Onko Tuska festivaali kopio Meksikolaisesta kuolleiden juhlapäivästä?
Día de Muertos, kuolleiden päivä jota vietetään marraskuun 1 pnä.
Kommentit (5)
Onko se meksikoilainen juttu myös raskaan metallimusiikin festivaali?
Lol just taas- Et ole ikinä kuullut että Suomi on aina ollut synkän metallin maa ja täällä järjestetään metallifestareita? ;)
alkaa oleen hevaritkin niin etuoikeutettua porukkaa ettei ole varaa osallistua kemuihin. kallista kuulua mihinkään porukkaan nykyään
Vierailija kirjoitti:
Lol just taas- Et ole ikinä kuullut että Suomi on aina ollut synkän metallin maa ja täällä järjestetään metallifestareita? ;)
Viittaako "aina ollut synkän metallin maa" jonnekin hämyiseen historiaan, kenties jonnekin synkkään viikinkien aikakauteen, Ulfberth miekkoihin ja noitavainoihin?
Ei ole