Varokaa ettei koira syö kinkun verkkoa. Meidän koira hotkaisi kun epähuomiossa unohdin sulkea roskapussin
La iltana söi 2,5 Kg kinkun verkon. Tänä aamuna oksensi sen ulos. Tällaista vahinkoa ei saa käydä uudestaan. Olin tarkkaamaton ja minun vika. Tämä päättyi onnellisesti mutta suolitukoksen vaara oli ilmeinen.
Kommentit (51)
Meillä ei ole tapana jättää roskapussia koiran ulottuville, ei avoinna eikä suljettuna.
Mikset vienyt pussia ulos roskikseen?
Hyvä aloitus ja asiallinen! Vaikka minulla itselläni naisena ei ole koiraa ei kissaa.Syy niiden yläpitäminen maksaa.Eläin lääkäri kulut kissalla samat kuin koiralla. Kunnon ravinto maksaa jne.
Me unohdettiin yks aatto roskapussi keittiön lattialle, kun lähdettiin haudoilla käymään. Pussissa oli kinkun verkko ja kun muistin sen unohtuneen pussin, pelkäsin kokoajan että koira repii pussin auki ja hotkii sen verkon. Koira on aiemmin vetänyt lipaston päällä olleen avatun suklaarasian, pudottanut tiskipöydältä jäähtymässä olleen soppakattilan, mutta ihme ja kumma tämä roskis ei ollut sitten kiinnostanut. Mutta ei ole tuon jälkeen unohdettu mitään syömiseksi kelpaavaa koiran ulottuville.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole tapana jättää roskapussia koiran ulottuville, ei avoinna eikä suljettuna.
Ap ystävällisesti jakoi tarinan, jotta joku muu välttyisi vastaavalta. Pitääkö tähän tulla pätemään omalla oletetuilla erinomaisuudella? Eikö ole sulle koskaan käynyt mitään mokaa tai erehdystä?
Vierailija kirjoitti:
Ok. Sä et unohda ikinä mitään? Haluatko mitalin? 🏅
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on erehtyväinen, ja on normaalia unohtaa ja mokata.
Miksi sä oot tuollainen kuspää?
Jos sähläisit vähemmän? Meillä on pidetty koiria yli 30 vuotta. Asiat hoidetaan muutenkin jämptisti.
Vierailija kirjoitti:
Jos sähläisit vähemmän? Meillä on pidetty koiria yli 30 vuotta. Asiat hoidetaan muutenkin jämptisti.
Voi jumalauta. Voitko sanoa käsi sydämellä, että et ole ikinä koskaan elämäsi aikana mokannut tai unohtanut jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset vienyt pussia ulos roskikseen?Ok. Sä et unohda ikinä mitään? Haluatko mitalin? 🏅
Unohdat roskapussia mihin? Lattialle ei ole tapana jättää roskapusseja, teetkö itse niin? Sitä ei unohda siihen, kun ei laitakaan sitä siihen.
Kun pussi on täynnä, se viedään ulos roskiin. Helppoa. Ei unohtamisen mahdollisuuttakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä aloitus ja asiallinen! Vaikka minulla itselläni naisena ei ole koiraa ei kissaa.Syy niiden yläpitäminen maksaa.Eläin lääkäri kulut kissalla samat kuin koiralla. Kunnon ravinto maksaa jne.
Hölön pölön nyt taas. Eläinlääkärissä toimenpiteiden hinnat nousee eläimen painon myötä. Iso koira voi painaa helposti esim. 50 kiloa, tai jopa 90 kiloa, ja maksut on ihan eri luokkaa kuin kissimirrillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset vienyt pussia ulos roskikseen?Ok. Sä et unohda ikinä mitään? Haluatko mitalin? 🏅
Unohdat roskapussia mihin? Lattialle ei ole tapana jättää roskapusseja, teetkö itse niin? Sitä ei unohda siihen, kun ei laitakaan sitä siihen.
Kun pussi on täynnä, se viedään ulos roskiin. Helppoa. Ei unohtamisen mahdollisuuttakaan.
No kyllä mä olen joskus unohtanut roskapussin lattialle. Otan pussin pois kaapista ja alan laittaa vaatteita päälle ja sitten unohdankin ottaa pussin mukaan ulos. Kerran koira oli myös avannut roskiskaapin oven itse ja repinyt roskat sieltä. Tämä tapahtui sen ollessa ihan seniori-ikäinen vaikka se oli aiemmin vuosikausia osannut olla nätisti yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut saattaa samalla lähteä vaikka kaupassa käymään kun meinaa viedä roskiksen, kun mielessä on tuhat ja yksi asiaa, voi joku unohtua. Hienoa, että sinä olet täydellinen 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se lattialle tulee laskettua siksi aikaa kun pukee päällensä. Usein on myös lähtöä tekemässä lapset ja mies, joten siinä hässäkässä se pussi saattaa unohtua.
Mulla kissa veti kerran jotain sellaista kuminauhaverkkoa, kun oksensi niin luulin ensin että onpa hurjasti matoja...
Koira pitää aina viedä eläinlääkäriin jos syö narua/verkkoa.
On kyllä iso verkko kun painoi 2,5 kiloa.
missä moisen kinkun paistatte? Saunassako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta. Voitko sanoa käsi sydämellä, että et ole ikinä koskaan elämäsi aikana mokannut tai unohtanut jotain?
No ei nyt roskapussia unohdeta lemmikin ulottuville vahingossakaan, jos lemmikki on.
Olisiko suurta herkkua jopa, jos silppuaisi paloiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea, sait juuri ensimmäisen palkinnon veemäisyydestä. 🏆
Onneksi koira selvisi pienellä.