanomainen työ ja palkka. Suomen kaltaisessa maassa tavallista tulotasoa korkeamman elintason merkitys näyttelee elämässä sen verran pientä osaa, että ei se houkuttele tekemään parivalintoja sillä perusteella. Edelleen ihmiset haluavat rakastua ja parisuhteeseen rakastettunsa kanssa. Ei se monimiljonääri tarjoa mitään sellaista, minkä vuoksi kannattaisi Suomen kaltaisessa maassa olla parisuhteessa epäkiinnostavan ihmisen kanssa. Jossain kehitysmaassa tai vaikka Yhdysvalloissa voi olla toisin, kun kumppanin tulotaso vaikuttaa esim. siihen, voivatko lapset opiskella ja onko varaa hyvään kouluun ja päivähoitoon. Suomessa ihmiset pääsääntöisesti kokevat, että elämä on parasta silloin, kun parisuhde perustuu rakkauteen ja kumppanuuteen, ja ovat onnellisia tavallisessa palkansaajan elämässään. Mieluummin sitä maksaa asuntolainaa tai jopa vuokraa sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa oikeasti HALUAA elää, asua, jakaa elämänsä ja harrastaa seksiä, kuin että asuisi vaikka merenrantahuvilassa ja kävisi kaukomatkoilla sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ainoastaan sietää sen asumisen, seksin ja yhteisen elämän.
"Suomessa rikkailla miehillä on tavanomaisesti samanikäinen vaimo. Eikä Suomen kaltaisessa maassa muutenkaan varallisuus näyttele niin suurta osaa pariutumisessa - oikeastaan sen merkitys on aika olematon."
Totta. Sen sijaan sosiaaliluokan ja sosiaalisten piirien merkitys on meillä isompi. Se kumppani löytyy useimmiten samasta kaveripiiristä, samalta alalta, samalta koulutustasolta tai hän on muuten taustaltaan aika samanlainen. Ihan jo siksi että ihmiset tapaavat eniten aika lailla kaltaisiaan ihmisiä. Ja myös tuntevat tuttuuden tunnetta sellaista kanssa.
Akateemisten vanhempien lapset menevät usein yhteen toisten akateemisten vanhempien lasten kanssa, duunarit menevät yhteen duunarien kanssa.
Toki poikkeuksia on lopulta aika paljonkin mutta yleisintä on löytää kumppani jotenkin itselleen tutusta piiristä.
Vierailija kirjoitti:
En alennu hakemaan puolisoa sovelluksella. Se on wt hommaa.
Tämä! Piirreltyjä kehoja ja traumataustaa läpikotaisin koko sovellushöttö. Liekö yhtäkään blancoa paperia ?
Olen 36-vuotias mies. Yleensä matchaan 18-22-vuotiaiden naisten kanssa, joiden ulkonäkö on vähintään keskinkertainen. Tapailenpa nyt jopa nättiä 17-vuotiasta tyttöä, joka esitti täysi-ikäistä Tinderissä. Ihan hyvä taso taitaa olla, kun naisia parhaassa iässä helpoiten löytyy.
Haluun resupekka-mörön itseluottamuksen.
T. nainen