G: Mitä kuukautissidettä käytät?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikilla jo menopaussi?
Kun on hormonikierukka niin sidettä ei välttämättä tarvitse.
En käytä niitä. Ovat epämukavia ja epäluotettavia.
Vierailija kirjoitti:
Syö ne siteesi.
Tää kysely ei ole teille teinipojille. Tai jos haluat välttämättä osallistua siskon tai äidin puolesta, niin kurkkaa vessan kaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Käytätkö kuukuppia tai tamponeja?
Vuokkoset cotton vaikka yritin boikotoida sen woke-hömpän takia. Sain hiivatulehduksen heti kun kokeilin toista merkkiä.
Joko aapee on saanut tarpeeksi tietoa tuntemattomien siteitä ...kirjoitathan ylös.
Joku muu, kestoside. Käytän pääasiallisesti kuukuppia, mutta öisin käytän lisäksi kestosidettä.
Vierailija kirjoitti:
No ei, mutta kuka noita riepuja käyttää? Mulla on ollut kuukautiskuppi jo noin 20 vuotta käytössä. Sitä ennen mentiin tamponeilla.
Sidettä? Hyi saatana. Tamponeita oon käyttänyt aina, jos niin kiinnostaa. Ja nimenomaan OB:tä 😂
Vierailija kirjoitti:
Joko aapee on saanut tarpeeksi tietoa tuntemattomien siteitä ...kirjoitathan ylös.
Tee sä oma kyselysi vaikka silsalääkkeistä 😘
Eikö kukaan käytä noita halpiksia? Ootteko kokeilleet joskus?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan käytä noita halpiksia? Ootteko kokeilleet joskus?
Sain halpiksista hiivan. En kokeile enää.
Vierailija kirjoitti:
Sidettä? Hyi saatana. Tamponeita oon käyttänyt aina, jos niin kiinnostaa. Ja nimenomaan OB:tä 😂
Hyi saatana joku verinen tuppo elimistön sisällä.
Vuokkoset Bio on paras sarja. Ainoa, jota herkkä hipiäni tuntuu kestävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Käytätkö kuukuppia tai tamponeja?
Kyllä. Kuppia.
Vierailija kirjoitti:
No mikä siinä siteessä on niin hyi? Ennemmin sanoisin hyi sille bakteeripesä-möntille, jota pidät sisuksissasi...