Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään jolla olisi tehty rinnan osapoisto? Millainen arpi on jäänyt ja kuinka kauan leikkauksesta?

Vierailija
27.06.2026 |

Itsellä tehtiin leikkaus viime syksynä, ja arpi on edelleen punainen ja kiristävä, kova.

Mietin vaan, muuttukohan koskaan huomaamattomammaksi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi