Miltähän tuntuisi olla noin hyvännäköinen ja suosittu kuin Mirella?
Vaikea kuvitellakaan. Noin kaunis ja vielä Suomen suosituin artisti, ja noin nuorena.
Kommentit (158)
En haluaisi että minussa olisi romaniverta.
Missä se (oletettu) mies nyt on, joka halusi vertailla mitättömän Mirellan tuloja omiinsa? :)
Monella nuorella artistilla kihahtaa jaffa päähän. Hetken kestää suosio ja sitten alkaa alamäki.
Olisihan se upeaa olla noin nuori ja lumoavan kaunis. Miten täällä on näin paljon kateellisia ihmisiä? Vai ei ole kaunis...kannattaisiko mennä ensin peilin eteen ja sitten kadulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun nimi voi olla Mirella ?
Kuulosta aika tavalliselta ja suomalaiseen suuhun luontevalta. On niitä paljon oudompiakin nimiä muodissa nykyään.
Jos nimi on Mirella, se hankaloittaa työllistymistä.
Mirellalla on paljon kovemmat tulot kuin sinulla.
No kerropa paljonko hän tienaa vuodessa rehellisellä työllä, niin verrataan.
Varmaan joitain satoja tuhansia?
Ja millä hän tienaa nämä "joitain satoja tuhansia"?
Aivan kuin et tietäisi? Hän on suosittu laulaja. Sellainen saa tuloja ainakin radiosoitosta, suoratoistokuunteluista, keikkamyynnistä ja kaikesta julkkiksille tyypillisestä oheissälästä (kaupalliset yhteistyöt varmaankin ja jotkut sensellaiset).
Ei voi olla kovin suosittu, kun en ole koskaan kuullutkaan ja kuuntelen radiota paljon. Mitä biisejä hänellä on?
Ehkä Mirella ei siellä sun pappakanavillasi soi. Olin Provinssissa, ja päälavan edusta oli aivan täynnä, kun Mirella siellä esiintyi.
Olen nainen. En kuuntele pappakanavia. 😆
Vierailija kirjoitti:
Missä se (oletettu) mies nyt on, joka halusi vertailla mitättömän Mirellan tuloja omiinsa? :)
Kun ei se ollut mies. Olen nainen, enkä saanut vastausta mistä ne tulot tulee, koska yhdellä ns. hitillä, jota harva on kuullut ei tienata satoja tuhansia.
Piti googlettaa. Aika tavallisen näköinen, mutta näyttää ikäistään vanhemmalta. Nenäleikkauksessa voisi poistaa tuon kyhmyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen näköinenhän tuo on.
Jaa, no rima on aika korkealla sitten tavallisen näköisille naisille. :D
Kaupassa tulee joka päivä paremman näköisiä vastaan että aika peruspirkko. Vähän keskivertoa paremman näköinen, tai sitten minulla on ihan erilainen maku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ikinen suomalainen mies olisi valmis antamaan mitä vain, että saisi itselleen tuollaisen naisen kuin hän.
Antaisin ihan mitä vaan että elämässäni ei olisi ainuttakaan äm-annea.
Joo, aivan niin kuin antaisit pakit Mirellalle, jos tulisi tilaisuus olla hänen kanssaan... :DD
No minä en ainakaan tollaisen pissiksen kanssa olis
Järkeä ei vain ole kauniiseen päähänluotu, eikö se seurustele jonkun pellen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei se ollut mies. Olen nainen, enkä saanut vastausta mistä ne tulot tulee, koska yhdellä ns. hitillä, jota harva on kuullut ei tienata satoja tuhansia.
Saithan. Lue uudelleen.
Voisiko olla, että et vain taaskaan tiedä tarpeeksi asiasta, josta puhut, kun puhut vain yhdestä ns. hitistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun nimi voi olla Mirella ?
Kuulosta aika tavalliselta ja suomalaiseen suuhun luontevalta. On niitä paljon oudompiakin nimiä muodissa nykyään.
Jos nimi on Mirella, se hankaloittaa työllistymistä.
Mirellalla on paljon kovemmat tulot kuin sinulla.
No kerropa paljonko hän tienaa vuodessa rehellisellä työllä, niin verrataan.
Vuonna 2025 vähän yli 700000€. Tietysti jos et pidä artistin hommia rehellisenä työnä, niin sitten varmaan voitat.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Mirella?
Mietin samaa. Nevöhööd. Ilmeisesti ap itse, joka haaveilee olevansa julkkis.
Kuuntelin pari biisiä. Ei minun musiikkimakuun kolahda, kun kuuntelen mieluummin rockia ja bluesia ta sitten vanhaa heavya.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä Mirellasta huomaa miten kuplautunut nykymaailma on, minun kuplaani hän kurkisti viimekesänä sattumalta jossain tv:n kesäkonsertissa. Suloinen nuori tyttö, millaista musiikkia en muista, joku hämärä mielikuva jäi, että lähtikö itkien pois kesken jonkun keikan.
Jos nyt tulisi vastaan en tuntisi, jos laulaisi radiossa en tuntisi.
Ilmeisesti oman kuplansa suosikki, toivottavasti on ihailtu musiikkinsa vuoksi, ei katoavan suloisuuden.
Eikös hänen kappaleensa ollut Suomen kuunnelluin, oliko se että vuoden kuunnelluin tai jotain? Se hänen "kuplansa" on siis koko Suomen kokoinen. Hänhän oli linnan juhlissakin esiintymässä.
Voi olla, mutta joku linnankuhlat on niin tunkkainen muinaisperinne, että en tiedä kuka niitä jaksaa tuijottaa. Kuuntelen työreissuilla aika paljon radiota, mutta en siltikään osaisi nimetä yhtäkään hänen biisiään. Naama tuttu lähinnä iltalehdistä.
Näin ne kuplat on meillä erilaisia.
Eihän kyse ole siitä, että mitä mieltä kukin on Linnan juhlista. Kyse on siitä, että sinne ei ihan ketä tahansa popparia kutsuta esiintymään.
Niitä muuten katsoi 2,2 miljoonaa ihmistä.
Olisko ollut siä jatkoilla, katsoin linnan juhlia mutten ainakaan sitä noteerannut.
Oli sekä itse vastaanotolla että jatkoilla.
Typy lauleskelee nasaalilla niinkui 90-luvun tyttöbändit konsanaan. Nylon beat-soudi. Ei nappaa yhtään. Kuuntelin youtubesta. Yks biisi kuulosti tutulta. Se timanttei.
Vierailija kirjoitti:
Mitalla on tosi söötti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi muuten jäädä yhden hitin ihmeeksi. En oo ainakaan kuullut häneltä muita biisejä. Ja tuo laulutapa ei ole kauhean iätön. Voisi olla vähän hassu jonkun kaikenkokeneen 40-vuotiaan paulakoivuniemen suusta.
Toivottavasti on älynnyt pistää nyt tienaamansa rahat talteen.
Taitaa niitä hittejä olla jo nyt enemmän kuin yksi.
Mirellalla on julkaistuna n. 20 kpl. Ja yhteensä niitä on kuunneltu n. 200 miljoonaa kertaa eli n. 10 milj/laulu. Mahtaa olla Suomen ennätys. Liekö JVG:llä tai Cheekilläkään samaa keskiarvoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saithan. Lue uudelleen.
Voisiko olla, että et vain taaskaan tiedä tarpeeksi asiasta, josta puhut, kun puhut vain yhdestä ns. hitistä?
Mirella itsekö se siellä kirjoittelee? Opettele laulamaan. Nyt laulat nenän kautta. 😆
30 on naisen parasta aikaa :)