Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä ketään jolla olisi tehty rinnan osapoisto? Millainen arpi on jäänyt ja kuinka kauan leikkauksesta?
27.06.2026 |
Itsellä tehtiin leikkaus viime syksynä, ja arpi on edelleen punainen ja kiristävä, kova.
Mietin vaan, muuttukohan koskaan huomaamattomammaksi.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla