Lue keskustelun säännöt.
Ihmisten kiertoilmaisut irtosuhteille tinderissä
27.06.2026 |
Minulla tulee mieleen kaiken maailman "elämä on ihan hyvää näinkin, enkä etsimällä etsi ketään" -profiilit ja silti ollaan deittisovelluksessa.
Kommentit (2)
Minulla on ollut sen tyylinen teksti kuin ap:n viestissä ja haluan sillä sanoa, että en ole sovelluksessa kovin korkein odotuksin tai väkisin etsimässä ketään - jos joku löytyy, niin se on kiva yllätys. Jännä, jos joku tulkitsee sen lyhyen jutun etsinnäksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jaa? Minulle tulee mieleen ne "etsin FWB/ONS”.