Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luovuutta ja kekseliäisyyttä lisäävä lääke?

Vierailija
27.06.2026 |

Mä en jaksa! mun tulokset laskee koko ajan kuin lehmän häntä :( oon kohta valmis käyttämään Aivo dopingia että saan sen taiteellisen lahjakkuuden takaisin. Tulokset on mulle tärkeämpiä kuin oma terveys 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiini on hyvä tuohon.

Vierailija
22/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä "tulokset"?? Ei luovuus häviä ihmisestä jos sitä ihmisessä on eikä sitä kyllä tule mistään lisääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda älypuhelin sellaiseen jolla pystyy vain soittamaan niin teet taas muuta kuin doomscrollaat

Äluluuri pitäisi jättää AINA kävelymatkan päähän sängystä. Tämän tavan aion opettaa omille lapsilleni.

Vierailija
24/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistyminen ja kreatiini. 

Vierailija
25/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda älypuhelin sellaiseen jolla pystyy vain soittamaan niin teet taas muuta kuin doomscrollaat

Äluluuri pitäisi jättää AINA kävelymatkan päähän sängystä. Tämän tavan aion opettaa omille lapsilleni.

Manuaalinen kirja, se on sallittu yölukeminen. Puuduttavan tylsä lukeminen on parempaa unilääkettä kuin tabut. -sama

Vierailija
26/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko verisuonet kalkkeutuneet esim. aivoissa?    saatko ne avattua

Vierailija
27/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd-lääkkeet. Tosin ne eivät edistä luovuutta. Auttavat keskittymään, suoriutumaan

Vierailija
28/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adhd-lääkkeet. Tosin ne eivät edistä luovuutta. Auttavat keskittymään, suoriutumaan

Ennemminkin ADHD-aivot. Elvanse vaan buustaa luovuutta ainakin omalla kohdallani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän