Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tingit Torissa?

Vierailija
28.06.2026 |

Varsinkin jos myyjä on kirjoittanut, että hinta on tingitty valmiiksi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tingi.

 

Myin edullisesti siistit nojatuolit, surkea mies yritti tinkiä. Myin pyytämälläni hinnalla sille, jolla oli varaa maksaa.

Vierailija
22/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan aina reilusti hintaa ja usein ostaja tarjoaa vähän vähemmän joten myyn tuotteen hintaan johon olisin sen alunperinkin myynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytetystä tavarasta on ylitarjontaa. On vain paljon myyjiä, jotka vaan ei ymmärrä että et voi pyytää käytetystä 75% uuden hinnasta. 

Itse sivuutan kaikki törkypyynnit ja keskityn kohtuuhintaisiin. Koskaan en ole tinkinyt vaan kun katson että tavara on sopivan hintainen, ostan sen ja that's it. Kerran myyjä itse laski hintaa ihan muuten vaan.  

-Kylmät kädet Ry

Yhtälailla on ostajia, jotka kuvittelevat, kun myy 20% tai allekin uuden hinnasta, että siitä voisi vielä tinkiä. Ovat menneet kaupaksi pyyntihintaan, ei välttämättä heti ensimmäisenä päivänä, mutta jokusen päivän päästä. Näillä tinkijöillä on selkeästi joku hakuvahti päällä, kun tinkimistarjoukset rävähtää heti, kun ilmoitus julkaistaan.

Vierailija
24/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen on muka tinkinyt valmiiksi??

Muista tinkiä Alkossa ja apteekissakin.

Vierailija
25/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tingin torissa silloin, kun samaa tavaraa on paljon tarjolla. Esim jotain Iittalan tuikkuja on turhaa ostaa 20 eurolla, kun 5 eurollakin saa.

Vierailija
26/26 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myyn kaikille, jotka ylipäätään tarjoavat jotain. Joten kannattaa tinkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi