Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aasialainen puoliso kokemuksia

Vierailija
28.06.2026 |

Mitenkäs teillä muilla kenellä aasialainen puoliso. Miten suurta roolia näyttelee raha? 

Kun omassa tapauksessa rahaa kuluu jatkuvasti yli varojen puolisolla. Ja kilttinä ihmisenä kuten minä niin hän helposti käyttää sitä rahallisesti hyväksi . Tai siltä tämä tuntuu ainakin 

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla thaikku vaimo ja ihan aikuisen ikäinenkin, yli 40 vee. Mutta just niinkuin jo todettu, raha on tärkeintä  ja sitten sometus kotimaahan, se on ihan jatkuvaa! Koko ajan luuri kädessä.

Jotenkin teinix ajatusmaailma, jos siitä nyt ensinnäkään pääsee edes jyvälle että mitä se ajattelee.

Ahkerakin on , sen rahan takia nimittäin. Poimii marjoja ja sienestää yölläkin, pimeässä otsalampun valossa, koska myy ne sitten Torissa ja saa siten omaa rahaa. Sitä lähetetään kotiin.

Joka talvi pakko päästä kotimaahan ainakin kuukaudeksi, mies maksaa ja tosiaankin pakko on reissu järkätä.

Tekee vaan thsikkuruokaa eikä tee tai syö mtn länkkäri-ruokia.

Kovin näyttää tuo niiden yhteiselo olevan semmoista erilliseloa: samassa talossa asuvat, mutta toinen somettaa ja soittaa thaikkuhumppaa sisällä, toinen istuu terassilla tupakalla. Mitään yhteistä ei muuten ole.

Ei kyllä eroa hirveästi nelikymppisestä Suominaisesta.

Vierailija
102/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen naisen kirjoittama vale tarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheltä seurannut yhtä suhdetta, missä nainen on thaimaalainen. Raha ja merkkitavarat on naiselle tärkeitä, miehen rahoilla ostetaan tietenkin. Kieltä ei ole opetellut n.10v aikana, ei ole käynyt töissä tai opiskellut. Lapset päiväksi päiväkotiin, vaikka on kotona. Ei tee hirveästi kotitöitä. Kokkaa itselleen pääosin omat ruoat kalliista aineista. Tosiaan kännykkä yleensä kädessä jossain nurkassa vaikka olisi lasten juhlat heidän kotonaan. Hyvin mustasukkainen, mutta itse menee kuitenkin vaikka missä. Ei oikeastaan hyvää sanottavaa. Tiedän paljon eri taustoista tulevia työni puolesta ja monet eri maalaiset ovat ihan erilaisia. He yrittävät, opettelevat kielen jne.

Tämä. Aivan kuin erään läheiseni thai-vaimo. 

Olen itse hyvin avarakatseinen, enkä tuominnut millään tavoin sitä, että Thaimaasta otetaan vaimo hirveän hurvittelun ja kännimatkojen seurauksena. Mutta se, että toinen on kuin märkä rätti aina sohvan nurkassa puhelin nokan edessä, niin se ei ainakaan minua vakuuttanut hänen vaimo/äiti potentiaalista. Kun ne hurvittelut ja juhlimisen vaihtuivat Suomessa normaali arkeen, miehen töissäkäymiseen, lasten huoltamiseen ym ym perheellisten normielämään, niin sitten ei ollutkaan kivaa ja pakattiin kimpsut ja kampsut ja palattiin takaisin thaikkuihin jättäen lapset ja mies Suomeen. 

Vierailija
104/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja suomalaiselle naiselle ei voi tarjota edes kahvia 😂 Ollaan me suomalaiset naiset niin kauheita. 

Suomalaisista naisista vain muutama prosentti on vailla persoonallisuushäiriötä (epävakaa, kaksisuuntainen, vasemmistolaisuus, jne.), älykäs ja ei-lihava. 

Aasialaisista naisista sellaisia on lähes puolet

On niitä suomalaisissakin yli puolet, mutta sinulla ei niihin A-luokan naisiin ole mahdollisuutta. Omasta kuplastasi se näyttää tuolta. Perusjuntilla Suomi-miehellä on Aasiassa enemmän vientiä ja valinnanvaraa. 

Ensimmäinen ex-vaimoni on lääketieteen tohtori ja jälkimmäinen suomalaisen pörssiyhtiön johtoryhmässä. 

Terveiset sinne pubin nurkkaan, tuoppisi sopii hyvin siihen vatsasi päälle.  

Exiä😂

Vierailija
105/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää kun ne thaikkuakat on oppineet isoja mustia moloja saamaan ja sitten joku säikky suomalaienen punottava juoppo 12 senttiä kovana. Voi kuvitella että naurattaa! :D

No mä en tiedä mitä tarkoitat niillä isoilla mustilla..? Kaukoidän miehet ovat pienempiä ja sirompia kuin suomimiehet ja sen myötä myös "sen" keskipituus on myös selkeästi pienempi. Ellet sitten tarkoittanut oikeasti mustia miehiä jotka ostavat palveluja thaikuissa? No yhtä kaikki, joka tapauksessa uskon ja luulen, että mitä vähemmän ja mitä pienemmällä thai naista rasitetaan niin sen parempi, saahan hän kuitenkin täyden ylläpidon kaikesta huolimatta. Kotimaassaan joutuisi paiskimaan riisinsä eteen töitä huolella. Ja tarkoitan tässä nyt niitä baarityttöjä joita suomimiehet rahtaavat Suomeen. 

Vierailija
106/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi vaimoa joka persjalkainen lättäkallo.

Mitä sinulla on savolaisia vastaan?

Vierailija
107/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ainakin osaavat feikata ja vinkua myös suomalaiselle pikkupilille.

Niin, onhan se mukavaa että tekevät jotain suhteen eteen toisin kuin suomalaiset lahnat. Mies saa aina, mutta onhan se mukavaa että toinenkin on menossa mukana - feikkaa tai ei.

Vierailija
108/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheltä seurannut yhtä suhdetta, missä nainen on thaimaalainen. Raha ja merkkitavarat on naiselle tärkeitä, miehen rahoilla ostetaan tietenkin. Kieltä ei ole opetellut n.10v aikana, ei ole käynyt töissä tai opiskellut. Lapset päiväksi päiväkotiin, vaikka on kotona. Ei tee hirveästi kotitöitä. Kokkaa itselleen pääosin omat ruoat kalliista aineista. Tosiaan kännykkä yleensä kädessä jossain nurkassa vaikka olisi lasten juhlat heidän kotonaan. Hyvin mustasukkainen, mutta itse menee kuitenkin vaikka missä. Ei oikeastaan hyvää sanottavaa. Tiedän paljon eri taustoista tulevia työni puolesta ja monet eri maalaiset ovat ihan erilaisia. He yrittävät, opettelevat kielen jne.

Olen itse hyvin avarakatseinen, enkä tuominnut millään tavoin sitä, että Thaimaasta otetaan vaimo hirveän hurvittelun ja kännimatkojen seurauksena. Mutta se, että toinen on kuin märkä rätti aina sohvan nurkassa puhelin nokan edessä, niin se ei ainakaan minua vakuuttanut hänen vaimo/äiti potentiaalista. Kun ne hurvittelut ja juhlimisen vaihtuivat Suomessa normaali arkeen, miehen töissäkäymiseen, lasten huoltamiseen ym ym perheellisten normielämään, niin sitten ei ollutkaan kivaa ja pakattiin kimpsut ja kampsut ja palattiin takaisin thaikkuihin jättäen lapset ja mies Suomeen. 

Erona suomalaiseen naiseen siis se että mies sai pitää lapset eikä jäänyt lapsilla miestä kiusaamaan eron jälkeen. Aikamoinen plussa thai-vaimolle tämäkin!

Vierailija
109/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana perhekeskeinen mies, joka ei käytä päihteitä. Kohtelee kauniisti ja laittaa aina perheen edelle. Tekee hyvää ruokaa. Eipä oikein arjessa enää näy eri kulttuuritaustat, ollaan oltu naimisissa 16v.

Vierailija
110/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, se telkkuohjelma Rakkautta yli rajojen Norja, kun ne luuseriäijät rahtaavat niitä filippiiniläisiä naisia vaimoiksi Norjaan. Täytyy niillä olla siellä Filippiineillä aivan karmeat olot, kun tulevat Norjaan naimisiin. Miten ne norjalaiset miehet voivat olla vielä alempaa tasoa kuin Suomi-pojat.

Vierailija
111/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvaisia ja keltaisia rahan ahneita apinoita. Onpahan inseleille jotain. 🙋

Järkyttävää tekstiä. Miten tän ketjun saisi poistetuksi?

Vierailija
112/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttaa enemmän, kuin suominainen ja rahaa pitäisi jatkuvasti antaa lähetettäväksi thaikkuihin.

Vierailija
113/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, se telkkuohjelma Rakkautta yli rajojen Norja, kun ne luuseriäijät rahtaavat niitä filippiiniläisiä naisia vaimoiksi Norjaan. Täytyy niillä olla siellä Filippiineillä aivan karmeat olot, kun tulevat Norjaan naimisiin. Miten ne norjalaiset miehet voivat olla vielä alempaa tasoa kuin Suomi-pojat.

En ole ohjelmaa nähnyt. Mutta kamalaa tää yleistäminen tässä ketjussa. Suuntaan ja toiseen. Perheessä nainen filippiineiltä. Muuttanut Suomeen jo lapsena. On hyväluonteinen kaikin puolin. Perhekeskeinen ja ahkera opiskelija/työntekijä. Samoin kuin muut, suomalaiset naiset. Ja miehet  

Vierailija
114/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Varsikin kun se yksi mies asuu jossain kulahtaneessa talossa jossa ulkovessa. Pohjoisnorjassa voi olla talvella ikävää käydä huussissa. Ja olikohan se tämän miehen nainen vai joku toinen joka yrittää hankkitua heti raskaaksi.  

Vierailija
115/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erona suomalaiseen naiseen siis se että mies sai pitää lapset eikä jäänyt lapsilla miestä kiusaamaan eron jälkeen. Aikamoinen plussa thai-vaimolle tämäkin!

Kaikki mun eronneet kaverit ovat saaneet tavata lapsiaan. Miehet ja naiset. Yhteishuoltajuus!

Vierailija
116/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalkuttaa enemmän, kuin suominainen ja rahaa pitäisi jatkuvasti antaa lähetettäväksi thaikkuihin.

No typerä on mies, jos ei tiedä tuota, et thaikkuihin pitää rahaa lähettää. Sen tietää kaikki. Ja muutenkin, tietenkin lähetetään rahaa köyhille sukulaisille, jos sellaisia on. 

Vierailija
117/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin japskimiehen. Niille kun kuulemma kaveriliitto on ihan hyvä.

Vierailija
118/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin luuserin merkki on kun ei ole muuta saanut kuin ammattilaisen Pattijoelta. 

Vierailija
119/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en koskisi mieheen joka on huseerannut näiden kanssa.

Vierailija
120/129 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää lasin ennen kuin pyydät.