jos menisin alastoman naisen kanssa saunaan, niin kyllä se alkaisi nousta
ajatuksista huolimatta, koska se on refleksi. Siis se että pippeli alkaa nousta
Kommentit (24)
Onneksi ap:lla ei ole sitä riskiä että naisen kanssa saunaan päätyisi.
Vierailija kirjoitti:
on, tuhaan siellä vittuilet
Vierailija kirjoitti:
just olin, eli pidä se iso pääsi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
joku käkkäräpääkö siellä koittaa vittuilla menkkakivuissaan
Mulla ei, minulla on se self kontrooli ja tarvittaessa kondoomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
just olin, eli pidä se iso pääsi kiinni.
Ap on kikkelilaudemies hih hih.
Mulla nousee vaan yksin, ei naisen kanssa.
opiskeluaikoina oli pari kertaa kuussa yhteisssaunoja ainejärjestön ja kanssa & muita sitsejä ja suurimmaksi osaksi siellä oli agendassa ihan muita juttuja kuin miesten nousemisajatukset. Ehkä mielikuvissa tuollainen seksuaalinen toimintaa esiintyy mutta käytännössä tilanne ja ympäristö sanelee sen, että seksuaalisuus on toissijainen asia.
Koittakaa mennä nakurannoille tuolla asenteella niin poliisi pamputtaa taas.Mikä teitä vaivaa kulli pystyyn kun näette naisen takapuolen, varokaa se voi olla oma äitinne joka kumartuu kengän nauhoja sitomaan.
Ei todellakaan nouse ruman naisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
T: Mörkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naama ei ole kohde , joten mitä itket onko sulla vielä billu hakusessa kun äitee ei ole antanut ja täti veteli sinua korville kun vonkasit .
Femcelillä taas insestit mielessä, kannattas varmaan mennä hoitoon
Olin kerran kahden ladyn kanssa saunassa. Olivat 15 v vanhempia. Aika irstasta oli, yllätti tällaisen kiltin pojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naama ei ole kohde , joten mitä itket onko sulla vielä billu hakusessa kun äitee ei ole antanut ja täti veteli sinua korville kun vonkasit .
Femcelillä taas insestit mielessä, kannattas varmaan mennä hoitoon
No miksi roikut vielä täällä , lennä yli käenpesän mutta älä tapa inkkaria.Onko fencelli yhtä kuin viisi putkaa? jos on niin mene jo .
Mulla jököttää jo pelkkä ajatus naapurin puuman kanssa saunominen. Olen jo päässyt puuman makuun.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jököttää jo pelkkä ajatus naapurin puuman kanssa saunominen. Olen jo päässyt puuman makuun.
Sitkun näät sen kulahtaneen ihon niin ei enää kiihota
Tässä on sen verran paljon alastomien naisten kanssa oltu, ettei todellakaan nouse tuossa tilanteessa. Sauna on epäseksuaalinen tila, eikä siellä panemisesta tykkää kuin korkeintaan teinit ja punakat vanhatpojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitkun näät sen kulahtaneen ihon niin ei enää kiihota
Ainakin joillakin puumilla on hyvä ja pehmeä iho. Nassussa voi olla uurteita, mutta ei haittaa. Näillä antavilla puumilla on kiimainen ja tiukka pillu.
Mene jonkun läskin rumiluksen kanssa.