Tässä naisten minimivaatimukset miehelle
Koulutus: Valmistunut ulkomaisesta huippuyliopistosta
Palkka: yli 5000e kk
Omaisuus: 350,000 +
Kavereita: 500+
Somessa seuraajia: 1000+ ( 50000 + paras jos haluaa että naisella pikkarit kostuu välittömästi)
Pituus: 190cm +
Henry Cavill ulkonäkö
Muna: yli 18cm ( Tasan 20cm ja paksu optimaalinen, ei liian iso)
Sosiaalisen statuksen pitää olla paras mahdollinen
Kroppa pitää olla 25v huippu-urheilijan vaikka ikää olisi 40v
Harrastukset: Vuorikiipeily, Extreme hypyt
Pitää pystyä viemään nainen ulkomaille vähintään viisi kertaa vuodessa
Pitää olla energinen 24h vuorokaudessa ja toimia viihdekeskuksena naiselle
Kommentit (63)
Omassa miehessä noista osuu kohdilleen kaksi: palkka ja omaisuus. Osuvat kohdilleen myös minulla itselläni. Nuo sentään ovat listalla aivan normaalin rajoissa, kaikki muu onkin vedetty överiksi. Suomessa yli puoli miljoonaa ihmistä tienaa yli 5 000/kk, koulutettujen keskiluokkaisten piireissä tuo on aivan tavallinen palkka eikä mikään suuri tavoittelun aihe. Tärkeimmät asiat miehessäni ovat äly ja huumori.
Tuossa listassa on aivan ehdottomia turn-offeja minulle suurin osa, kuten tuo pituus on aivan liikaa, niskat kärsisi.
Peniksen koko on aivan suunnaton, ei tuollaiselle mitään käyttöä olisi, jäisi seksit harrastamatta. 😂
Someilua en arvosta.
Henry Cavill ei ole minun ideaali.
Noin suuri kaverimäärä olisi outoa, pari-muutama hyvää kaveria on sopiva.
En aikuisena naisena pidä 25-vuotiaiden kroppia erityisen haluttavina.
Vaaralliset harrastukset ovat turn-off.
Energinen 24h? Milloin lepoa?
Aivan päätön lista tuo. 😂
Mikään AP:n listaamista asioista ei toteudu omalla kohdalla, mutta siitä huolimatta olen ollut suurimman osan aikuisuudesta parisuhteessa. Kumma juttu 🤔
Olen nainen enkä vaadi mitään noista. Silti en ole koskaan seurustellut koska MIEHET eivät kiinnostu minusta. N37
Naisten minimivaatimus miehen suhteen on yleensä se, että elämä kanssasi on parempaa kuin ilman sinua.
Perhana! Niin lähellä, mutta ei kelpaa.
Vain palkkakriteeri täyttyy, muista jää pahasti vajaaksi, no Henry Cavillista en tiedä, kuka lieneekään.
Ilmoittautukaa nyt hyvät naiset, jotka olette saaneet mieheksenne tuon katkeran maalaispoikamiehen laatiman listan mukaisen miehen!
Koulutus: On
Palkka: Mielellään on työpaikka, mutta jos ei ole, tulot sellaiset, että voi maksaa niillä oman osuutensa treffeistä, ruoasta ja jos myöhemmin yhdessä asutaan, kaikista asumiskuluista ja muista menoista.
Omaisuus: Mielellään jotain muutakin kuin päällä olevat vaatteet, tai ainakin kykyä säästää, jos tulee yllättäviä menoja.
Kavereita: Joitakin, mutta ei tarvitse olla montaa, koska ei ole minullakaan. Liian monta kaveria tarkoittaa sitä, että miehellä ei ole ikinä aikaa parisuhteelle. Ei ekstroverttia tällaiselle introvertille, kiitos.
Somessa seuraajia: Ei tarvitse olla somea ollenkaan ja parempi, kun ei olisikaan.
Pituus: 182+cm koska olen itse pitkä nainen, joka tykkää käyttää korkokenkiä, enkä halua itselleni kainalosauvaa mieheksi. Nykyinen mies on kyllä 190+cm ja jos voisin valita pelkän pituuden perusteella, viihdyn kyllä näiden pitkien miesten seurassa.
Ulkonäkö: parta, hiukset ja ei silmälaseja. Ei liian laiha; pitää jaksaa kantaa makkariin. Ei niin iso kuitenkaan, ettei alle uskalla ja päältä yllä.
Muna: yli 18cm ( Tasan 20cm ja paksu optimaalinen, ei liian iso) <- jos voisin valita, niin tämä kelpaisi, mutta mikä tahansa väliltä 14-20 cm on täysin hyvä, kunhan pystyssä kestää. Yksi ainoa liian pieni on elämän aikana vastaan tullut (ehkä 12cm?), mutta kaikki muut on tältä väliköltä ja yksi vielä isompi. Mutta sopiva kokohan riippuu naisenkin koosta ja mieltymyksistä ja miten sitä käyttää.
Sosiaalinen status: Ei tarvitse olla, kunhan ei ole erakko.
Kroppa: Kts. ulkonäkö osio. Vähän lihaksia, että jaksaa ottaa syliin, mutta ei tarvi olla mikään salihemmo.
Harrastukset: Ei missään nimessä mitään matkailuun liittyvää tai extreme-urheilua, mutta joku harrastus olisi hyvä olla. Jos on liikaa harrastuksia tai yksikin todella paljon aikaa vievä harrastus (kuten kalastaminen), ei ole aikaa parisuhteelle.
Ei tarvi viedä ulkomaille, mutta joku kotimaan reissukin olisi kiva kesälomalla. Ajokortti olisi suotavaa olla ja mielellään autokin, tai ainakin sen verran varaa, että voi vaikka bussilla matkustaa.
Ei tarvi olla viihdekeskus, mutta yhdessä pitäisi olla halua tehdä asioita. En halua parisuhdetta, jossa vain syödään ja nukutaan yhdessä.
Trollihan tämä tietysti oli, ja jokaisella on omat kriteerit. Voihan se olla, että se 8k+/kk tienaava asianajaja nainen haluaa sen vuorikiipeilevän laatikkoleukakirurgilääkärin, koska kukin tavoittelee omaa tasoaan - ja se on ihan täysin ok. En minäkään halua lyhyttä, lihavaa, kaljuuntunutta, huononäköistä työtöntä miestä, jolla ei ole rahaa tehdä mitään niitä asioita, joita minä haluan tehdä. Enkä tarvitse mitään rikasta ukkoa, jonka kanssa minulla ei ole mitään yhteistä, eikä varaa tehdä hänelle mieluisia asioita, koska en halua kenenkään elätiksi.
Ahhh kuvailit juuri täydellisen miehen! Paitsi että unohdit vielä listasta:
"Todella hyvä ja uskottava vaatemaku"
"Ihanat tuuheat ja tyylikkäät hiukset" (värillä ei väliä)
"Mieluiten siniset silmät, jos ruskeat niin mieluiten ehkä pähkinänruskeat mieluiten"
Tykkäisin myös et luonne olisi uskollinen, auttavainen, lämmin ja ihana
Miesvaatimus
Hengittää
Toivomus
Käy töissä tai ainakin etsii töitä aktiivisesti
Mielellään luottotiedot kunnossa ja jos ei ole, järkevä syy ja halu tehdä asialle jitain
Omaisuutta ja tuloja sen verran, että pärjää omillaan. En mielelläni ryhdy elättäjäksi, voin kyllä yhteisiä menoja maksella.
Mielellään suomenkielinen
Älä. Alkaa vain vituttamaan kun tuollaisia ihanuuksia ei ole tarpeeksi :(
Kas vain, oma mies ei täyttänyt yhtään kohtaa. Mitähän tässä pitäisi sitten tehdä?
Huomasitko,että tulit samalla paljastaneeksi syyn miksi olet täällä😅😂🤣🤠
Kyllä mulle on riittänyt tutkinto ulkomaisesta huippuyliopistosta, n. 6000 euron tulot, 200 000 euron omaisuus, noin 20 kaveria ja 4 hyvää ystävää, ei somea, 185 cm pituus, Ryan Goslingin ulkonäkö, 19 cm, introvertti joka ei ole kiinnostunut sosiaalisesta statuksesta, hoikka maantiepyöräilijän kroppa, purjehdus, pyöräily ja lautapelit hänellä harrastuksena, matkailu ei kiinnosta, ei hänellä ole kauheasti energiaa vaan tykkää ottaa rauhallisesti kotona.
En siis taida olla vaativa ollenkaan kun tuo yllä olevakin on kelvannut. N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan tuo on teidän kaappihomojen lista.
Naisten lista on oikeasti: rehellinen, luotettava, uskollinen, läsnä puolisolle ja lapsille, muut huomioon ottava. Ei ole alkoholisti joka riekkuu baareissa kavereiden kanssa joka viikonloppu. Ulkonäkö omaa silmää miellyttävä ja tämä ei tarkoita, että miehen pitää olla jumalaisen komea adonis. Riittää se omaa makua miellyttävä ja jokaisella naisella on oma makunsa.
Joo oli joskus yli 20v sitten. 2026 on eri maailma.
Ap
Riippuu, millaisten naisten kanssa olet tekemisissä. Naisia on yhtä erilaisia kuin miehiäkin. Naisissakin on pinnallisia, vastuuttomia, älyllisesti ja tunne-elämältä rajoittuneita, epärehellisiä, väkivaltaisia, päihdeongelmaisia, hyväksikäyttäviä, hyysääjiä ja kyvyttömiä tunnistamaan näitä ominaisuuksia vastapuolessa. Ja niin on miehissäkin. Samat arvot ja elämän kuviot omaavat sopii parhaiten yhteen.
Ap on tainnut viimeksi koskettaa naista vauvana synnytyslaitoksella.
Hei AP! Sun kannattaa seurata kotimaisia tosi TV sarjoja Unelmahäät, Maajussille morsian ja Supernanny Suomi. Näissä on kaiken maailman pariskuntia, joista ainakin minä olen ihmetellyt, että mitä se nainen/mies näkee tuossa puolisossaan? Miksi se on sen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittautukaa nyt hyvät naiset, jotka olette saaneet mieheksenne tuon katkeran maalaispoikamiehen laatiman listan mukaisen miehen!
Jokaisella naisella on oma miesmaku ja arvomaailma, jonka mukaan painottaa asioita. Aloitus käsittää naiset yhtenäiseksi massaksi.
Milloin sait viimeeksi ap?