Lue keskustelun säännöt.
Mörskässä asuminen
27.06.2026 |
Ja miehen elättinä olo herättää ihmisissä negatiivisia tunteita. Miksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänJa miehen elättinä olo herättää ihmisissä negatiivisia tunteita. Miksi?
Siis...Sinussa itsessäsihän ne negatiivisuutta herättävät, kun niistä täällä ihan jatkuvasti jankutat ja valitat? Mutta käännä nyt sitten tämäkin TAAS kaikkien muiden syyksi. Voi hyvän tähden!!