Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä 80-luvun alussa lohi on niin hienoa ja kallista ruokaa, ettei keskiluokka sitä syönyt

Vierailija
28.06.2026 |

Kalastajaperheet ehkä. Ja herrat graavilohta. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nahkaiset on kassilohta maukkaanpaa. Kassilohessa on lohitäitä ja antibioottia. Nahkiainen ei ala saivartelemaan ja valitsee ruokansa vapaana. 

Juu, ja sen kasvattamiseen/pyydystämiseen riittää anoppi.

Meillä ei ole anoppia nähty viiteen vuoteen. Appiukkokin hukutti suruaan jaloviinaa ja eltaantui ihan syöttikelvottomaksi. 

Vierailija
22/22 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi antibiooti-säkkilohta loisineen ja tauteineen, enkä kotimaista kirjolohtakaan. Finduksen turskafileet kelpaavat hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän