Pahin kasvi mitä istuttaa pihamaalle on
Suikeroalpi
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Pahin virhe on hävittää sammal pihasta.
Kalkkia maahan!
Vierailija kirjoitti:
Pers... siiis voikukka.
Kuka istuttaa voikukkaa?!!?
Suikeroalpi on kyllä yksi maanvaiva. Leviää naapurista vaikka omalta pihalta saisikin jollain ihmeellä hävitettyä.
Nyrkkisääntö: älä istuta mitään, jonka saat naapurilta. Yleensä ovat kasveja, jotka leviävät aivan hillittömästi.
Sain jonkun valkoisen kellokukan ja tyhmyyttäni istutin sen kukkapenkkiin, nyt sitä on joka puolella, vaikka kuinka yritän katkoa.
Jos rafflesia menestyisi Suomessa, niin istuttaisin sellaisen ja lähtisin itse mökille kesäksi.
Jättitartar ja se hiton maahumala. En myöskään tykkää pensaasta nimeltään norjan angervo.
Tartar suht helppo hävittää, joko kaivinkoneella juuri pois kokonaan tai peitä laaja ala vaikka pressulla ennen kasvukauden alkua.
-Kylmät kädet
On tuo tuoksuvatukkakin yksi maanvaiva, leviää ihan hulluna. Lisäksi se tappaa levitessään muuta kasvillisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Suikeroalpi on kyllä yksi maanvaiva. Leviää naapurista vaikka omalta pihalta saisikin jollain ihmeellä hävitettyä.
Sain naapurilta, istutin omaan kukkapenkkiini ja nyt se on siltä hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pers... siiis voikukka.
Kuka istuttaa voikukkaa?!!?
Mun teini. Paikkasi mullalla kolon maasta ja laitto sinne muualta repimän voikukan kasvamaan., 🤣
Vierailija kirjoitti:
Orapihlaja ja maahumala
Järkky toi maahumala. Minne vaan katot,niin siellä kasvaa vaikka ei halua.
Suomentatar, tosi vaikea hävittää