Eikäh……jopa ilon ja juhlinnan keskelläkin he vihaavat Harry Potter-hahmon luonutta naiskirjailijaa
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rowling ja Räsänen asuu niiden päässä vuokravapaasti 24/7
Päätellen yksittäisistä kylteistä aiheeseen liittyvässä taoahtumassa? Oletko huomannut kuinka paljon Rowling tuntuu ajattelevan lgbtq+ väkeä. Hän lähestulkoon vihaa entistä työntekijäänsä (joka oli lapsi työskennellessään hänelle) koska tämä kehtaa olla heistä eri mieltä kuin Rowling.
En ole huomannut enkä ole kuullutkaan hänen entisistä työntekijöistään. Näköjään olet yksi noista joiden päässä JK asuu😄
No, olen kieltämättä nähnyt uutisia yhdestä maailman kuuluisimmista ihmisistä. Mielenkiintoista sinänsä että nykykulttuuri on mennyt siihen että on noloa tietää jotain asiasta jota kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on tavallaan hauskaa: vaadimme, että kaikkia ja ihan jokaista kunnioitetaan omana itsenään, jokaisella on oikeus mielipiteeseen jna. - mutta ei niillä, joilla on erilainen mielipide kuin meillä! Emmekä me kunnioita niitä, joiden mielestä on normaalia olla hetero.
Jos näin on että kaikkia pitää kunnioittaa, niin miksi täällä "normaalit" heterot toivovat, että kulkueeseen osallistuvat ammutaan?
No ei kai se yksi häiriintynyt mitenkään edusta meitä normaaleja heteroita. Pientä rajaa tuohon yleistämiseen, sehän on vihapuhetta.
Yksi? Tässä ketjussa ole kolme tuollaista tappoviestiä, pidemmissä ketjuissa niitä on vielä enemmän.
Tietenkään suurin osa "normaaleista" heteroista, tai meistä heteroista muutenkaan, ei ole tuollaisia, mutta onhan tuota vihaa ja väkivallalla uhkailua todella, todella paljon.
Varmaan se sama pöpi niitä kuitenkin tänne suoltaa. Ei normalit ihmiset tuollaisia kirjoittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on tavallaan hauskaa: vaadimme, että kaikkia ja ihan jokaista kunnioitetaan omana itsenään, jokaisella on oikeus mielipiteeseen jna. - mutta ei niillä, joilla on erilainen mielipide kuin meillä! Emmekä me kunnioita niitä, joiden mielestä on normaalia olla hetero.
Jos näin on että kaikkia pitää kunnioittaa, niin miksi täällä "normaalit" heterot toivovat, että kulkueeseen osallistuvat ammutaan?
Kannattaa varmaan tarttua jonkun sekopäätrollin vihakirjoituksiin ja muodostaa niiden perusteella joku yleistävä mielikuva. Jep, tosi fiksua.
Tuohon samaan ideaanhan tämä koko ketju käytännössä perustuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei noiden marssijoiden viha Rowlingia kohtaan pohjimmiltaan johdu siitä, että Rowlingin mielestä miehet eivät saisi kilpailla naisten sarjoissa urheilukilpailuissa, vaan ihan siitä vassariluuserien ikuisesta kaunasta lahjakkaita, menestyneitä ja rikkaita kohtaan.
Miten vasemmistolaisuus kuuluu tähän asiaan? Onhan tuossa sateenkaari porukassa persujakin, ihan edustajissa asti.
On niin kulunutta tuo pride-meininki nykypäivänä. Ihme, että jengi jaksaa tuohon hössötykseen enää mukaan. Itsellä on kyllä homoja kavereina ja en käsitä sitä, että saavat asiasta paskaa niskaan tänäkin päivänä miesvaltaisilla työpaikoillaan. Minusta se on sivistymätöntä. Mutta en silti jaksa kiinnostua tuosta pride-hömpästä. Tuskin tuo sitä junttikansanosaa myöskään tavoittaa, joka haukkuu homoja siellä työpaikoilla.
Vierailija kirjoitti:
On niin kulunutta tuo pride-meininki nykypäivänä. Ihme, että jengi jaksaa tuohon hössötykseen enää mukaan. Itsellä on kyllä homoja kavereina ja en käsitä sitä, että saavat asiasta paskaa niskaan tänäkin päivänä miesvaltaisilla työpaikoillaan. Minusta se on sivistymätöntä. Mutta en silti jaksa kiinnostua tuosta pride-hömpästä. Tuskin tuo sitä junttikansanosaa myöskään tavoittaa, joka haukkuu homoja siellä työpaikoilla.
Ainakin mun teini-ikäiselle tyttärelleni, joka on homoseksuaali, pride on tärkeä juttu, ollut jo monta vuotta. Nuoret kaipaa usein sellaista tukea, vertaistukea, tunnetta että on muitakin samanlaisia ja heidät hyväksytään.
Vierailija kirjoitti:
Typeryyttä ja toksista kaunaa ei saa kytkettyä irti aktivistin päästä, koska se oli siellä jo lähdössä.
Kaikki tuo puna-aktivismimmehan hakee ryhmäänsä yhteenkuuluvuutta nimenomaan vihollisia osoittelemalla ja mahdollisimman toksisella käytöksellä niitä viholliseksi osoitettuja kohtaan. Ei tuohon porukkaan haluta järkeviä keskustelijoita, päinvastoin.
Siksipä palstakin on täynnä jatkuvasti törkeämpiä avauksia persuista ja hallituksesta, tai noista punaklubien vihaamista tahoista kuten rowling.
Jaahas. Täällä taas olkiukkoja rakennellaan.
t. 50 v. vihervassareita äänestävä täti, joka ei hyväksy Rowlingin canceloimista
Tuomiokirkon portailla on iso Valestiinan lippu. Valestiinalaiset vihaavat sukupuolivähemmistöjä eikä alueella ole ainuttakaan julkilesboa eikä -homoa. Länsirannalla homolta nuorelta mieheltä Abu Ahmad Marhialta irrotettiin pää pari vuotta sitten. Lesbot joutuvat elämään kaksoiselämää kun heidät naitetaan hikisille karvaisille ukoille lapsentekovälineiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noiden marssijoiden viha Rowlingia kohtaan pohjimmiltaan johdu siitä, että Rowlingin mielestä miehet eivät saisi kilpailla naisten sarjoissa urheilukilpailuissa, vaan ihan siitä vassariluuserien ikuisesta kaunasta lahjakkaita, menestyneitä ja rikkaita kohtaan.
Aivan, aivan. Kaikki kuuluisat kirjailijat, näyttelijät, muusikot yms. herättävät "vassariluusereissa" täsmälleen saman reaktion kuin Rowling. /s
Yksi kerrallaan näitä irrationaalisen vihan kohteeksi joutuvia ilmaantuu aina vaan lisää ja lisää.
Kieltämättä internet on luonut tietynlaisen sosiaalisen lynkkausmielialan. Mutt myös omilla teoilla on merkitystä. Rowling olisi voinut halutessaan jättää transsukupuoliset rauhaan ja olisi jäänyt historiaan rakastettuna lastenkirjailijana.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on tavallaan hauskaa: vaadimme, että kaikkia ja ihan jokaista kunnioitetaan omana itsenään, jokaisella on oikeus mielipiteeseen jna. - mutta ei niillä, joilla on erilainen mielipide kuin meillä! Emmekä me kunnioita niitä, joiden mielestä on normaalia olla hetero.
Niinpä.
Sekin on ironiaa parhaimmillaan, että nämä pri dett äjät vaativat että ihminen "saa olla oma itsensä", mutta se "omana itsenä oleminen" vaatii hormoneita, mutilointeja ja muuta plastiikkakirurgiaa kera valehtelun siitä kumpaa sukupuolta on.
Me jotka puhumme tosiasioita ja okemme sitä mitä oikeasti olemme, ilman draamaa ja valheita, emme pr ide ttä jien mielestä osaa olla "omia itsejämme" ja kärsimme itseinhosta, josta kuulemma johtuu että transväki on joutunut kritiikkimme kohteeksi. 😆
JK Rowlingillakin on varmaan tosi huono itsetunto kun tietää mikä on nainen ja mikä mies ja kumpaa sukupuolta itse on. Hyi mikä fasisti. ja konservatiivinstsi, miten kehtaakin. 😄
"Synnyin ihan väärin, yhyy, vaadin uuden kehon, uuden sukupuolen ja uuden synnyttäjän, en voi olla oma itseni ellei vaatimuksiini suostuta. Seta-setäkin sanoi että olen väärässä kehossa. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku ampuu muutaman friikin siitä kulkueesta.😁
Saisi ampua kaikki.
Lastenkin tappamista siis toivot?
Mitä lapset tuolla tekevät? "Olen (Nella) Niko 6v, transpoika"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noiden marssijoiden viha Rowlingia kohtaan pohjimmiltaan johdu siitä, että Rowlingin mielestä miehet eivät saisi kilpailla naisten sarjoissa urheilukilpailuissa, vaan ihan siitä vassariluuserien ikuisesta kaunasta lahjakkaita, menestyneitä ja rikkaita kohtaan.
Aivan, aivan. Kaikki kuuluisat kirjailijat, näyttelijät, muusikot yms. herättävät "vassariluusereissa" täsmälleen saman reaktion kuin Rowling. /s
Yksi kerrallaan näitä irrationaalisen vihan kohteeksi joutuvia ilmaantuu aina vaan lisää ja lisää.
Kieltämättä internet on luonut tietynlaisen sosiaalisen lynkkausmielialan. Mutt myös omilla teoilla on merkitystä. Rowling olisi voinut halutessaan jättää transsukupuoliset rauhaan ja olisi jäänyt historiaan rakastettuna lastenkirjailijana.
Rowlinghan oli täysin oikeassa puolustaessaan naisten omia tiloja pukuhuoneita, vankiloita jne. naisiksi naamioituvilta miehiltä ja siinä miten "biologinen sukupuoli on muuttumaton. Hän on todennut, että sukupuoleen liittyvät piirteet ja itsensä ilmaiseminen ovat sallittuja, mutta sukupuolen juridinen tai muu korjaaminen ei muuta ihmisen biologista perustaa. Hän on esimerkiksi sanonut, että trnaiset ovat naisia -ajattelu on käsitteenä tyhjä, eikä se muuta sitä tosiasiaa, että miehet eivät ole naisia." Samoin kuin alaikäisten peruuttamattomissa hoidoissa "Rowling on kyseenalaistanut sukupuolenkorjaushoitojen yleistymisen erityisesti nuorten ja alaikäisten kohdalla. Hän on verrannut nuorille suunnattuja hormonihoitoja ja leikkauksia uudenlaiseksi eheytyshoidoksi ja ilmaissut huolensa siitä, että nuoret tekevät peruuttamattomia päätöksiä mielenterveysongelmien varjolla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku ampuu muutaman friikin siitä kulkueesta.😁
Saisi ampua kaikki.
Lastenkin tappamista siis toivot?
Mitä lapset tuolla tekevät? "Olen (Nella) Niko 6v, transpoika"?
Varmaan viettävät kaunista kesäpäivää perheensä kanssa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku ampuu muutaman friikin siitä kulkueesta.😁
Saisi ampua kaikki.
Lastenkin tappamista siis toivot?
Mitä lapset tuolla tekevät? "Olen (Nella) Niko 6v, transpoika"?
Monilla homoseksuaaleilla ja transsukupuolisilla on lapsia, ja ovat tuolla koko perheenä.
Ja esim. minun tyttäreni (joka on lesbo) halusi 11-vuotiaana osallistua kulkueeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noiden marssijoiden viha Rowlingia kohtaan pohjimmiltaan johdu siitä, että Rowlingin mielestä miehet eivät saisi kilpailla naisten sarjoissa urheilukilpailuissa, vaan ihan siitä vassariluuserien ikuisesta kaunasta lahjakkaita, menestyneitä ja rikkaita kohtaan.
Vasemmistoaktivismi elää vihasta. Nuo tarvitsee vihollisen jota vihaamalla pitävät jäsenensä kiinnostuneina liikkeen projekteihin osallistumisesta. Ja näitähän riittää persuista äärioikeistoon, kaikkiin vasemmistolle vastaan sanoviin etc. Joka päivälle uusi toksinen viha-maalitusketju kuten palstallakin näkee, ja mediassa jossa nuo julkaisee myös.
Esim. 90-luvun lopussa tai 2000-luvun alussa vasemmistoliiton kellokkaat julkaisi kirjan "äärioikeisto suomessa" jolla lähdettin nostamaan nykyvasemmistoa vihan kautta valtaan. Ja tuolla tiellä ollaan edelleen kun katsoo miten mediat liki päivittäin jankuttaa äärioikeistosta vaikkei sitä kadulla näykään. Persut vedettiin jytkyn sattuessa samantien osaksi tuota taistelua, ja sekin jatkuu edelleen. Soinihan on populisti mutta niin kaukana äärioikeistosta kuin vain voi olla, muttei tää mediaa tai vasemmistoa mitenkään hidastanut. Väitteitähän tulee vain toistaa ja tyhmemmät uskoo.
Vastakkainasettelu ja viholliskuvat eivät kyllä ole pelkästään vasemmiston työkaluja.
Ja sieltä tuli taas ilmaista mainostusta Rowlingille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on tavallaan hauskaa: vaadimme, että kaikkia ja ihan jokaista kunnioitetaan omana itsenään, jokaisella on oikeus mielipiteeseen jna. - mutta ei niillä, joilla on erilainen mielipide kuin meillä! Emmekä me kunnioita niitä, joiden mielestä on normaalia olla hetero.
Jos näin on että kaikkia pitää kunnioittaa, niin miksi täällä "normaalit" heterot toivovat, että kulkueeseen osallistuvat ammutaan?
Kannattaa varmaan tarttua jonkun sekopäätrollin vihakirjoituksiin ja muodostaa niiden perusteella joku yleistävä mielikuva. Jep, tosi fiksua.
Se on totta, että täällä jylläävät kaikki sekopäät, mutta olen tässä joutessani selaillut facebookia ja aivan järkyttäviä kommentteja kirjoitetaan omalla naamalla. Viestit täällä ovat kevyttä kamaa niihin verrattuna.
Kannattaa varmaan tarttua jonkun sekopäätrollin vihakirjoituksiin ja muodostaa niiden perusteella joku yleistävä mielikuva. Jep, tosi fiksua.