Lue keskustelun säännöt.
Jos haluamme woltit ja vuokraskuutit pois kaduiltamme, meidän ei pidä käyttää niitä vaan käyttää päätämme
26.06.2026 |
Niin yksinkertaista. He eivät voi hyötyä meistä jos me emme käytä heidän paskapalvelujaan. He nuuhkivat ilmaa kuonoillaan, lähtevät.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi haluaisimme?
Vuokraskuutit haluan kyllä pois koska liikenneturvallisuus.. Miksi skuuttiyritystä ei rankaista vaarallisesti jätetyistä paskaskuuteista? Woltin markkinahäirikkömäisen paskamaisjärjettömänmuttahyeenamaisen ansaintalogiikan tietäen haluan senkin pois. Eivät ole Jumalan suunnittelemia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta miksi haluaisimme?