Aasialainen puoliso kokemuksia
Mitenkäs teillä muilla kenellä aasialainen puoliso. Miten suurta roolia näyttelee raha?
Kun omassa tapauksessa rahaa kuluu jatkuvasti yli varojen puolisolla. Ja kilttinä ihmisenä kuten minä niin hän helposti käyttää sitä rahallisesti hyväksi . Tai siltä tämä tuntuu ainakin
Kommentit (55)
Aasialaiset naiset sanovat läskejä possuiksi, koska se on totta ja terve huomautus. Siksi naisetkin ymmärtävät siellä olla syömättä kuin sika.
Vierailija kirjoitti:
Thainainen löytyy. Kiukkuinen, koska en anna hänelle rahaa turhiin ostoksiin. Kleptomaanisia taipumuksia hänellä.
Ei eroa siis minun suomalaisesta muijastani juuri mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset sanovat läskejä possuiksi, koska se on totta ja terve huomautus. Siksi naisetkin ymmärtävät siellä olla syömättä kuin sika.
Mutta tässä oli haukuttu normaalipainoista possuksi, ei läskiä. Aasialaiset ovat tottuneet pääosin hyvin laihaan kuin taas meillä on ihan muotojakin ja nornaalipainon lukemissa
Vierailija kirjoitti:
aasialaiset on rasisteja
Siis oikeasti ovat, ihan viimeisen päälle 😅
filippiini vaimo ja perhe, asutaan filippiineillä elämän loppuun saakka. Ei ole ikäeroa juurikaan. Ei ongelmia juurikaan. Voisin olla ihan minkä tahansa maalaisen ihmisen kanssa satuin vaan olemaan aikanaan täällä kun tavattiin. Ulkonäkö sivuseikka, tärkeintä on persoonallisuus ja ystävyys. Perheensä elättää kaikki itse itsensä en ole mikään sosiaalitoimisto, emmekä ole kummatkaan mitään materialistisia ihmisiä. Ahkera hauska ja kiva ihminen. Hyvä äiti lapsille.
Tekohymy liian ärsyttävää. Aina ei voi olla hyvä päivä, mutta sen esittäminen on kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Oli japanilainen mies jonka kanssa seurustelin puoli vuotta. Tiesin että heillä on tapana avoimesti kommentoida painoa mutta se jenkkakahvojen puristelu ja possuksi sanominen alkoi kyllästyttää, olkootkin jotain söpöilyä.
Olen normaalipainoinen, mutta toki japanilaiseen naisihanteeseen verrattuna iso.
Tuota en kyllä ymmärrä että pitää alkaa nimittelemään omaa puolisoa. Olkoot mistä kulttuurista hyvänsä. Mitäs hän vastasi jos sanoit että voisitko lopettaa kiitos
Vierailija kirjoitti:
Mies on Malesiasta, hyvä paneen ja laittaan ruokaa.
Vielä ku opettaisi sinut puhumaannnnnn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli japanilainen mies jonka kanssa seurustelin puoli vuotta. Tiesin että heillä on tapana avoimesti kommentoida painoa mutta se jenkkakahvojen puristelu ja possuksi sanominen alkoi kyllästyttää, olkootkin jotain söpöilyä.
Olen normaalipainoinen, mutta toki japanilaiseen naisihanteeseen verrattuna iso.
Tuota en kyllä ymmärrä että pitää alkaa nimittelemään omaa puolisoa. Olkoot mistä kulttuurista hyvänsä. Mitäs hän vastasi jos sanoit että voisitko lopettaa kiitos
Tämä. Entä jos hänelle olisi söpöstellyt takaisin, että voi mikä tihrusilmäinen nappipippeli <3 Olisiko pyörtynyt onnesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mitään söpöilyä, vaan raskaan sarjan henkistä väkivaltaa. Junalauta jos joku kutsuisi minua possuksi, ja puristelisi lantioläakejä, niin vetäisin turpaan.
Ei se ole hulluksi tai paskaksi nimittelykään jatkuvasti mitään mukavaa. Vielä kun oma eukko niin huutelee
Vierailija kirjoitti:
No kuka nyt porsaan kanssa haluaisi seurustella,hävettäisi.
Mihin tällä viittaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thainainen löytyy. Kiukkuinen, koska en anna hänelle rahaa turhiin ostoksiin. Kleptomaanisia taipumuksia hänellä.
Ei eroa siis minun suomalaisesta muijastani juuri mitenkään.
Käykö thai eukkosi työmaalla jos saa udella? Se on jännä kun oma thaimaalainen puoliso on heti Naantalin aurinkona naamasta kun rahaa tulee pöytään enemmän mutta kun ei niin sitten lähes haukutaan alimpaan maan rakoon että sinä et osaa mitään ja mitä minä teen miehellä joka ei voi auttaa
Onko se teistä ihmiset oikein että toinen puoliso tässä tapauksessa Thaimaalainen vaimoni maksattaa minulla monet hänen tekemistään ostoksistaan. Kilttinä ihmisinä en vaan osaa pistää tarpeeksi tiukkaa linjaa että ei vetele tämmöinen
No kuka nyt porsaan kanssa haluaisi seurustella,hävettäisi.