Ensin luvattiin ukkosta ja kaatosadetta, nyt ei mitään
Nämä ennustukset on täysin pyllystä nykyään. Ennen kun luvattiin sateita ne tuli mutta nykyään tietokoneista huolimatta eivät saa mitään ennustetta kohilleen ellei se ole paikalleen jämähtänyt helleilma tai pakkaskeli ja niissäkin onnistuvat mokaamaan.
Ja jos joku sanoo että täällä sataa niiin hienoa, täällä ei ja tarvitsisi vettä ja paljon kun ennen juhannusta tulleet sateet ei vielä riittäneet vaan vastaavia pitäisi tulla useita peräjälkeen että alkaisi näkyä luonnossa etenkin järvissä.
Kommentit (37)
Joo, oltiin varauduttu Sysmässä. Ei tullut sadetta.
Tuulivoimalat häiritsevät säätutkia, siksi ennustukset on nykyään niin surkeita. https://yle.fi/a/74-20165761
Piti olla kaatosade ja ukkonen, tipautti muutaman vesipisaran. Huomiseksi ennustettu 27-28 astetta on todennäköisesti 17-18 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Tuulivoimalat häiritsevät säätutkia, siksi ennustukset on nykyään niin surkeita. https://yle.fi/a/74-20165761
No niinpä tietysti, taas yksi lisähaitta sille pitkälle listalle mitä tuulivoima aiheuttaa.
Pk-seudulla piti sataa ja ukkostaa puolestapäivästä eteenpäin, mutta ei ole ukkostanut ollenkaan eikä pahemmin satanutkaan. Pari nopeaa sadekuuroa on mennyt yli eikä kumpikaan satanut kuin pari-kolme minsaa.
Vähän meni ketuilleen omat suunnitelmat kun kuvittelin, että sää on ennustetun kaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Piti olla kaatosade ja ukkonen, tipautti muutaman vesipisaran. Huomiseksi ennustettu 27-28 astetta on todennäköisesti 17-18 astetta.
Ensin tänään piti olla +32 astetta, sitten rajuja ukkosia ja kaatosateita mutta mikään näistä ei tänään toteutunut.
Mökillä ollaan ja tänne oli luvattu ukkosta ja runsasta sadetta klo 17. Pari tippaa tuli ja jossain kaukana jyrisi muutamaan ottseeseen.
Ihan normaalia kokoomuslaista kåänteistä psykologiaa. Silloin kun sanotaan, että ukkostaa niin oikeasti paistaa aurinko. Silloin kun sanotaan, että paistaa aurinko niin sataa kaatamalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuulivoimalat häiritsevät säätutkia, siksi ennustukset on nykyään niin surkeita. https://yle.fi/a/74-20165761
LINKKIHULLU TAAS VAUHDISSA
Ennustan, tunnustan. En osaa mut mainostan näitä vaatteita.
MTV3 SÄÄ
Tervetuloa Kuopioon. Ukkostaa ja sataa.
Täällä on parhaimmillaan kova ukkonen.
En tiedä asutko Venäjällä vai missä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulivoimalat häiritsevät säätutkia, siksi ennustukset on nykyään niin surkeita. https://yle.fi/a/74-20165761
No niinpä tietysti, taas yksi lisähaitta sille pitkälle listalle mitä tuulivoima aiheuttaa.
Kuinka kertoa olevansa vihreää energiaa vastustava russakka.
Ukkoset jäi kahville pääti ettei Suomeen kannata mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulivoimalat häiritsevät säätutkia, siksi ennustukset on nykyään niin surkeita. https://yle.fi/a/74-20165761
LINKKIHULLU TAAS VAUHDISSA
Linkkihullun huutaja vauhdissa. Laitoin linkin suosiolla, ettei ala vänkäys siitä, ettei kommentti pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Tuulivoimalat häiritsevät säätutkia, siksi ennustukset on nykyään niin surkeita. https://yle.fi/a/74-20165761
Et ymmärrä itse laittamasi linkin sisältöä🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulivoimalat häiritsevät säätutkia, siksi ennustukset on nykyään niin surkeita. https://yle.fi/a/74-20165761
No niinpä tietysti, taas yksi lisähaitta sille pitkälle listalle mitä tuulivoima aiheuttaa.
Kuinka kertoa olevansa vihreää energiaa vastustava russakka.
Kuinka kertoa olevansa kritiikitön vihreä, jonka mielestä minkään "vihreän" energiamuodon huonoista puolista ei saa keskutella.
Joo, vähän noloa kun kuljin tuolla sadetakissa.