Nauttiiko joku kondomin kanssa sähellyksestä?
Vaikea uskoa. Taudit ovat sentään monesti oireettomia ja raskauden voi keskeyttää.
Kommentit (35)
No varmasti nauttii. Ihmisiä on niin monenlaisia ja kaikki erilaisia. Latexi fetissi on myös ymmärtääkseni varsin yleinen. Kondomit ovat käsittääkseni useimmiten latexia.
Aina on menty ilman kaikki paitsi maksulliset.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaadi kuin pieraisun niin lähtee pois helppoa on t: Stefan
Tuleeko myös paskaa samalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttiiko joku maksaa elareita 18 vuotta?
Jollain 400-500 eurolla kuukaudessa voi harrastaa isyyttä yksi tai kaksi vkl/kk. On niitä kalliimpiakin harrastuksia.
Naiset on ahneita loisia.
Jos olet niin urpå, ettet viitsi ehkäistä itse, niin sitten ei kun makselemaan oman muksusi elämistä 🥰
Täällä sitä paitsi juuri tänään oltiin sitä mieltä, että kaikkien, halusi tai ei, tulee hankkia lapsia, siinä kun kasvaa ihmisenä. Eli ota se "vahinkoraskaus" palveluksena.
Sähellyksellä tässä varmaan viitataan vakavasti siihen, että näillä periaatteellisilla kondomin vastustajilla on lähes aina niin iso pippeli ettei sitä voi käyttää. Olen nähnyt, että kondomi menee paljon munaa suurempien asioiden ympärille
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole säheltämistä vaan osa kiihottavaa esileikkiä jonka jätätte yleensä aina ihan liian lyhyeksi. Etkö petteri tajua, että sen kumin voi nainenkin laittaa paikalleen samalla kun sinä katselet, eikä siinä hommassa ole mikään helvetillinen kiire :D
Varsinkin jos tulet liian nopeasti, kannattaa käyttää kumia ja pidentää tuota alkulämmittelyä. Sitten riittää kolme minuuttia, allekin, orgasmin tuottamiseen naiselle.
Nainen voi suullaan rullata kondomin paikoilleen. Naiset opetelkaa! 👍
Seksi on paljon miellyttävämpää ja siistimpää kondomin kanssa. En suostu ikinä ilman edes vakiintuneessa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttiiko joku maksaa elareita 18 vuotta?
Jollain 400-500 eurolla kuukaudessa voi harrastaa isyyttä yksi tai kaksi vkl/kk. On niitä kalliimpiakin harrastuksia.
En nyt äkkiseltään keksi mitään kalliimpaa "harrastusta" jos menee 18 vuoden ajan 400-500e/ kk. Jos siis kyseessä "kertakokeilu".
Onhan se seksikästä, kun mies laittaa sen päälle panemista varten. Ei sen kanssa tarvitse säheltää. N25
Ammahorot pyöräyttää kortsun suullaan jorman kääreeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttiiko joku maksaa elareita 18 vuotta?
Jollain 400-500 eurolla kuukaudessa voi harrastaa isyyttä yksi tai kaksi vkl/kk. On niitä kalliimpiakin harrastuksia.
Naiset on ahneita loisia.
Eli et maksaisi lapsestasi elareita, niinkö?
Pyydä ap äitiä auttamaan niin ei tarvitse säheltää!
Ei, mut leidin kanssa sähellyksestä niin paljon et se on se arvosta.
M35