Tässä naisten minimivaatimukset miehelle
Koulutus: Valmistunut ulkomaisesta huippuyliopistosta
Palkka: yli 5000e kk
Omaisuus: 350,000 +
Kavereita: 500+
Somessa seuraajia: 1000+ ( 50000 + paras jos haluaa että naisella pikkarit kostuu välittömästi)
Pituus: 190cm +
Henry Cavill ulkonäkö
Muna: yli 18cm ( Tasan 20cm ja paksu optimaalinen, ei liian iso)
Sosiaalisen statuksen pitää olla paras mahdollinen
Kroppa pitää olla 25v huippu-urheilijan vaikka ikää olisi 40v
Harrastukset: Vuorikiipeily, Extreme hypyt
Pitää pystyä viemään nainen ulkomaille vähintään viisi kertaa vuodessa
Pitää olla energinen 24h vuorokaudessa ja toimia viihdekeskuksena naiselle
Kommentit (63)
Mä haluaisin AP vähän tsempata sua. Olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 62 eri miehen kanssa. Heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen.
Komeus. Ei lapsia. Ei eläintarhaa kotona.
Oliko tämä nyt satiiria niistä iänikuisista naisten rima -listoista, vai näinkö pitkällä on manosfäärin joukkoharha?
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin AP vähän tsempata sua. Olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 62 eri miehen kanssa. Heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen.
Taas sä luuseri mainostat omaa säälittävyyttäsi.
Nuo ovat kylläkin sinun omat henkilökohtaiset vaatimuksesi miehelle. Eivät kenenkään muun. Sukupuolesta/sukupuolettomuudesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kohtuulliset vaatimukset mutta rahaa pitää olla selvästi enemmän. Oma mieheni vain 185cm mutta se on riittävä. Lisäksi pitää olla älykäs lasten geenien takia.
Ap:n geeneillä ei kannata lisääntyä.
Unelmamieheni on oppinut, sivistynyt ja lempeä. Hän omaa normaalit empatiataidot, on hyvä keskustelija ja kuuntelija ja hän on filosofinen. Hän on rauhallinen pohdiskelijaluonne. Hänellä on hyvä hygienia ja hän harrastaa liikuntaa mm. luonnonpuistoissa patikointia, kuten minä. Häntä kiinnostaa minun hyvinvointini ja hän haluaa tehdä elämästäni parempaa (kuten minä hänen) hän haluaa tuottaa minulle nautintoa myös seksissä (ihan joka kerta). Hän ei ole itsekäs.
En tiedä miltä hän näyttää, mutta en todellakaan unelmoi Henry Cavillista. Uskon, että miehet kuolaavat lihaksia ja maskuliinisia miehiä. Naiset pitävät naisellisimmista, pehmeämmäistä piirteistä. Jos joku julkkis pitäisi tähän esimerkiksi anta, niin sanoisin Tom Hiddleston. Kaunis hymy ja huoliteltu olemus, lempeät silmät ja hän on puhunut avoimesti olevansa feministi/naisasian puolella. Arvostan tuollaisia miehiä, vaikken mitään julkkiksia kuolaakaan.
Älkää korottako ulkoisia asioita liian korkealle. Pinta rapistuu, sisin jää jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Unelmamieheni on oppinut, sivistynyt ja lempeä. Hän omaa normaalit empatiataidot, on hyvä keskustelija ja kuuntelija ja hän on filosofinen. Hän on rauhallinen pohdiskelijaluonne. Hänellä on hyvä hygienia ja hän harrastaa liikuntaa mm. luonnonpuistoissa patikointia, kuten minä. Häntä kiinnostaa minun hyvinvointini ja hän haluaa tehdä elämästäni parempaa (kuten minä hänen) hän haluaa tuottaa minulle nautintoa myös seksissä (ihan joka kerta). Hän ei ole itsekäs.
En tiedä miltä hän näyttää, mutta en todellakaan unelmoi Henry Cavillista. Uskon, että miehet kuolaavat lihaksia ja maskuliinisia miehiä. Naiset pitävät naisellisimmista, pehmeämmäistä piirteistä. Jos joku julkkis pitäisi tähän esimerkiksi anta, niin sanoisin Tom Hiddleston. Kaunis hymy ja huoliteltu olemus, lempeät silmät ja hän on puhunut avoimesti olevansa feministi/naisasian puolella. Arvostan tuollaisia miehiä, vaikken mitään julkkiksia kuolaakaan.
Älkää korottako ulkoisia asioita liian korkealle. Pinta rapistuu, sisin jää jäljelle.
Lisään tähän listaan vielä: päihteeton, tupakoimaton, alkoton ja uskollinen. Unelmamieheni on siinä :)
Koska Henry Cavill on 185cm, hänellä ilmeisesti sitten vaikeuksia saada naisia vaikka näyttääkin Henry Cavillelta.
Kerropas sinä ensin minkälaiset vaatimukset sinulla on naiselle?
Miehen ainoa vaade 18-122-vuotiaalle tytölle; ole impi
Höpötiti höpsis! Vain muutama kriteeri on ehdoton, eli ainakin päihde- tai muu riippuvuusongelma ja nekin vain, jos ne eivät ole hallussa. Myös mielenterveyden haasteiden täytyy olla suunnilleen työn alla ainakin ja tämä sisältää ehdottomasti persoonallisuushäiriöt, varsinkin cluster B:n häiriötä. Elantonsa täytyy itse ansaita, mutta ei työttömyysjaksotkaan ajoittain ole ehdoton no no. Nuo eivät ole kovin kireitä vaatimuksia, mutta toki joitain kymmeniä prosentteja miehistä ei täytä noitakaan vaatimattomia kriteereitä.
Kuka ihme on Henry Cavill ja miksi muka pitäisi olla someseuraajia?
Miksi haluaisin lisääntyä tyhmän väkivaltainen kaljun ylipainoisen työttömän päihdeongelmaisen persujaäänestävän tatuoidun mt-potilaan kanssa, kun voisin saada kunnon miehen, jolla on hyvät geenit?
Silti kellään parisuhteessa olevalla ei ole tollaista. Paitsi Henry Cavillin tyttöystävällä.
Oletan, että tällainen harhaisuus on aplle terapeuttista. Syyn ymmärtämme kaikki.
Mietin juuri omaa miesystävääni. Kavereita on paljon ja puhelias luonteenlaatu, muutoin listasta ei täsmää mikään. Luonne, käytös ja sivistyneisyys sen sijaan ovat priimaa.
Ootteko ikinä aatellunna, varsinkin ap. , että tuo lista on 19- 35 vuotiaitten lista suunnilleen. Kun ikää ja järkeä tulee lisää niin kriteerit muuttuu.. tulee muuta henkisesti törkeää elämään .
Ihan kohtuulliset vaatimukset mutta rahaa pitää olla selvästi enemmän. Oma mieheni vain 185cm mutta se on riittävä. Lisäksi pitää olla älykäs lasten geenien takia.