Ihminen jäi taas junan alle pk-seudulla - mistä kyse?
Ei kait nämä kaikki mitään it.sareita ole?
Kommentit (44)
K-piikki syynä. Varma tieto.
-kouluttamaton foliopää
Vierailija kirjoitti:
Missä päin espoota
Mäkkylä, se on linkin uutisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.
Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.
Älä puhu sontaa. Rahat vaan ei riitä kaikkeen kun maahantulijoita jotka ei hyödytä yhteiskuntaa on liikaa.
Meidän on leikattava yritystukia ja nostettava rikkaimman kymmenyksen veroja. Kuuluu niidenkin loispummien jo pikkuhiljaa osallistua.
Keppostelua? Ulkomaillahan näitä on ollut että moniosaajat työntävät valkoihoisia junaraiteille...
Känniääliö oikaisee ratapihan poikki kun alikulkutunneliin on peräti 50 metriä matkaa. Sama tapaus kuin ohittajalla, joka kuvittelee ehtivänsä ohi vaikka rekka tulee vastaan. Tyhmyyttä ja itsetuhoisutta on monesti vaikea erottaa toisistaan.
Junan alle jää Suomessa joka vuosi yli 70 ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.
Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.
Ei mitään tolkkua kirjoituksessasi. Ei ole kuljettajan syy, jos joku päättää hypätä
Suomessa nuoret tekee itsemurhia maailman kolmanneksi eniten, vaikka lääkkeitä syövät maailman eniten. Lähde: UNICEF https://www.unicef.org/innocenti/reports/child-well-being-unpredictable…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.
Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.
Älä puhu sontaa. Rahat vaan ei riitä kaikkeen kun maahantulijoita jotka ei hyödytä yhteiskuntaa on liikaa.
Meidän on leikattava yritystukia ja nostettava rikkaimman kymmenyksen veroja. Kuuluu niidenkin loispummien jo pikkuhiljaa osallistua.
Loispummien? Käytännössä pitävät etuusjärjestelmää pystyssä veroillaan. Idi ootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.
Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.
Ei mitään tolkkua kirjoituksessasi. Ei ole kuljettajan syy, jos joku päättää hypätä
Kuljettajan mielenterveys olisi pelastunut kun yhteiskunta olisi auttanut itssemurrhhaajaa, jolloin tämä olisi jättänyt tekonsa tekemättä.
Tietenkään en odota aivopestyn persun ymmärtävän näinkin kauhean monimutkaisia syy-seuraussuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin espoota
Mäkkylä, se on linkin uutisessa.
et ois kertonu, sehän lukee kissankokoisilla kirjaimilla uutisessa!
Jokainen pakenee Orpo-Purraa tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.
Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.
Älä puhu sontaa. Rahat vaan ei riitä kaikkeen kun maahantulijoita jotka ei hyödytä yhteiskuntaa on liikaa.
Meidän on leikattava yritystukia ja nostettava rikkaimman kymmenyksen veroja. Kuuluu niidenkin loispummien jo pikkuhiljaa osallistua.
Loispummien? Käytännössä pitävät etuusjärjestelmää pystyssä veroillaan. Idi ootti.
Eivät pidä vaan lintsaavat maksuista jatkuvasti. Viimeksi tämä Orpon hallitus auttoi Suomen raharikkaita lintsaamaan taas enemmän. Laskun maksaa mielenterveystyö, jolta leikataan jälleen lisää jotta loispummi kokoomuslainen saisi sikailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junan alle ei kukaan joudu vahingossa edes asemilla ja pkseudulla ratapihoille on hankala pääsy vahingossa.
Eikös ne radanvarren aidat rikota heti, jotta pääsee oikaisemaan raiteiden yli?
Tuolla ei ole mitään järkeä hyppiä aitojen yli oikoakseen koska se toinen puoli on vain metsää
jossa pikku kävelytie, eikä siellä asu kuin kourallinen ihmisiä
nopeammin pääsee laitureita pitkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.
Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.
Ei mitään tolkkua kirjoituksessasi. Ei ole kuljettajan syy, jos joku päättää hypätä
Mä kyllä ymmärsin. Sä taas et selvästi todellakaan ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.
Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.
Älä puhu sontaa. Rahat vaan ei riitä kaikkeen kun maahantulijoita jotka ei hyödytä yhteiskuntaa on liikaa.
Meidän on leikattava yritystukia ja nostettava rikkaimman kymmenyksen veroja. Kuuluu niidenkin loispummien jo pikkuhiljaa osallistua.
Loispummien? Käytännössä pitävät etuusjärjestelmää pystyssä veroillaan. Idi ootti.
Eivät pidä vaan lintsaavat maksuista jatkuvasti. Viimeksi tämä Orpon hallitus auttoi Suomen raharikkaita lintsaamaan taas enemmän. Laskun maksaa mielenterveystyö, jolta leikataan jälleen lisää jotta loispummi kokoomuslainen saisi sikailla.
Vedä kom mari ittes kiikkuun. Mitään todellista faktaa sulla ei ole esittää. Lukuja. Prosentteja. Sä vaan vihaat varakkaita, koska olet katkera omasta saamattomuudestasi.
Mäkkylän asemalla ei pysähdy junat tänä kesänä. Mietin tekeekö se paikasta ihanteellisen tuohon kun kaikki junat ajaa vauhdilla ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne hyppää Tikkurilan suoralla pusikosta. Ja perjantaina klo 16. Kaikki junat seis kaikkialle. Ei väliä että kymmenet tuhannet matkat viikonlopun viettoon pilalla. Haistakaa v ja menkää muualle.
Hyvät mielenterveyspalvelut ja kattava, runsas sosiaaliturva saisi tämän ongelman menemään pois. Sen sijaan te mieluummin uhraatte rekkakuskit ja veturikuskit.
Älä puhu sontaa. Rahat vaan ei riitä kaikkeen kun maahantulijoita jotka ei hyödytä yhteiskuntaa on liikaa.
Meidän on leikattava yritystukia ja nostettava rikkaimman kymmenyksen veroja. Kuuluu niidenkin loispummien jo pikkuhiljaa osallistua.
Loispummien? Käytännössä pitävät etuusjärjestelmää pystyssä veroillaan. Idi ootti.
Eivät pidä vaan lintsaavat maksuista jatkuvasti. Viimeksi tämä Orpon hallitus auttoi Suomen raharikkaita lintsaamaan taas enemmän. Laskun maksaa mielenterveystyö, jolta leikataan jälleen lisää jotta loispummi kokoomuslainen saisi sikailla.
Vedä kom mari ittes kiikkuun. Mitään todellista faktaa sulla ei ole esittää. Lukuja. Prosentteja. Sä vaan vihaat varakkaita, koska olet katkera omasta saamattomuudestasi.
Suomen rikkaat lintsaavat veronmaksusta jatkuvasti. Viimeksi tämä Orpon hallitus auttoi Suomen raharikkaita lintsaamaan veroista taas enemmän hulppeilla veronalennuksilla. Laskun maksaa mielenterveystyö, jolta leikataan jälleen lisää jotta loispummi kokoomuslainen saisi sikailla.
Ei tuolla asemalla tarvitse mihinkään oikoa ja kaikille kiskoille pääsee, ei ole aitoja. Junat ohittavat aseman kovalla vauhdilla. Voi vahingossa vaikka horjahtaa kiskoille.
Älä puhu sontaa. Rahat vaan ei riitä kaikkeen kun maahantulijoita jotka ei hyödytä yhteiskuntaa on liikaa.