Ihanaa kun ei enää omista omakotitaloa
Joskus puistatus käy kun mietin jos edelleen olisi sidoksissa sellaiseen. Viime hetkillä saatiin myytyä ennen kuin alkoi asuntojen myynnin vaikeus.
Kommentit (106)
Hienoa, että olet tyytyväinen asuntoosi. Niin minäkin olen tyytyväinen talooni.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan. Täälläkin myyty työleiri pois.
Teki mieli kerrostalo slummiin?
Vierailija kirjoitti:
Me asutaan rivarissa ja meille paras vaihtoehto, Istuttiin tänäänkin iltaa terassilamme. Grillattuin ja juotiin muutama juoma. Kyllä ok-talo olisi paras jos omisi varaa.
oktalo oli paras aiemmin. Ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mut tästä jankutettava jokapäivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ihan väärät luulot kerrostaloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole!
4v sitten pääsin sieltä slummista pois kun sain vaki työn.
paska narkkeja ynnä hiljaisuu ynnä muuta paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Asuin muinoin rivitaloyhteisössä. Oli karmea isännöitsijä, joka halusi hallita kuin satraappi. Saatiin lopulta häädettyä pois. Omakotitaloon muttaminen oli helpotus.
Se on kumma miten monissa taloyhtiöissä se renki/palvelija onkin oikeasti siellä kuningas joka hallitsee.
Menikö työt alta ja kelan yksiö kutsui? buaha haaaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole!
4v sitten pääsin sieltä slummista pois kun sain vaki työn.
paska narkkeja ynnä hiljaisuu ynnä muuta paskaa.
Kuka käski mennä kaupungin vuokrataloon asumaan? On muitakin vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan. Myin velattoman omakotitalon ja työpaikkakin yhä on. Ei yhtään pankkilainaa. Vituttaako?
Sitten naristaan kerrostalosta joka kesä, kun on niin kuumaa ja betoni kuumenee ja ilma ei vaihdu. Kauheaa, miksi on olemassa kesä
Se on tietenkin kesän ja auringon syy, kun joku on valinnut betonimörskän asuinsijakseen
Mä en tiedä mikä siinä on kun kaikko ok talo asujat perustelee, että kiva kasvattaa lapsia ok talossa. Ehkä alle kouluikäsiä joo, mutta sen jälkeen aika piankin lapsi kaipaa muutakin kuin lumiukon tekemistä pihalla.
Me asuttu aina kerrostalossa ja ollaan ulkoiltu ja liikuttu paljon enemmän kuin ok talossa asuvat kaveriperheet.
Onnea ap kun olet päässy siitä taakasta eroon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mut tästä jankutettava jokapäivä?
Kysyit toivottavasti samaa itseltäsikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan. Myin velattoman omakotitalon ja työpaikkakin yhä on. Ei yhtään pankkilainaa. Vituttaako?
Ai vituttaako sun kerrostalo luukku elämä?
no ei .vituttaako asua luukussa?
Jankutatko vitunnn vammanen jokapäivä siitä kun asut kerrostalossa?
Vierailija kirjoitti:
Sitten naristaan kerrostalosta joka kesä, kun on niin kuumaa ja betoni kuumenee ja ilma ei vaihdu. Kauheaa, miksi on olemassa kesä
Se on tietenkin kesän ja auringon syy, kun joku on valinnut betonimörskän asuinsijakseen
Meillä on ilmalämpöpumppu viilennyksellä. Ai että, antaa helteet tulla, me ei kärvistellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mikä siinä on kun kaikko ok talo asujat perustelee, että kiva kasvattaa lapsia ok talossa. Ehkä alle kouluikäsiä joo, mutta sen jälkeen aika piankin lapsi kaipaa muutakin kuin lumiukon tekemistä pihalla.
Me asuttu aina kerrostalossa ja ollaan ulkoiltu ja liikuttu paljon enemmän kuin ok talossa asuvat kaveriperheet.
Et ole ikinä ok talossa edes asunut, mutta tiedät silti varmaksi mitä se on :DD
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää joka centti työntää huoltohommiin
Niin siis vastikkeisiin? Minulla ei mene läheskään sitä määrää tämmöisessä 60- täystiilitalossa. Ei ole mikään pakko "huoltaa" jatkuvasti. No, ruohonleikkuri on ostettava.
Terkut täältä linnunlaulun keskeltä! Kissat vapaana pihalla. Joki virtaa. Peseskelen just mattoja rantasaunassa ja kohta menen uimaan. Kyllä kadehdin teitä jotka luovuitte omastanne.
Vierailija kirjoitti:
Sekin riippuu sijainnista. Meillä oli hyvällä alueella ja koko lasten koulunkäynnin ajan. Viihtyivät hyvin.