Lue keskustelun säännöt.
Ihan selvästi maistaa että pizzerian pizzoissa ei käytetä Dole ananasta
Kommentit (6)
Halvinta K-menu ananasta olin maistavinani.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nope. Se on siitä etnisestä kaupasta jotain uggalamaasta tuotua.
että sun elämä tosi kovaa ja ahdistavaa, koeta kestää
Näin kerran K-Menu tölkin pizzerian "keittön" pöydällä.
Onneksi pitsan voi vääntää myös itse.