Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aasialainen puoliso kokemuksia

Vierailija
28.06.2026 |

Mitenkäs teillä muilla kenellä aasialainen puoliso. Miten suurta roolia näyttelee raha? 

Kun omassa tapauksessa rahaa kuluu jatkuvasti yli varojen puolisolla. Ja kilttinä ihmisenä kuten minä niin hän helposti käyttää sitä rahallisesti hyväksi . Tai siltä tämä tuntuu ainakin 

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on Malesiasta, hyvä paneen ja laittaan ruokaa.

Unelmamies. 

Vierailija
22/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syökö Suomi ruokaa 

Herkuttelee mun pillulla ja se riittää. Ei mun puolesta tarvitse väkisin alkaa mitään karjalanpaisteja mättämään.

Mitä se Pekka siellä haaveilee 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suomessa on suomi hinnat🤣

Vierailija
24/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suomessa on suomi hinnat🤣

Omaa tyhmyyttäni tietysti kun menen maksamaan kaikki hänen laskut lähes. Näin hän oppii että ukko maksaa laskut ja itse voi vaan ostella lisää 

Vierailija
25/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filippiiniläisestä puolisosta hyviä kokemuksia. Kaunis, ahkera ja kivaa seuraa. T. aviossa 20 vuotta 

Eikö ole rahan perään ollenkaan?

Vaimoni sukulaiset ovat kaikki töissä ja haluavat elättää itse itsensä. Säästämme pitkän pennin, kun vaimoni ei tarvitse elättää sukuaan. Vaimoni on tyytyväinen peruselämään. Rahaa jää säästöön pahan päivän varalle. Meillä ei ole velkaa.

Vierailija
26/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmamies. 

Niin on. Tavattiin 10 vuotta sitten Johor Bahrussa, jossa olin työreissulla. Ei yhteistä kieltä, mutta kemiat kohtasi heti. Nykyään puhuu enkkua ja suomea sen verran sujuvasti, että ihan supliikkimieheksi paljastui.

Vierailija
27/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filippiiniläisestä puolisosta hyviä kokemuksia. Kaunis, ahkera ja kivaa seuraa. T. aviossa 20 vuotta 

Vaimoni sukulaiset ovat kaikki töissä ja haluavat elättää itse itsensä. Säästämme pitkän pennin, kun vaimoni ei tarvitse elättää sukuaan. Vaimoni on tyytyväinen peruselämään. Rahaa jää säästöön pahan päivän varalle. Meillä ei ole velkaa.

Voisinpa sanoa samaa mutta ei. Meillä taas puoliso on saanut itsensä ulosottoon osteluillaan ja elämisen yli varojen 

Vierailija
28/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö muilla Aluevessojen mainos? 

Vierailija
29/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö muilla Aluevessojen mainos? 

Ei täällä ainakaan 

Vierailija
30/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisinpa sanoa samaa mutta ei. Meillä taas puoliso on saanut itsensä ulosottoon osteluillaan ja elämisen yli varojen 

Sairaus se on se jatkuva ostelukin

Vierailija
31/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia on. Japanilainen puoliso, mutta muuttanut jo pentuna tänne eli puhuu paremmin suomea kuin japania. Joskus vaan havahdun siihen että näyttää aasialaiselta, kun yleensä en huomaa koko asiaa.

Vierailija
32/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ei ole rahan perään :D

Muutettiin yhteen persaukisina opiskelijoina. Dynamiikka voi olla eri, jos keski-ikäisenä haet jonkun nuoremman filppuvaimon. Vähän aina karsastanut tuota postimyyntivaimokulttuuria, en oikein näe pointtia koko hommassa.

Typeriä tuon kaltaisia kommentteja silti on tullut ulkopuolisilta lähinnä minulle vaimoon liittyen, vaikka on tosiaan asunut täällä yli 20 vuotta. Kertoo paljon kommentin heittäjästä, jos luulee, että jostain Japanista tulee postimyyntiheiloja...

Muuten ei ole rasismiin onneksi törmännyt. Tai ainakaan huomannut. Täällä suhtaudutaan japanilaisiin keskimäärin vähän liiankin positiivisesti. 

Vierailija
33/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakkois-Aasiasta oma vaimo. Pirun tarkka rahasta, sitä täytyy olla ja jäädä säästöön. Iso auto ja talo tosin täytyy olla jotta saa respektiä tuttavilta ja sukulaisilta. Velkaa kavahtaa ja sitä ei saa olla yhtään. Auttaa yhtä siskoa jotta niiden lapset pääsevät hyvään kouluun, veljille ei anna mitään.

Onnellisuus tulee vauraudesta.

Vierailija
34/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaakkois-Aasiasta oma vaimo. Pirun tarkka rahasta, sitä täytyy olla ja jäädä säästöön. Iso auto ja talo tosin täytyy olla jotta saa respektiä tuttavilta ja sukulaisilta. Velkaa kavahtaa ja sitä ei saa olla yhtään. Auttaa yhtä siskoa jotta niiden lapset pääsevät hyvään kouluun, veljille ei anna mitään.

Onnellisuus tulee vauraudesta.

Ei se raha saa liikaa määrittää onnellisuutta. Kyllähän se ylimääräinen auttaa en sitä sano. Mutta todellinen onni ei tule pelkästä rahasta tai sitten suhde on vaan että suomalaista miestä käytetään hyväksi rahallisesti. 

Vierailija
35/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on siis toinen kenellä samanlaisia kokemuksia.  vaimo myös japanilainen ja vielä inssi. Kieltämättä monella on ennakkoasenteita. Oma puoliso on värjännyt hiuksensa vaaleammaksi ja näin häntä ei kauempaa erota aasialaiseksi. 

Nykyinen puoliso on tullut sitten elämääni 40:n vuoden paremmalla puolella.  Suhde nousevan auringon maassa meni vähän mönkään mutta se on toinen tarina. 

Kysymys jokaiselle kenellä on aasialainen puoliso. Osaatteko hänen äidinkieltään kuinka paljon? Tämä paljastaa moneen suhteesta sen suurimman ongelman. Vaikka kumppani puhuisi natiivisti englantia. Niin miten osaatte hänen äidinkieltään? Kuinka moni on myös perehtynyt puolison maan historiaan? Käytöstapoihin? Erityisesti Japanissa tämä on erittäin arvostettua ja tärkeää.

Vierailija
36/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse puhun jonkun verran tagalogia kyllä ja historiaa tutkinut,käytöstavat taas tulevat kuin latinoilta eli räjähtävät sekunnissa🤣

Vierailija
37/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kun nainen on kerran mennyt naimisiin päästäkseen pois Aasian köyhyysloukusta, niin tämähän on se vaihtokauppa, jonka olet tehnyt. Sait "perinteisen" naisen, jonka kulttuuri olettaa, että elätät hänet. Veikkaan että rakkaudesta ette ole naimisiin menneet, vaan sinä seksistä ja nuoremmasta lämpimästä kehosta, hän rahasta. Muutenhan hän olisi ottanut oman ikäisensä, yhtä viehättävän puolison.

Vierailija
38/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmiksesi totean että molemmat samanikäisiä ja ja hän käy töissä.Tuli suomeen n 4 vuotta sitten 

Vierailija
39/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli japanilainen mies jonka kanssa seurustelin puoli vuotta. Tiesin että heillä on tapana avoimesti kommentoida painoa mutta se jenkkakahvojen puristelu ja possuksi sanominen alkoi kyllästyttää, olkootkin jotain söpöilyä.

Olen normaalipainoinen, mutta toki japanilaiseen naisihanteeseen verrattuna iso.

Vierailija
40/55 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli japanilainen mies jonka kanssa seurustelin puoli vuotta. Tiesin että heillä on tapana avoimesti kommentoida painoa mutta se jenkkakahvojen puristelu ja possuksi sanominen alkoi kyllästyttää, olkootkin jotain söpöilyä.

Olen normaalipainoinen, mutta toki japanilaiseen naisihanteeseen verrattuna iso.

Ei tuo ole mitään söpöilyä, vaan raskaan sarjan henkistä väkivaltaa. Junalauta jos joku kutsuisi minua possuksi, ja puristelisi lantioläakejä, niin vetäisin turpaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi