Ensin luvattiin ukkosta ja kaatosadetta, nyt ei mitään
Nämä ennustukset on täysin pyllystä nykyään. Ennen kun luvattiin sateita ne tuli mutta nykyään tietokoneista huolimatta eivät saa mitään ennustetta kohilleen ellei se ole paikalleen jämähtänyt helleilma tai pakkaskeli ja niissäkin onnistuvat mokaamaan.
Ja jos joku sanoo että täällä sataa niiin hienoa, täällä ei ja tarvitsisi vettä ja paljon kun ennen juhannusta tulleet sateet ei vielä riittäneet vaan vastaavia pitäisi tulla useita peräjälkeen että alkaisi näkyä luonnossa etenkin järvissä.
Kommentit (37)
Turussa satoi paljon tänään iltapäivällä.
katson yleensä ikkunasta ulos, kun haluan tietää millainen sää ulkona on...
Ei sadetta, ei ukkosta eikä seksihellettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulivoimalat häiritsevät säätutkia, siksi ennustukset on nykyään niin surkeita. https://yle.fi/a/74-20165761
No niinpä tietysti, taas yksi lisähaitta sille pitkälle listalle mitä tuulivoima aiheuttaa.
Kuinka kertoa olevansa vihreää energiaa vastustava russakka.
Kuinka kertoa olevansa kritiikitön vihreä, jonka mielestä minkään "vihreän" energiamuodon huonoista puolista ei saa keskutella.
Jostain kumman syystä russakat eivät osaa kertoa niitä hyviä syitä, mitä fossiilisella energialla on.
Meillä tuli kaatosadetta ja nyt tihkuttaa, ukkosta ei tullut. Ihanan viileää.
Ainakin nää iltapäivälehdet elää klikkiotsikoilla niin joka ikinen sääotsikko on liioiteltu överiksi.
En tiedä mitkä sanat olisi käytössä jos oikeasti tulisi joku hirmumyrsky, kun kaikki superlatiivit käytössä jo normaalissa säänvaihtelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulivoimalat häiritsevät säätutkia, siksi ennustukset on nykyään niin surkeita. https://yle.fi/a/74-20165761
No niinpä tietysti, taas yksi lisähaitta sille pitkälle listalle mitä tuulivoima aiheuttaa.
Kuinka kertoa olevansa vihreää energiaa vastustava russakka.
Kuinka kertoa olevansa kritiikitön vihreä, jonka mielestä minkään "vihreän" energiamuodon huonoista puolista ei saa keskutella.
Jostain kumman syystä russakat eivät osaa kertoa niitä hyviä syitä, mitä fossiilisella energialla on.
Ensinnäkin, en ole russakka, voit lopettaa nimittelyn, se ei ole kohteliasta. Toiseksi, olen sellainen energiarealisti, että vaikka kuinka haluaisin päästötöntä energiaa, ymmärrän että olemme vielä kaukana siitä teknologiasta, jolla fossiiliset korvataan niillä päästöttömillä. 90% maailman käytetystä energiasta on fossiilista, ei se muutos tapahdu yhdessä yössä, eikä edes yhdessä vuosikymmenessä.
Vierailija kirjoitti:
katson yleensä ikkunasta ulos, kun haluan tietää millainen sää ulkona on...
Sä näet sieltä sit aika kauas. Kun lähden kotoa aamulla, olen varautunut mielellään siihen, millainen se sää on illallakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulivoimalat häiritsevät säätutkia, siksi ennustukset on nykyään niin surkeita. https://yle.fi/a/74-20165761
Et ymmärrä itse laittamasi linkin sisältöä🤣
Varsin hyvin ymmärrän, sinä taas et. Lopeta tuo hymiöiden viljely, se on lapsellista.
Ethän ymmärtänyt koska kirjoitat noin. Vai luitko edes itse linkittämiäsi uutisia. Siinä ei sanota niin kuin sinä kirjoitit. Hymiö
Ihan normaalia. Tännekin luvataan aina ukkosta ja viimeinen myräkkä taisi olla pari-kolme vuotta sitten.
Ilmatieteenlaitos ei lupaa mitään säätilaa. Se ennustaa tulevaa säätä.
Väitteesi on epätosi.
Ei sääennusteissa mitään luvata. Siellä ENNUSTETAAN.
No voi kamala! Kuinka me nyt selviämme tästä järkyttävästä pettymyksestä, kun emme kastuneetkaan, eikä tullut yhtään ukkostuhoja? Onko peräti suruliputuksen paikka, vai riittääkö keskustelemalla saatu vertaistuki asiaan?
Tänne keskiseen Suomeen luvattiin sadetta, ja sitä tulikin reippaasti. En tiedä, oliko ukkostakin mukana. kun juuri silloin otin päikkärit.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa Kuopioon. Ukkostaa ja sataa.
Pitikö kuopiossa ennusteen mukaan ukkostaa ja sataa? Eikö se ollut länsirannikolta kainuuseen ulottuvalla alueella ja etelä-suomessa.
Pirkanmaallekin piti tulla ukkosmyrskyjä ja hulevesitulvia. Odoteltu on, ei näy ei kuulu. Metsäpalovaroitus loistaa.
Varsin hyvin ymmärrän, sinä taas et. Lopeta tuo hymiöiden viljely, se on lapsellista.