Tästä keskustelusta näette suoraan av-palstan sukupuolijakauman
Kommentit (6)
Naiset elävät hänen arkeaan.
Hätkähdyttävän monet miehet pitävät naisia piikoina. Äitiysloma on erittäin kallis ratkaisu naisille.
Mammapalstalla ei ole yhtään miestä. Miksi olisi? Miehet tekevät miesten juttuja, ovat siis kalastamassa tai pallokentän katsomossa tai autoa laittamassa jne. mutta eivät ole täällä.
Naisia paljon ja keski-ikäsiä ja vanhempia paljon. Miehiä jonkun verran ja teinejä ei melkein yhtää. Moni kuvittelee että teinit trollaa täällä aamusta iltaan, mutta teinit ei kuuntele mitään Duran Durania. Musiikki ketjut paljastaa paljon aina myös palstan kävijöistä.
Ketä nämä incel jm trollit ovat, jotka ovat vallanneet palstan? Taitavat olla einmäkseen miehiä
Vierailija kirjoitti:
Mammapalstalla ei ole yhtään miestä. Miksi olisi? Miehet tekevät miesten juttuja, ovat siis kalastamassa tai pallokentän katsomossa tai autoa laittamassa jne. mutta eivät ole täällä.
KYLLÄ ON, TAVALLISIA MIEHIÄ JA YLISJONNEJA.
Etenkin ensimmäinen kommentti: 19 puolesta (miehet) 90 vastaan (naiset).