Lue keskustelun säännöt.
Käytän Windows 11:ssa 25 vuota vanhaa Offixe XP:tä ja se toimii oikein hyvin ja nopeasti
28.06.2026 |
Ihmettelen niitä, jotka ovat maksaneet samana aikana kymmenestä uudesta Office-versiosta. Mitä he ovat saaneet rahoilleen vastineeksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sen että kaikki mitä he sinne kirjoittavat lähetetään amerikkaan pengottavaksi