Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä sataa = Suomessa sataa

Vierailija
27.06.2026 |

Helsinki on vain syrjäkylä Vantaanjoen suistossa. Oikea Suomi alkaa kehäkolmosesta pohjoiseen 1200 km.

Jos "käristyskupoli" tuleekin Hesojen päälle, muu Suomi ei riudu polttavassa helteessä vaan nauttii kivassa alle 20C kesäsäässä

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Suomessa sataa jos Helsingissä sataa.

Kun Mannerheimintiellä on pieni autokolari on se heti iltalehtien etusivulla videoineen.

Kun Tyrnävällä tai Haminassa kolisee ei pienintäkään mainintaa.

No mietipä sitä mistä se johtuu. Enemmän ihmisiä, enemmän kiinnostuneita. Lisäksi enemmän toimittajia aina paikalla.

Vierailija
22/23 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko niitä , pysähdy ja mieti .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole se soraija jota Markku Puputti nusasi aikoinaan, dänny tuli jälkilöyihin ja reetuu .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi