Thaimaalainen puoliso. Rahaa menee
Mitenkäs teillä muilla kenellä aasialainen puoliso. Miten suurta roolia näyttelee raha?
Kun omassa tapauksessa rahaa kuluu jatkuvasti yli varojen puolisolla. Ja kilttinä ihmisenä kuten minä niin hän helposti käyttää sitä rahallisesti hyväksi . Kuitenkin pysyn tässä
Kommentit (30)
Thaimaalaisen vaimon on osallistuttava Thaimaassa asuvan perheensä elättämiseen ja tähän tarvitaan miehen hyviä tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kuitenkin halvemmaksi kuin suominainen
Perustelepa vähän. Thaimaalaiset vaimot tienaavat Suomessa yleensä hyvin vähän tai elävät tuilla.
Mistä sait tuon tiedon? Verotietoihin tarvitaan syntymäaika ja paikkakunta. Lähistöllä kaksi Thaimaalaista puolisoa ja molemmat ovat vakituisessa työssä ja lisäksi marja-aikaan poimivat myyntiin lakkaa, mustikkaa ja puolukkaa. Muutkin mitä tiedän niin ovat ahkeria joka suhteessa. Myös muutama venäläinen niin niistä ei voi samaa sanoa.
Kannattiko raahata joku kulunut baarityttö, jolla on iso suku, Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa.a itsellä pinay ja ihan on omaat rahat hänellä kun käy töissä🙂
Mikä on pinay?
Kvg v atipää
Miksi et voi vastata asiallisesti keskustelijalle ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla halvemmaksi? Silläkö ettei suominainen suostu ilmaiseksi kotiorjaksi?
Suominainen eroaa kun todo -listan lapset on tehty. Se vasta kalliiksi tulee.
Tarkennusta kiitos. Asialla on suuri ero tuleeko nainen Thaimaasta, Filippiineiltä, Koreasta tai Japanista.
Vaikka sinulla olisi suomalainen puoliso. Raha on parisuhteessa yllättävän tärkeä asia. Oma puolisoni on muuttamassa Suomeen ja tienaa enemmän kuin minä. Olen paperitehtaalla töissä joten voitte siitä sitten lähteä laskemaan palkkaeroja. Vaikka euro onkin tällä hetkellä vahva.
Ainoat asiat mitä olen tämän vuoden puolella puolisolle ostanut on kaksi jäätelöä ulkona.
Puolisoni kävi itse kaupassa omilla rahoillaan ja osti meille ruuat kun olin töissä. Myöhästyin bussista ja käveli 10 kilometriä kotia. 150cm ja 36 kengän omaavalle tuo ei ollut matka eikä mikään.
Lopulta se raha kuitenkin ratkaisee kaiken. Ellei sitä ole niin ei ole parisuhdettakaan. EX:än sanonta tähän. Saatu taskuraha kertoo rakkauden määrän. 100€ = 100% kerroin tämän nykyiselle ja hän järkyttyi.
tietenkin ne kaksi jäätelöä saattaa kuulostaa kalliilta. Maksoihan ne melkein euroa kappale.
Joo mimmit raahaa vastaavasti gambiasta mumbutun ja hyshys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä parisuhteessa molemmat maksaa omat menonsa ja tienaa omat rahansa.
Ehkä silloin jos molemmat on samassa maassa syntyneitä. Jos tuo Aasiasta suolea osaamattoman puolison tänne niin kyllä eri tavalla joutuu ottamaan vastuuta elannosta.
Kaikki esim. thai puolisot on töissä jotka täältä tiedän
Se älytön raha lähettely on ihan perheessä sovittavissa ei se miön automaatio ole
Tässä aloituksesstaisikin vain olla tarkoituksena mustamaalata aasilaisia puolisoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla halvemmaksi? Silläkö ettei suominainen suostu ilmaiseksi kotiorjaksi?
Suominainen eroaa kun todo -listan lapset on tehty. Se vasta kalliiksi tulee.
Aina voi valita vapaaehtoisesti tai pakosta lapsettoman naisen, sellaisia on paljon. Jos nainen haluaa lapsia, niin hän haluaa myös osallistuvan puolison. Mikäli sellainen ei miestä nappaa, ei kannata valita lapsia haluavaa naista. Lapsissa riittää hommaa kahdelle aikuiselle ihan riittävän paljon.
Sinun vaimosihan onkin sohvalla sipsiä rouskuttava suomivalas, ja nyt sinua vtuttaa huono ihmistuntemuksesi ja naismakusi, koska haluaisit vaihtaa hänet ihmiskaupasta ostettuun kielitaidottomaan tuontimorsiameen.