Mitä jos kouluttautuisi kampaajaksi. Heiltä ei tässä tekoälymaailmassa työt lopu
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varhaiskasvatuksessa ei työt lopu.
Lapset loppuu kun ihmiset eivät enää pariudu saati tee jälkikasvua
Niin paljon Purra teki päällekkäisleikkaukdia että ei yksinkertaisesti ole varaa tedä lapsia....persut voi tehdä lapsia tähän köyhyyteen niin paljon kun perse kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varhaiskasvatuksessa ei työt lopu.
Purra leikkasi puolet pis varhaiskasvatuksesta, lasten pyykisestä hoidosta , kuntoutuksesta jne...tämä hallitus talloi lapsetkin, ei ainostatan vammaisia ja vanhuksia ym...
......ja sairaanhoitajia jäi sadottain työttömäksi KUN Purra ja Juuso lakautteli niin paljon terveydenhuolto alalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei, näitä on jo aivan liikaa vrt kysyntä.
Siis liikaa ylihinnoiteltuja. Vaikka kuinka kotikäynti jossakin palvelutalossa jossa asiakkaita vierekkäin ja parturi samalta kylältä. Pelkkä hiusten leikkaus 40 -50€ on jo kohtuuton.
Tuosta kun otetaan verot ja kulut pois, jää kampaajalle noin 15 eur. Loput menee yhteiskunnan pohjattomiin taskuihin erilaisina maksuina. Mikä sinun mielestäsi olisi siis oikea hinta? Onko 15 eur ammattilaiselle palkkana liikaa?
Sehän riippuu siitä, kuinka kauan aikaa menee. Omien pitkien hiusren tasaamiseen menee 20 minuuttia. Kipuraja tuli vastaan, kun siitä veloitettiin 45e. Lopputulos, että en käy enää kampaajalla ennen kuin löydän halvemman paikan. Pidän ponnarilla. Edellinen kampaaja veloitti 32e tuosta tasauksesta, mutta hän jäi eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varhaiskasvatuksessa ei työt lopu.
Purra leikkasi puolet pis varhaiskasvatuksesta, lasten pyykisestä hoidosta , kuntoutuksesta jne...tämä hallitus talloi lapsetkin, ei ainostatan vammaisia ja vanhuksia ym...
Lopeta jo. Täysin mautonta spämmätä jokainen keskustelu ja palsta tällä valehtelulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei, näitä on jo aivan liikaa vrt kysyntä.
Siis liikaa ylihinnoiteltuja. Vaikka kuinka kotikäynti jossakin palvelutalossa jossa asiakkaita vierekkäin ja parturi samalta kylältä. Pelkkä hiusten leikkaus 40 -50€ on jo kohtuuton.
Tuosta kun otetaan verot ja kulut pois, jää kampaajalle noin 15 eur. Loput menee yhteiskunnan pohjattomiin taskuihin erilaisina maksuina. Mikä sinun mielestäsi olisi siis oikea hinta? Onko 15 eur ammattilaiselle palkkana liikaa?
Sehän riippuu siitä, kuinka kauan aikaa menee. Omien pitkien hiusren tasaamiseen menee 20 minuuttia. Kipuraja tuli vastaan, kun siitä veloitettiin 45e. Lopputulos, että en käy enää kampaajalla ennen kuin löydän halvemman paikan. Pidän ponnarilla. Edellinen kampaaja veloitti 32e tuosta tasauksesta, mutta hän jäi eläkkeelle.
Minä teen kotona tuttavaringille pimeesti kampaajan töitä kun jäimme mieheni kanssa työttömäksi työnantajan konkurssin takia. Hyvä että nuorena kävin amisen hiustenhoutoalalta.
Ihmiset leikkaavat nykyisin itse hiukset.
Kampaajia aina tarvitaan. Siinä mielessä hyvä uravalinta. Joskaan ei sillä alalla kukaan rikastumaan pääse. Vaan niinhän se on valtaosassa tavallisia töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset leikkaavat nykyisin itse hiukset.
Moni käy myös kampaajalla.
Ei heillekään riitä töitä. Nytkään ihmisillä ei ole varaa käydä parturissa.
Vaimo leikkaa minun hiukset ja minä leikkaan vaimon hiukset. Ei ole tosiaan varaa maksaa tästä 50e, kun kotona hoituu ilmaiseksi.
Kampaaja on sellainen ammatti, missä ei edes mitään ammattitaitoa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei, näitä on jo aivan liikaa vrt kysyntä.
Siis liikaa ylihinnoiteltuja. Vaikka kuinka kotikäynti jossakin palvelutalossa jossa asiakkaita vierekkäin ja parturi samalta kylältä. Pelkkä hiusten leikkaus 40 -50€ on jo kohtuuton.
Tuosta kun otetaan verot ja kulut pois, jää kampaajalle noin 15 eur. Loput menee yhteiskunnan pohjattomiin taskuihin erilaisina maksuina. Mikä sinun mielestäsi olisi siis oikea hinta? Onko 15 eur ammattilaiselle palkkana liikaa?
Sehän riippuu siitä, kuinka kauan aikaa menee. Omien pitkien hiusren tasaamiseen menee 20 minuuttia. Kipuraja tuli vastaan, kun siitä veloitettiin 45e. Lopputulos, että en käy enää kampaajalla ennen kuin löydän halvemman paikan. Pidän ponnarilla. Edellinen kampaaja veloitti 32e tuosta tasauksesta, mutta hän jäi eläkkeelle.
Minä teen kotona tuttavaringille pimeesti kampaajan töitä kun jäimme mieheni kanssa työttömäksi työnantajan konkurssin takia. Hyvä että nuorena kävin amisen hiustenhoutoalalta.
Provohan tämä on mutta silti kysäsen. Entä sitten jos/kun joku tuosta teidän tuttavaringistä suivaantuu sinuun ja ilmoittaa verottajalle sekä kelalle pimeästä työstä. Mittes sitten suu pannaan. Hyäkin kaveri saattaa tehdä sulle oharit.
Se tai lähihoitaja. Siinä vaihtoehdot.