Eikäh……jopa ilon ja juhlinnan keskelläkin he vihaavat Harry Potter-hahmon luonutta naiskirjailijaa
Kommentit (59)
Ei noiden marssijoiden viha Rowlingia kohtaan pohjimmiltaan johdu siitä, että Rowlingin mielestä miehet eivät saisi kilpailla naisten sarjoissa urheilukilpailuissa, vaan ihan siitä vassariluuserien ikuisesta kaunasta lahjakkaita, menestyneitä ja rikkaita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei noiden marssijoiden viha Rowlingia kohtaan pohjimmiltaan johdu siitä, että Rowlingin mielestä miehet eivät saisi kilpailla naisten sarjoissa urheilukilpailuissa, vaan ihan siitä vassariluuserien ikuisesta kaunasta lahjakkaita, menestyneitä ja rikkaita kohtaan.
Aivan, aivan. Kaikki kuuluisat kirjailijat, näyttelijät, muusikot yms. herättävät "vassariluusereissa" täsmälleen saman reaktion kuin Rowling. /s
Vastavuoroisesti 96% populaatiosta on alkanut vihaamaan heitä. Hyvin paskottu!
Typeryyttä ja toksista kaunaa ei saa kytkettyä irti aktivistin päästä, koska se oli siellä jo lähdössä.
Kaikki tuo puna-aktivismimmehan hakee ryhmäänsä yhteenkuuluvuutta nimenomaan vihollisia osoittelemalla ja mahdollisimman toksisella käytöksellä niitä viholliseksi osoitettuja kohtaan. Ei tuohon porukkaan haluta järkeviä keskustelijoita, päinvastoin.
Siksipä palstakin on täynnä jatkuvasti törkeämpiä avauksia persuista ja hallituksesta, tai noista punaklubien vihaamista tahoista kuten rowling.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noiden marssijoiden viha Rowlingia kohtaan pohjimmiltaan johdu siitä, että Rowlingin mielestä miehet eivät saisi kilpailla naisten sarjoissa urheilukilpailuissa, vaan ihan siitä vassariluuserien ikuisesta kaunasta lahjakkaita, menestyneitä ja rikkaita kohtaan.
Aivan, aivan. Kaikki kuuluisat kirjailijat, näyttelijät, muusikot yms. herättävät "vassariluusereissa" täsmälleen saman reaktion kuin Rowling. /s
Yksi kerrallaan näitä irrationaalisen vihan kohteeksi joutuvia ilmaantuu aina vaan lisää ja lisää.
Vierailija kirjoitti:
Ei noiden marssijoiden viha Rowlingia kohtaan pohjimmiltaan johdu siitä, että Rowlingin mielestä miehet eivät saisi kilpailla naisten sarjoissa urheilukilpailuissa, vaan ihan siitä vassariluuserien ikuisesta kaunasta lahjakkaita, menestyneitä ja rikkaita kohtaan.
Vasemmistoaktivismi elää vihasta. Nuo tarvitsee vihollisen jota vihaamalla pitävät jäsenensä kiinnostuneina liikkeen projekteihin osallistumisesta. Ja näitähän riittää persuista äärioikeistoon, kaikkiin vasemmistolle vastaan sanoviin etc. Joka päivälle uusi toksinen viha-maalitusketju kuten palstallakin näkee, ja mediassa jossa nuo julkaisee myös.
Esim. 90-luvun lopussa tai 2000-luvun alussa vasemmistoliiton kellokkaat julkaisi kirjan "äärioikeisto suomessa" jolla lähdettin nostamaan nykyvasemmistoa vihan kautta valtaan. Ja tuolla tiellä ollaan edelleen kun katsoo miten mediat liki päivittäin jankuttaa äärioikeistosta vaikkei sitä kadulla näykään. Persut vedettiin jytkyn sattuessa samantien osaksi tuota taistelua, ja sekin jatkuu edelleen. Soinihan on populisti mutta niin kaukana äärioikeistosta kuin vain voi olla, muttei tää mediaa tai vasemmistoa mitenkään hidastanut. Väitteitähän tulee vain toistaa ja tyhmemmät uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olenkin "suvakkihuo.a", niin olen Rowlingin kanssa samaa mieltä. Transmies ei ole nainen ja sillä hyvä. Eikä sukupuoli vaihdu pelkällä ilmoituksella, eli ei miehiä naisten pukuhuoneisiin, eikä urheilemaan naisten sarjoissa.
Samoin, olen "vihervassari" ja samaa mieltä Rowlingin kanssa, nainen on nainen ja transnainen on transnainen.
Rowling paha.
Pale/hamasterot hyvä.
Friikit järkikansaa👀
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on tavallaan hauskaa: vaadimme, että kaikkia ja ihan jokaista kunnioitetaan omana itsenään, jokaisella on oikeus mielipiteeseen jna. - mutta ei niillä, joilla on erilainen mielipide kuin meillä! Emmekä me kunnioita niitä, joiden mielestä on normaalia olla hetero.
Mikään ei ole niin ahdasmielinen kuin wokettava aakkosihminen pronomineineen.
Ei Rawling ole mikään oikeistokonservatiivi, hän on vaan perinteinen feministi.
Outoa kun tällä palstalla vasemmistolaisuus yhdistetään johonkin prideen. On siellä kulkueessa kokoomuslaisiakin ja toisaalta jotkut vanhat teollisuusvassarit eivät voi sietää pridea.
Vierailija kirjoitti:
Ei Rawling ole mikään oikeistokonservatiivi, hän on vaan perinteinen feministi.
Häh? Pilkkaako perinteiset feministit useinkin myös aseksuaaleja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on tavallaan hauskaa: vaadimme, että kaikkia ja ihan jokaista kunnioitetaan omana itsenään, jokaisella on oikeus mielipiteeseen jna. - mutta ei niillä, joilla on erilainen mielipide kuin meillä! Emmekä me kunnioita niitä, joiden mielestä on normaalia olla hetero.
Jos näin on että kaikkia pitää kunnioittaa, niin miksi täällä "normaalit" heterot toivovat, että kulkueeseen osallistuvat ammutaan?
No ei kai se yksi häiriintynyt mitenkään edusta meitä normaaleja heteroita. Pientä rajaa tuohon yleistämiseen, sehän on vihapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Rawling ole mikään oikeistokonservatiivi, hän on vaan perinteinen feministi.
Häh? Pilkkaako perinteiset feministit useinkin myös aseksuaaleja?
Ei hän ole pilkannut aseksuaaleja, ihan vain on sitä mieltä ettei kaikesta tarvitse tehdä identiteettikysymystä. Itsekin olen käytännössä aseksuaalisi mutta kammoksun sitä että siitäkin yritetään tehdä joku lgbt+-asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on tavallaan hauskaa: vaadimme, että kaikkia ja ihan jokaista kunnioitetaan omana itsenään, jokaisella on oikeus mielipiteeseen jna. - mutta ei niillä, joilla on erilainen mielipide kuin meillä! Emmekä me kunnioita niitä, joiden mielestä on normaalia olla hetero.
Jos näin on että kaikkia pitää kunnioittaa, niin miksi täällä "normaalit" heterot toivovat, että kulkueeseen osallistuvat ammutaan?
No ei kai se yksi häiriintynyt mitenkään edusta meitä normaaleja heteroita. Pientä rajaa tuohon yleistämiseen, sehän on vihapuhetta.
Yksi? Tässä ketjussa ole kolme tuollaista tappoviestiä, pidemmissä ketjuissa niitä on vielä enemmän.
Tietenkään suurin osa "normaaleista" heteroista, tai meistä heteroista muutenkaan, ei ole tuollaisia, mutta onhan tuota vihaa ja väkivallalla uhkailua todella, todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Rawling ole mikään oikeistokonservatiivi, hän on vaan perinteinen feministi.
Häh? Pilkkaako perinteiset feministit useinkin myös aseksuaaleja?
Ei hän ole pilkannut aseksuaaleja, ihan vain on sitä mieltä ettei kaikesta tarvitse tehdä identiteettikysymystä. Itsekin olen käytännössä aseksuaalisi mutta kammoksun sitä että siitäkin yritetään tehdä joku lgbt+-asia.
No olihan se nyt ilmiselvästi pilkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on tavallaan hauskaa: vaadimme, että kaikkia ja ihan jokaista kunnioitetaan omana itsenään, jokaisella on oikeus mielipiteeseen jna. - mutta ei niillä, joilla on erilainen mielipide kuin meillä! Emmekä me kunnioita niitä, joiden mielestä on normaalia olla hetero.
Semmoista suvaitsevaistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olenkin "suvakkihuo.a", niin olen Rowlingin kanssa samaa mieltä. Transmies ei ole nainen ja sillä hyvä. Eikä sukupuoli vaihdu pelkällä ilmoituksella, eli ei miehiä naisten pukuhuoneisiin, eikä urheilemaan naisten sarjoissa.
Sama täällä. Olen sinänsä vähemmistöjen oikeuksien kannattaja, mutta liika on liikaa.
Tuommoinen maalitus on lisäksi todella alhaista, enkä hyväksy sitä.
En ole huomannut enkä ole kuullutkaan hänen entisistä työntekijöistään. Näköjään olet yksi noista joiden päässä JK asuu😄