Tarkoittaako häpyluun...
...alueen kipu niitä liitoskipuja? Viikkoja nyt 29, neljäs raskaus ja ihan uusi vaiva ilmestyi :( Miten saatte, vai saatteko, nukuttua tämmöisen kivun kanssa? Mä olen valvonut nyt jokusen yön. Auttaako särkylääkkeet tai mikään?
Kiitos jo etukäteen!
Titti
Kommentit (5)
Tarkoittaa. Itselläni jo liitoskivut alkaneet jo viikolla 14. Eipä siihen oikein mitään apua ole. Pitää vaan välttää asentoja joissa kipu tuntuu eniten. esim. itse en voi pukea housuja ja sukkia seisten kivun vuoksi vaan aina pitää istua. Saan kyllä nukuttua mutta herään kun vaihdan asentoa,kipu tuntuu silloin. Tyynyä kannattaa kokeilla.
Mukavaa kesän jatkoa!
Leveä vyö lantion ympärillä? Ainakin päiväsaikaan kollega käytti ja sai apua.
Moikka. Mulla kans kamalaa vihlomista välillä häpyluulla, hiukan pelästyin ku en tienny mitä tapahtuu. KVG = kato vi**u googlest, on hyvä juttu, sieltä selvis mitä se vihlonta on... :) Kai se on sit normaalia et vihloo hiukan jo nyt, rv 16 ja vihlonu jo viikon kaks. Vihlonta on kovaa, mut ei kestä kauaa, yleensä päivisin, ei vielä yöllä, onneks. Mutsilla on lonksunu lonkat ja muut luut ku on odottanu mua, et sama varmaan edes. Kuulemma ihan luut kolisi kävellessä... :) Kilin kolin :)
...vastauksista! Kipu näköjään pahenee mitä enemmän on seisaallaan päivän aikana eli rankka päivä=kipeä yö :(. Tuota lantiovyötä mietin itsekin, tavallinen tukivyö löytyy mutta siitä ei tunnu olevan apua. Ja suurkiitos tyynyvinkistä, ilman sitä ei tule nukkumisesta mitään! Mielenkiinnolla odotan koska alkaa joka raskaudessa olleet lonkkakivut tämän lisäksi, taitaa tulla hauska kesä...
Titti 29+1
Itse en ainakaan oikein muuta ole avuksi keksinyt. Eikä sekään kovin hyvin auta.. vähän kuitenkin.