Ihminen jäi taas junan alle pk-seudulla - mistä kyse?
Ei kait nämä kaikki mitään it.sareita ole?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.
Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.
Älä puhu sontaa. Rahat vaan ei riitä kaikkeen kun maahantulijoita jotka ei hyödytä yhteiskuntaa on liikaa.
Meidän on leikattava yritystukia ja nostettava rikkaimman kymmenyksen veroja. Kuuluu niidenkin loispummien jo pikkuhiljaa osallistua.
Loispummien? Käytännössä pitävät etuusjärjestelmää pystyssä veroillaan. Idi ootti.
Eivät pidä vaan lintsaavat maksuista jatkuvasti. Viimeksi tämä Orpon hallitus auttoi Suomen raharikkaita lintsaamaan taas enemmän. Laskun maksaa mielenterveystyö, jolta leikataan jälleen lisää jotta loispummi kokoomuslainen saisi sikailla.
Vedä kom mari ittes kiikkuun. Mitään todellista faktaa sulla ei ole esittää. Lukuja. Prosentteja. Sä vaan vihaat varakkaita, koska olet katkera omasta saamattomuudestasi.
Suomen rikkaat lintsaavat veronmaksusta jatkuvasti. Viimeksi tämä Orpon hallitus auttoi Suomen raharikkaita lintsaamaan veroista taas enemmän hulppeilla veronalennuksilla. Laskun maksaa mielenterveystyö, jolta leikataan jälleen lisää jotta loispummi kokoomuslainen saisi sikailla.
Juu juu. Joku tienaa miljoonan ja maksaa siitä tuloveroa 500 tonnia vuodessa. Enemmän kuin sä elämässäsi. Kehtaat vielä ulista saatanan kommunistipummi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuo varmaan kaikki ovat niitä itsekkäiden itsemurhaajien tekemisiä. Voisivat kyllä tappaa itsensä ihan jossain muuallakin, kun pilata kukaties jonkun toisenkin elämä eli näissä tapauksissa sen junakuskin. Vaikka se kuski mitä tekisi, niin ei se juna nopeasti pysähdy ja se näky, kun ihminen on siinä raiteilla ja jää sinne junan alle on sellainen, että se ei unohdu ikinä. Pahimmillaan vie kuskin työkyvyn, mielenterveyden ja jos töihinsä vielä palaa, niin varmasti on ajatuksissa, että mitä, jos taas .... Ihan sama, jos joku menee ja tahallaan törmää rekkaan henkilöautollaan.
Ja eutanasian vastustajat vetoavat siihen, että eutanasiaa ei tarvita; jokainen voi hoidella asian itse junien ja rekkojen parissa.
Ei ole kohdin koskaan.
Naapurimaassa on tehty toisinpäin eli paikalliset tekivät sitä tulijoille. En tiedä nykytilannetta, kun sieltä ei oikein saada uutisia nykyään. Kauhea rikos joka tapauksessa.