Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Vasta aikuisena voi pyhittyä
28.06.2026 |
Sanotaan että lapset ovat lähimpänä jumalaa, mutta tämä ei ole totta. Lapsi syntyy perisyntisenä ja vasta kun murrosiän himot nousevat, voi tulla pyhäksi. Se on tulikoe. Suurin osa epäonnistuu, osa ei osaa edes tavoitella sitä, vaan lankeaa suoraan helvetteihin.
Lapsen ihailu jumalana on käytännössä misogyynista naisen sukuelimen palvontaa. Ei haluta ihailla naista, sitä oikeaa jumaluuden lähdettä, vaan sitä mikä on lähinnä naisen sukuelintä olematta nainen, jolloin mies voi pitää oman egonsa kaiken keskiössä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa