Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tingit Torissa?

Vierailija
28.06.2026 |

Varsinkin jos myyjä on kirjoittanut, että hinta on tingitty valmiiksi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluhan se on joka ei puolta tarjoo,  on siis mennyt perille :D

Vierailija
2/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on nykyään kultakalan keskittymiskyky. Tuotteen muutaman rivin kuvaukset on ilmeisesti liian pitkiä luettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen on muka tinkinyt valmiiksi??

Vierailija
4/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Jos hinta on 20 e, niin miksi tarjoat 5 e? 

Vierailija
5/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksaa liikaa, kun roina ei liiku eikä lopu kesken.

Vierailija
6/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekö tingit sopivaksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myynnissä leluja ja ilmoituksessa jo lukee, että jos ostaa useamman saa halvemmalla kuin yksittäin ostettuna ja silti kysytään saako alennusta. Siinä on jo alennus. Jos pitää hintaa liian korkeana voi jättää ostamatta.

Vierailija
8/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myynnissä leluja ja ilmoituksessa jo lukee, että jos ostaa useamman saa halvemmalla kuin yksittäin ostettuna ja silti kysytään saako alennusta. Siinä on jo alennus. Jos pitää hintaa liian korkeana voi jättää ostamatta.

Jos talous ei kestä alennusta voi jättää myymättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myynnissä leluja ja ilmoituksessa jo lukee, että jos ostaa useamman saa halvemmalla kuin yksittäin ostettuna ja silti kysytään saako alennusta. Siinä on jo alennus. Jos pitää hintaa liian korkeana voi jättää ostamatta.

Jos talous ei kestä alennusta voi jättää myymättä.

Jos talous ei kestä ilmoitettua hintaa, voit siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Oman elämänsä huutokauppakeisarit ovat verkon kauppapaikkojen persesyöpä.

Vierailija
10/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä poistin tori tilini sillä en myy tinkijätrokareille yhtään mitään Luetun ymmärtäminekin on vaikeaa jos vaikka ilmoittaa että vain nouto niin eikös sitä pitäsi olla viemässä tingittyyn hintaan johonkin Jos jotain käyttökelpoista ylimääräistä tavaraa on niin tuhoan ennemmin ja heitän roskiin sillä niin paskoja kokemuksia on torista 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetystä tavarasta on ylitarjontaa. On vain paljon myyjiä, jotka vaan ei ymmärrä että et voi pyytää käytetystä 75% uuden hinnasta. 

Itse sivuutan kaikki törkypyynnit ja keskityn kohtuuhintaisiin. Koskaan en ole tinkinyt vaan kun katson että tavara on sopivan hintainen, ostan sen ja that's it. Kerran myyjä itse laski hintaa ihan muuten vaan.  

-Kylmät kädet Ry

Vierailija
12/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tinkiä jos hinta tuntuu liian korkealta. T. Myyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myynnissä leluja ja ilmoituksessa jo lukee, että jos ostaa useamman saa halvemmalla kuin yksittäin ostettuna ja silti kysytään saako alennusta. Siinä on jo alennus. Jos pitää hintaa liian korkeana voi jättää ostamatta.

Jos talous ei kestä alennusta voi jättää myymättä.

Jos talous ei kestä ilmoitettua hintaa, voit siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Oman elämänsä huutokauppakeisarit ovat verkon kauppapaikkojen persesyöpä.

Tottakai siirryn, mutta useimmiten hinta putoaa kysymällä, koska tavara ei oikein liiku ja myyjien jääkaapit huutaa täytettä.

Toriroinassa on vahvasti ostajan markkinat.

Vierailija
14/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Torissa myymisen vuosia sitten, koska en jaksa jänkätä persaukisten ja suuhengittäjien kanssa. Vien mieluummin tarpeettoman tavaran sekajätteeseen tai kaatopaikalle, aikani on liian arvokasta tuhlattavaksi joutavaan länkyttämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myynnissä leluja ja ilmoituksessa jo lukee, että jos ostaa useamman saa halvemmalla kuin yksittäin ostettuna ja silti kysytään saako alennusta. Siinä on jo alennus. Jos pitää hintaa liian korkeana voi jättää ostamatta.

Jos talous ei kestä alennusta voi jättää myymättä.

Jos talous ei kestä ilmoitettua hintaa, voit siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Oman elämänsä huutokauppakeisarit ovat verkon kauppapaikkojen persesyöpä.

Tottakai siirryn, mutta useimmiten hinta putoaa kysymällä, koska tavara ei oikein liiku ja myyjien jääkaapit huutaa täytettä.

Toriroinassa on vahvasti ostajan markkinat.

Toisin kuin sinä, useat Torissa myyvät pärjäävät oikein mainiosti eivätkä näe nälkää vaikka eivät yrittäisikään tienata roposia jollain torikaupalla.

Vierailija
16/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin Torissa myymisen vuosia sitten, koska en jaksa jänkätä persaukisten ja suuhengittäjien kanssa. Vien mieluummin tarpeettoman tavaran sekajätteeseen tai kaatopaikalle, aikani on liian arvokasta tuhlattavaksi joutavaan länkyttämiseen.

Sama täällä ! 

Vierailija
17/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tuotteen hinnaksi 40e. Sitten alan tinkimään itseni kanssa ja päädymme hintaan 35e.

Sitten voin ilmoittaa että tuote on tingitty jo valmiiksi.

Vierailija
18/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myynnissä leluja ja ilmoituksessa jo lukee, että jos ostaa useamman saa halvemmalla kuin yksittäin ostettuna ja silti kysytään saako alennusta. Siinä on jo alennus. Jos pitää hintaa liian korkeana voi jättää ostamatta.

Jos talous ei kestä alennusta voi jättää myymättä.

Jos talous ei kestä ilmoitettua hintaa, voit siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Oman elämänsä huutokauppakeisarit ovat verkon kauppapaikkojen persesyöpä.

Tottakai siirryn, mutta useimmiten hinta putoaa kysymällä, koska tavara ei oikein liiku ja myyjien jääkaapit huutaa täytettä.

Toriroinassa on vahvasti ostajan markkinat.

Toisin kuin sinä, useat Torissa myyvät pärjäävät oikein mainiosti eivätkä näe nälkää vaikka eivät yrittäisikään tienata roposia jollain torikaupalla.

Tuntuu olevan hinnat niin tärkeitä, että näyttää monilla menevän tunteisiin.

Kiukutikiukuti rikon särjen tuhoan ennenkuin myyn ja sitten myyt kuitenkin alennetulla hinnalla. ;D

Vierailija
19/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaan kaikki tingijät. Ei ole vaikea.

Vierailija
20/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myynnissä leluja ja ilmoituksessa jo lukee, että jos ostaa useamman saa halvemmalla kuin yksittäin ostettuna ja silti kysytään saako alennusta. Siinä on jo alennus. Jos pitää hintaa liian korkeana voi jättää ostamatta.

Jos talous ei kestä alennusta voi jättää myymättä.

Jos talous ei kestä ilmoitettua hintaa, voit siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Oman elämänsä huutokauppakeisarit ovat verkon kauppapaikkojen persesyöpä.

Tottakai siirryn, mutta useimmiten hinta putoaa kysymällä, koska tavara ei oikein liiku ja myyjien jääkaapit huutaa täytettä.

Toriroinassa on vahvasti ostajan markkinat.

Toisin kuin sinä, useat Torissa myyvät pärjäävät oikein mainiosti eivätkä näe nälkää vaikka eivät yrittäisikään tienata roposia jollain torikaupalla.

Tuntuu olevan hinnat niin tärkeitä, että näyttää monilla menevän tunteisiin.

Kiukutikiukuti rikon särjen tuhoan ennenkuin myyn ja sitten myyt kuitenkin alennetulla hinnalla. ;D

Sinähän se trokari tässä kiukuttelet kun et saa tavaraa ilmaiseksi jälleenmyytäväksi Tosi huono yritys 0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi