Miksi tingit Torissa?
Varsinkin jos myyjä on kirjoittanut, että hinta on tingitty valmiiksi?
Kommentit (26)
Monilla on nykyään kultakalan keskittymiskyky. Tuotteen muutaman rivin kuvaukset on ilmeisesti liian pitkiä luettavaksi.
Kuka sen on muka tinkinyt valmiiksi??
Tämä! Jos hinta on 20 e, niin miksi tarjoat 5 e?
Miksi maksaa liikaa, kun roina ei liiku eikä lopu kesken.
Minulla on myynnissä leluja ja ilmoituksessa jo lukee, että jos ostaa useamman saa halvemmalla kuin yksittäin ostettuna ja silti kysytään saako alennusta. Siinä on jo alennus. Jos pitää hintaa liian korkeana voi jättää ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myynnissä leluja ja ilmoituksessa jo lukee, että jos ostaa useamman saa halvemmalla kuin yksittäin ostettuna ja silti kysytään saako alennusta. Siinä on jo alennus. Jos pitää hintaa liian korkeana voi jättää ostamatta.
Jos talous ei kestä alennusta voi jättää myymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myynnissä leluja ja ilmoituksessa jo lukee, että jos ostaa useamman saa halvemmalla kuin yksittäin ostettuna ja silti kysytään saako alennusta. Siinä on jo alennus. Jos pitää hintaa liian korkeana voi jättää ostamatta.
Jos talous ei kestä alennusta voi jättää myymättä.
Jos talous ei kestä ilmoitettua hintaa, voit siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Oman elämänsä huutokauppakeisarit ovat verkon kauppapaikkojen persesyöpä.
Tästä syystä poistin tori tilini sillä en myy tinkijätrokareille yhtään mitään Luetun ymmärtäminekin on vaikeaa jos vaikka ilmoittaa että vain nouto niin eikös sitä pitäsi olla viemässä tingittyyn hintaan johonkin Jos jotain käyttökelpoista ylimääräistä tavaraa on niin tuhoan ennemmin ja heitän roskiin sillä niin paskoja kokemuksia on torista
Käytetystä tavarasta on ylitarjontaa. On vain paljon myyjiä, jotka vaan ei ymmärrä että et voi pyytää käytetystä 75% uuden hinnasta.
Itse sivuutan kaikki törkypyynnit ja keskityn kohtuuhintaisiin. Koskaan en ole tinkinyt vaan kun katson että tavara on sopivan hintainen, ostan sen ja that's it. Kerran myyjä itse laski hintaa ihan muuten vaan.
-Kylmät kädet Ry
Kannattaa tinkiä jos hinta tuntuu liian korkealta. T. Myyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myynnissä leluja ja ilmoituksessa jo lukee, että jos ostaa useamman saa halvemmalla kuin yksittäin ostettuna ja silti kysytään saako alennusta. Siinä on jo alennus. Jos pitää hintaa liian korkeana voi jättää ostamatta.
Jos talous ei kestä alennusta voi jättää myymättä.
Jos talous ei kestä ilmoitettua hintaa, voit siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Oman elämänsä huutokauppakeisarit ovat verkon kauppapaikkojen persesyöpä.
Tottakai siirryn, mutta useimmiten hinta putoaa kysymällä, koska tavara ei oikein liiku ja myyjien jääkaapit huutaa täytettä.
Toriroinassa on vahvasti ostajan markkinat.
Lopetin Torissa myymisen vuosia sitten, koska en jaksa jänkätä persaukisten ja suuhengittäjien kanssa. Vien mieluummin tarpeettoman tavaran sekajätteeseen tai kaatopaikalle, aikani on liian arvokasta tuhlattavaksi joutavaan länkyttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myynnissä leluja ja ilmoituksessa jo lukee, että jos ostaa useamman saa halvemmalla kuin yksittäin ostettuna ja silti kysytään saako alennusta. Siinä on jo alennus. Jos pitää hintaa liian korkeana voi jättää ostamatta.
Jos talous ei kestä alennusta voi jättää myymättä.
Jos talous ei kestä ilmoitettua hintaa, voit siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Oman elämänsä huutokauppakeisarit ovat verkon kauppapaikkojen persesyöpä.
Tottakai siirryn, mutta useimmiten hinta putoaa kysymällä, koska tavara ei oikein liiku ja myyjien jääkaapit huutaa täytettä.
Toriroinassa on vahvasti ostajan markkinat.
Toisin kuin sinä, useat Torissa myyvät pärjäävät oikein mainiosti eivätkä näe nälkää vaikka eivät yrittäisikään tienata roposia jollain torikaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin Torissa myymisen vuosia sitten, koska en jaksa jänkätä persaukisten ja suuhengittäjien kanssa. Vien mieluummin tarpeettoman tavaran sekajätteeseen tai kaatopaikalle, aikani on liian arvokasta tuhlattavaksi joutavaan länkyttämiseen.
Sama täällä !
Laitan tuotteen hinnaksi 40e. Sitten alan tinkimään itseni kanssa ja päädymme hintaan 35e.
Sitten voin ilmoittaa että tuote on tingitty jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myynnissä leluja ja ilmoituksessa jo lukee, että jos ostaa useamman saa halvemmalla kuin yksittäin ostettuna ja silti kysytään saako alennusta. Siinä on jo alennus. Jos pitää hintaa liian korkeana voi jättää ostamatta.
Jos talous ei kestä alennusta voi jättää myymättä.
Jos talous ei kestä ilmoitettua hintaa, voit siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Oman elämänsä huutokauppakeisarit ovat verkon kauppapaikkojen persesyöpä.
Tottakai siirryn, mutta useimmiten hinta putoaa kysymällä, koska tavara ei oikein liiku ja myyjien jääkaapit huutaa täytettä.
Toriroinassa on vahvasti ostajan markkinat.
Toisin kuin sinä, useat Torissa myyvät pärjäävät oikein mainiosti eivätkä näe nälkää vaikka eivät yrittäisikään tienata roposia jollain torikaupalla.
Tuntuu olevan hinnat niin tärkeitä, että näyttää monilla menevän tunteisiin.
Kiukutikiukuti rikon särjen tuhoan ennenkuin myyn ja sitten myyt kuitenkin alennetulla hinnalla. ;D
Blokkaan kaikki tingijät. Ei ole vaikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myynnissä leluja ja ilmoituksessa jo lukee, että jos ostaa useamman saa halvemmalla kuin yksittäin ostettuna ja silti kysytään saako alennusta. Siinä on jo alennus. Jos pitää hintaa liian korkeana voi jättää ostamatta.
Jos talous ei kestä alennusta voi jättää myymättä.
Jos talous ei kestä ilmoitettua hintaa, voit siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Oman elämänsä huutokauppakeisarit ovat verkon kauppapaikkojen persesyöpä.
Tottakai siirryn, mutta useimmiten hinta putoaa kysymällä, koska tavara ei oikein liiku ja myyjien jääkaapit huutaa täytettä.
Toriroinassa on vahvasti ostajan markkinat.
Toisin kuin sinä, useat Torissa myyvät pärjäävät oikein mainiosti eivätkä näe nälkää vaikka eivät yrittäisikään tienata roposia jollain torikaupalla.
Tuntuu olevan hinnat niin tärkeitä, että näyttää monilla menevän tunteisiin.
Kiukutikiukuti rikon särjen tuhoan ennenkuin myyn ja sitten myyt kuitenkin alennetulla hinnalla. ;D
Sinähän se trokari tässä kiukuttelet kun et saa tavaraa ilmaiseksi jälleenmyytäväksi Tosi huono yritys 0/5
Hulluhan se on joka ei puolta tarjoo, on siis mennyt perille :D