Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen jäi taas junan alle pk-seudulla - mistä kyse?

Vierailija
26.06.2026 |

Ei kait nämä kaikki mitään it.sareita ole?

https://www.lansivayla.fi/paikalliset/9568827

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.

Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.

Älä puhu sontaa. Rahat vaan ei riitä kaikkeen kun maahantulijoita jotka ei hyödytä yhteiskuntaa on liikaa.

Vierailija
22/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-piikki syynä. Varma tieto.

-kouluttamaton foliopää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin espoota

Mäkkylä, se on linkin uutisessa.

Vierailija
24/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.

Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.

Älä puhu sontaa. Rahat vaan ei riitä kaikkeen kun maahantulijoita jotka ei hyödytä yhteiskuntaa on liikaa.

Meidän on leikattava yritystukia ja nostettava rikkaimman kymmenyksen veroja. Kuuluu niidenkin loispummien jo pikkuhiljaa osallistua.

Vierailija
25/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keppostelua? Ulkomaillahan näitä on ollut että moniosaajat työntävät valkoihoisia junaraiteille...

Vierailija
26/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniääliö oikaisee ratapihan poikki kun alikulkutunneliin on peräti 50 metriä matkaa. Sama tapaus kuin ohittajalla, joka kuvittelee ehtivänsä ohi vaikka rekka tulee vastaan. Tyhmyyttä ja itsetuhoisutta on monesti vaikea erottaa toisistaan.

Junan alle jää Suomessa joka vuosi yli 70 ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.

Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.

Ei mitään tolkkua kirjoituksessasi. Ei ole kuljettajan syy, jos joku päättää hypätä

Vierailija
28/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa nuoret tekee itsemurhia maailman kolmanneksi eniten, vaikka lääkkeitä syövät maailman eniten. Lähde: UNICEF https://www.unicef.org/innocenti/reports/child-well-being-unpredictable…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.

Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.

Älä puhu sontaa. Rahat vaan ei riitä kaikkeen kun maahantulijoita jotka ei hyödytä yhteiskuntaa on liikaa.

Meidän on leikattava yritystukia ja nostettava rikkaimman kymmenyksen veroja. Kuuluu niidenkin loispummien jo pikkuhiljaa osallistua.

Loispummien? Käytännössä pitävät etuusjärjestelmää pystyssä veroillaan. Idi ootti.

Vierailija
30/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.

Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.

Ei mitään tolkkua kirjoituksessasi. Ei ole kuljettajan syy, jos joku päättää hypätä

Kuljettajan mielenterveys olisi pelastunut kun yhteiskunta olisi auttanut itssemurrhhaajaa, jolloin tämä olisi jättänyt tekonsa tekemättä.

Tietenkään en odota aivopestyn persun ymmärtävän näinkin kauhean monimutkaisia syy-seuraussuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin espoota

Mäkkylä, se on linkin uutisessa.

et ois kertonu, sehän lukee kissankokoisilla kirjaimilla uutisessa!

Vierailija
32/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pakenee Orpo-Purraa tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.

Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.

Älä puhu sontaa. Rahat vaan ei riitä kaikkeen kun maahantulijoita jotka ei hyödytä yhteiskuntaa on liikaa.

Meidän on leikattava yritystukia ja nostettava rikkaimman kymmenyksen veroja. Kuuluu niidenkin loispummien jo pikkuhiljaa osallistua.

Loispummien? Käytännössä pitävät etuusjärjestelmää pystyssä veroillaan. Idi ootti.

Eivät pidä vaan lintsaavat maksuista jatkuvasti. Viimeksi tämä Orpon hallitus auttoi Suomen raharikkaita lintsaamaan taas enemmän. Laskun maksaa mielenterveystyö, jolta leikataan jälleen lisää jotta loispummi kokoomuslainen saisi sikailla.

Vierailija
34/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junan alle ei kukaan joudu vahingossa edes asemilla ja pkseudulla ratapihoille on hankala pääsy vahingossa.

Eikös ne radanvarren aidat rikota heti, jotta pääsee oikaisemaan raiteiden yli?

Tuolla ei ole mitään järkeä hyppiä aitojen yli oikoakseen koska se toinen puoli on vain metsää

jossa pikku kävelytie, eikä siellä asu kuin kourallinen ihmisiä

nopeammin pääsee laitureita pitkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.

Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.

Ei mitään tolkkua kirjoituksessasi. Ei ole kuljettajan syy, jos joku päättää hypätä

Mä kyllä ymmärsin. Sä taas et selvästi todellakaan ymmärtänyt.

Vierailija
36/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hallitus

Vierailija
37/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.

Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.

Älä puhu sontaa. Rahat vaan ei riitä kaikkeen kun maahantulijoita jotka ei hyödytä yhteiskuntaa on liikaa.

Meidän on leikattava yritystukia ja nostettava rikkaimman kymmenyksen veroja. Kuuluu niidenkin loispummien jo pikkuhiljaa osallistua.

Loispummien? Käytännössä pitävät etuusjärjestelmää pystyssä veroillaan. Idi ootti.

Eivät pidä vaan lintsaavat maksuista jatkuvasti. Viimeksi tämä Orpon hallitus auttoi Suomen raharikkaita lintsaamaan taas enemmän. Laskun maksaa mielenterveystyö, jolta leikataan jälleen lisää jotta loispummi kokoomuslainen saisi sikailla.

Vedä kom mari ittes kiikkuun. Mitään todellista faktaa sulla ei ole esittää. Lukuja. Prosentteja. Sä vaan vihaat varakkaita, koska olet katkera omasta saamattomuudestasi.

Vierailija
38/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkylän asemalla ei pysähdy junat tänä kesänä. Mietin tekeekö se paikasta ihanteellisen tuohon kun kaikki junat ajaa vauhdilla ohi. 

Vierailija
39/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.

Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.

Älä puhu sontaa. Rahat vaan ei riitä kaikkeen kun maahantulijoita jotka ei hyödytä yhteiskuntaa on liikaa.

Meidän on leikattava yritystukia ja nostettava rikkaimman kymmenyksen veroja. Kuuluu niidenkin loispummien jo pikkuhiljaa osallistua.

Loispummien? Käytännössä pitävät etuusjärjestelmää pystyssä veroillaan. Idi ootti.

Eivät pidä vaan lintsaavat maksuista jatkuvasti. Viimeksi tämä Orpon hallitus auttoi Suomen raharikkaita lintsaamaan taas enemmän. Laskun maksaa mielenterveystyö, jolta leikataan jälleen lisää jotta loispummi kokoomuslainen saisi sikailla.

Vedä kom mari ittes kiikkuun. Mitään todellista faktaa sulla ei ole esittää. Lukuja. Prosentteja. Sä vaan vihaat varakkaita, koska olet katkera omasta saamattomuudestasi.

Suomen rikkaat lintsaavat veronmaksusta jatkuvasti. Viimeksi tämä Orpon hallitus auttoi Suomen raharikkaita lintsaamaan veroista taas enemmän hulppeilla veronalennuksilla. Laskun maksaa mielenterveystyö, jolta leikataan jälleen lisää jotta loispummi kokoomuslainen saisi sikailla.

Vierailija
40/44 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla asemalla tarvitse mihinkään oikoa ja kaikille kiskoille pääsee, ei ole aitoja. Junat ohittavat aseman kovalla vauhdilla. Voi vahingossa vaikka horjahtaa kiskoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme