Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kärkkäisen verkkokaupassa lähetyksen arvioitu lähetysaika siirtyy joka päivä eteenpäin seuraavalle päivälle

Vierailija
28.06.2026 |

Alkaa huolestuttaa tuleeko sieltä mitään, kun näin on kulunut kohta jo viikon verran.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla ostamatta Kärkkäiseltä, koska p ä ä j o h t a j a n kytkökset ovat arveluttavia.

Vierailija
42/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärkkäisellä ihan paras toimitus. Pari kolme päivää niin lähetys on jo tullut.

Verkkokauppa.com, tilaus maanantai iltana ja on noudettavissa tiistaina iltapäivällä.

Kallis toimitusjos ei pääse myymälästä hakemaan. Ja valikoima aivan eri kärkkäisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäisen sialla heittänyt kesäkänni päälle. 

Vierailija
44/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röh röh röh. Sieltä natsisika ostaisi.

Vierailija
45/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItäs tilasit?

Onko ryssylänpersuun voinut muka joskus luottaa?

Vierailija
46/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ketju on muiden verkkokauppojen maksama mustamaalausketju

Vierailija
47/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän olla ostamatta Kärkkäiseltä, koska p ä ä j o h t a j a n kytkökset ovat arveluttavia.

Tiedätkö ihan kaikkien yritysten kytkökset, joissa asioit? Teet perinpohjaiset taustatutkimukset ihan kaikkiin? Ja päivität tietokantasi joka kerran kun asioit uudestaan?

Vierailija
48/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tilannut melko paljon Kärkkäiseltä ja aina on toimitus ollut todella nopea.

Vierailija
49/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö ihan kaikkien yritysten kytkökset, joissa asioit? Teet perinpohjaiset taustatutkimukset ihan kaikkiin? Ja päivität tietokantasi joka kerran kun asioit uudestaan?

Ole hiljaa. Kärkkäinen on kaikkien tiedossa, että hänellä on n a t s i kytköksiä.

Vierailija
50/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt 23.6. tilatun tuotteen arvioitu lähetys on siirtynyt 30.6. asti. Jää tilaaminen Kärkkäiseltä tähän.

Omg 7 päivää? Tuo on pientä, jos vertaa jääpakastinkaappitilaukseen eräästä kodinkoneliikkeestä. Tilattu tuote oli vahingoittunut kuljetuksessa. Uuden saaminen siirtyi ja siirtyi, kuukauden päästä sovimme, että tuote vaihdetaan toiseen. 

Vierailija
51/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monta kertaa Kärkkäiseltä. Tilaus tullut nopeasti. Jos tuote on loppuunmyyty, ei ole mitä lähettää. Kärkkäinen on ollut luotettava verkkokauppa.

Vierailija
52/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt menikään? Eikö n a t s i t ole r a s i s t e ja ulkomaalaisia kohtaan? Kärkkäisellä on P V L -yhteyksiä, joten eikö silloin katsota r a s i s t i k s i? 

Vierailija
53/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän kuitenkin tukea enemmän Kärkkäistä, kun... 

Vierailija
54/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, en tunne asiaa mutta mitä sen pitäisi tehdä jos maahantuojalla on jostain syystä ongelmia saatavuuden kanssa? Kaikki mitä itse olen joskus kärkkäiseltä tilannut on tullut ajallaan.

Vierailija
55/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataisiinkohan me yhteisvoimin aikaan muutosta suomalaiseen yhteiskuntaan, kohti m o n o k u l t t u u r i a?

Vierailija
56/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hiljaa. Kärkkäinen on kaikkien tiedossa, että hänellä on n a t s i kytköksiä.

Niin on s ryhmälläkin antisemitistinen kanta asioihin. Varustelekan pomo on vihervasemmistolainen. Jos ihan joka puljua aletaan tutkia niin kaikissa on jotain ongelmaa. Niissä kuitenkin on ihan tavallisia ihmisiä töissä, joilla on perhe elätettävänä ja lainat maksettavana ja joilla voi olla eri näkemys kuin mitä joku pomo edustaa. Yritys itsessään ei ole mitään mieltä, se on vaan yritys.

Vierailija
57/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, en tunne asiaa mutta mitä sen pitäisi tehdä jos maahantuojalla on jostain syystä ongelmia saatavuuden kanssa? Kaikki mitä itse olen joskus kärkkäiseltä tilannut on tullut ajallaan.

Tavarantoimittajat eivät aina oikein mielellään toimita tavaroita Kärkkäiselle kytkösten takia. Useat tavarantoimittajat ovat sen takia lopettaneet yhteistyön kokonaan.

Vierailija
58/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostaako joku tosiaan Kärkkäiseltä?

Vierailija
59/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosien mittaan tilannut Kärkkäiseltä kymmeniä kertoja, ja kokemukseni mukaan se on kaikkein luotettavin ja nopein verkkokauppa.

Perjantaina tekemäni tilaus on edelleen käsittelyssä, mikä on poikkeuksellista, koska tavallisesti se olisi käsitelty lauantaina ja saatu Postin kyytiin maanantaina. Lieneekö nyt tavara lopussa tai kesähessut työvuorossa. 

Näinä vuosina muuten yhden kerran on tuote päässyt loppumaan. 

Minulla sama kokemus ja voi kyllä rehellisesti sanoa että Suomen paras verkkokauppa.

Vierailija
60/85 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin en tilaa enää muualta kuin Kärkkäiseltä, koska usein toimituskulut nolla yli 50€ ostoksille.👍👍

Minäkin olen tilannut postikuluttomuuden takia Kärkkäiseltä.

Minimani on myös hyvä kauppa, vähän kuin pikku-Kärkkäinen. Mutta sieltä ei saa ikinä postikulualennusta.